• am schlimmschte findi die arrivierte wo ihre stammplatz uf sicher händ:

    ziegler: krass überforderet
    lichtsteinter: immer e tummi schnurre und meint er seg en brasilianer
    inler: alibifuessballer
    frei: unsichtbar


    grausig. mier grauts. gräuslich.

  • Zitat von Gysino

    dä salzgeber. unfassbar. null ahnig vo fuessball. es isch krass. dä beni chunnt meh druus. dä scheiss beni sogar.

    Isch glaub dä Ruefer, aber nervt wäg dem nöd minder. Hät fascht afange hüüle bi dä Rote, debi... sälber Schuld und verträtbar. Krasse Schwätzer.

    • Offizieller Beitrag
    Zitat von Larry

    Aha, ich bin also nöd de einzig wo das so gseht!

    Ich dänke jede mit es bitzli (Fuessball)Verstand wos schafft die RotWiis-Brülle abzzieh hät das so gseh wills eifach so gsii isch !
    Nur eusi Schwachmate vo dä Nati inkl. Hitzfeld brüeled jetzt wieder wägem Schiri...richtig piinlich so öpis !
    Ich bin suscht kein Fan vom Edgar sinere Trainer-isch-schlächt-Theorie aber (Hitzfeld in Ehren) das isch Sach vom Trainer däfür zluege, dass sich keine ufem Platz so ufführt wie dä Lichtsteiner oder Degen wo bi jedem Schiri-Pfiff d'Händ verrührt !
    Spötischtens nach dä WM het ich verlute lah, dass jede vom Platz und us dä Nati flügt wo sich ufem Fäld so verhaltet !

    Ach was reg ich mich uf....isch ja nur Fuessball und mir sucked eifach i dem Sport das isch halt fact :-o
    Eigentlich schad will mirs glaub technisch no druffhettet aber ich glaub dere Nati fehlt eine wo chli öpis meh i dä Birre hät wie Taktik und Technik.
    Au wänn ihr (oder zumindest einigi) das nöd gern ghöred aber en Alain Suter wär so eine wo meh als bis zum Fuessballschuehspitz studiert und dene Nati-Trötene chli öpis über Iistellig und Mentalität chönt biibringe....

    Aber wie gseit, was reg ich mich uf.....ZSC und suscht gar nüt !!!

    Gruess und en schöne....
    Thomi

    • Offizieller Beitrag

    Ja, de Hitzfeld demontiert sich bi dem Job sälber!

    Bin bis jetzt schwer enttüscht vo dem was er bringt oder ebe nöd bringt.

    Klar, er chan nur mit dem Material schaffe wo ume isch, aber das häd er ja gwüsst.

    Ich (als Hitzfeld) hett de Job NIE gmacht!

    Jetzt no e Schlappe in Montenegro und alles isch scho verbi - wär guet so!

    Gott sei Dank chan ich am SA i d'Halle! :cool:

  • -Querpäss ohne Ende
    -Händ verrüere wie italienischi Politiker
    -Reklamiere und Charte kassiere und nacher brüele wänns gäl/rot git :kopfschlag:
    -Torschüss nur am Namittag am Töggelichaschte
    -seckle erscht hüt morge bim uslaufe
    -kein Chef ufem Platz

    Schön dasses ufem Is losgaht, Fuessball in See !

    • Offizieller Beitrag

    D'Problem fanget da a:

    Interview vom Hitzfeld im Matchmagazin

    Ich habe das Spiel gegen Honduras analysiert und festgestellt, dass wir 20 Tormöglichkeiten hatten. Also nicht Torchancen, aber Möglichkeiten, die zu Torchancen hätten führen können.

    Es wurde ein Pass gespielt, wenn besser geschossen hätte werden müssen oder wenn ein Pass besser gewesen wäre, wurde geschossen, bla bla bla...

    Absolut lächerlich, so öppis!

    Wobi mer geschter näbed einere Goalschance (hey! 100 Chanceuswertig, das muess au erwähnt si!!!) natürlich scho au wieder sehr vill Möglichkeite gha händ!!!

    • Offizieller Beitrag
    Zitat von Messier

    -Querpäss ohne Ende
    -Händ verrüere wie italienischi Politiker
    -Reklamiere und Charte kassiere und nacher brüele wänns gäl/rot git :kopfschlag:
    -Torschüss nur am Namittag am Töggelichaschte
    -seckle erscht hüt morge bim uslaufe
    -kein Chef ufem Platz

    Schön dasses ufem Is losgaht, Fuessball in See !

    :applaus:

    Bin vom Hitzfeld würkli masslos enttüscht!

    Wie chan mer en Margarine spiele lah?????

    Ich hett de a) weder zum FCZ zrugggholt no b) würde de bi mir bim FCZ spiele!

    Und usgrächnet de mit sim Gay Fuessball gäge England? :kopfschlag:

    Hoffentlich loseds ab gäge Montenegro, dänn chan mer im Hinblick uf d'WM 2014 en Neustart mache mit eme neue Trainer und neue Spieler!


  • Ach was..
    Willst du mit Derdiyok und Margairaz einen Neuanfang machen.
    Guet Nacht.

  • Zitat

    Nicht zufrieden war Hitzfeld offensichtlich auch mit seinen defensiven Mittelfeldspielern Gökhan Inler und Pirmin Schwegler. «Sie sind keineswegs gesetzt», sagte Hitzfeld und spricht ihnen damit eine Stammplatzgarantie ab. Er habe sich aber auf ein Gerippe festlegen müssen.

    ah, immerhin. dä schwegler isch übrigens einiges besser gsi als dä inler, nur so zum sägge. dä blick hät am inler note 4 gäh gha...muahaha, blinder chamer ja nüme sii.

    Zitat

    Keine Sorgen macht sich Hitzfeld hingegen um Captain Alex Frei. «Er hat gute Ansätze gezeigt», lobt er

    :rofl: :rofl:

    Zitat

    Anfangs Oktober spielt die Schweiz in Montenegro. «Dann könnten die bereits neun Punkte auf dem Konto haben», umschreibt er ein mögliches Szenario.

    uha uha, dä hitzfeld hät dä match scho abghagget, herrlich.

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!