- Offizieller Beitrag
Die ersten Spiele sind Geschichte, hat ein paar tolle Szenen dabei.
Was meinen die Experten, wer macht es dieses Jahr?
Colts? Saints? Chargers?
Die ersten Spiele sind Geschichte, hat ein paar tolle Szenen dabei.
Was meinen die Experten, wer macht es dieses Jahr?
Colts? Saints? Chargers?
herrlich, ändlich gahts wieder los
da ich i de nfl en po touri bin, chani mich nöd zu de expertä zellä: ich hoffe uf d'patriots oder vikings...
Ich denke die Chargers werden es dieses Jahr machen. Rivers wurde diese Saison noch stärker, dazu Tomlinson und einige klasse Receiver.
Ich hoffe allerdings, dass die Packers zumindest weit in die Playoffs kommen, Rodgers hat sich zu einem hervorragenden QB entwickelt, in den ersten beiden Saisons als Starter zwei mal 4000 yards, dazu ist er sehr schnell und kann so, wie zuletzt gege die Cardinals auch mal reinlaufen, wenn sich die Defense zu fest auf die pass defense konzentriert. Dazu haben sie die beste Rush-Defense und haben definitiv das Momentum auf ihrer Seite, mit 7-1 record in der zweiten Hälfte und die eine Niederlage war erst noch nur, weil Roethlisberger zum Spielschluss noch den entscheidenden TD warf, also auch dort waren sie gut dabei, wenn nicht gar das bessere Team.
Alles in allem hab ich das Gefühl, dass es dieses Jahr sehr spannend ist, klare Favoriten sind kaum auszumachen. Die Cowboys gewannen das Wildcard-Spiel und sind definitiv sehr stark im Moment, besonders weit Tony Romo momentan unglaublich stark spielt. Die Vikings haben sicher auch Chancen weit zu kommen, wobei es hier einige Fragezeichen bei Peterson und Favre/Headcoach gibt. Die Saints haben ein sehr gutes Team, allerdings zum Schluss der regular season nichts mehr gezeigt. Die Cardinals haben letztes Jahr schon bewiesen, dass sie ein Playoffteam sind. Indianapolis und SD sind sowieso Favoriten nach so einer regular season. Einzig bei den Jets könnte ich mit Sicherheit sagen, dass sie keine Chancen haben, den SB zu erreichen. Trotz des Sieges im Wildcard-Spiel glaube ich nicht, dass sie mit ihrem unerfahrenen Team einer der ganz guten schlagen können und mit so einem werden sie schon in der nächsten Runde in Kontakt kommen. Wobei man anmerken muss, dass Sanchez eine hervorragende Rookie-Saison gezeigt hat! Definitiv ein Spieler, den man im Auge behalten muss.
Zitat von LarryDas chan nur en Pack Fan säge!
Das isch so Gits hüt en Sieg für d Packers, so chunts ide nägste Rundi zur dritte Uflag, Favre vs. Pack. Und sidem letschte Ufenandertreffe het sich einiges veränderet, chönt aso ganz ganz ganz e geils PO-Spiel werde. Scho s erschte regular season game zwüsched de Packers und de Vickings het Rekordfernsehzueschauerzahle gäh...
Zitat von larlf
da ich i de nfl en po touri bin, chani mich nöd zu de expertä zellä: ich hoffe uf d'patriots oder vikings...
Tschüss Patriots!
dänn bliebed "nur" no d'vikings
für d'packers gseht au nöd grad guet us, wird wohl nix mit favre vs packers... wobi ich das scho gern gseh hetti!
Säg nüt...0:17, ups!
Richtig es grauehafts Spiel! Wie es anders Team im Verglich zude regular season... Naja negst Saison denn wieder. Isch ja no es jungs Team, sött ide nägste 3-4 Jahr ja vo Jahr zu Jahr no besser werde.
Grauenhaft?
Grossartig für den neutralen Zuschauer!
http://www.nfl.com/scores
Zitat von LarryGrauenhaft?
Und vo dene git's dete ja vill. Oder söttig, wo sich eis vo irgendwelchne zwei Teams als PO-Sieger wünsched...
Zitat von RetoUnd vo dene git's dete ja vill. Oder söttig, wo sich eis vo irgendwelchne zwei Teams als PO-Sieger wünsched...
so, jetzt lah doch mal die nfl-er in rueh.
wänn zueluegsch, wie sie sich vo dä bei holed, isch es scho no witzig und die mached das ja freiwillig.
d'emotione im stadion mit xx tuusig zueschauer sind au geil. aber ebe, ich schnalls au nöd, chume nöd mal drus, was das preseason, quali, postseason greencard zügs sell und vom schpiil sälber mal abgseh, dette verstahni no weniger.
Ich glaube ja sogar, dass das Schpiel luschtig chan si, wänn's mal lauft. Aber mir hät bis jetzt d'Ziit und d'Geduld gfählt und was ich würklich schräg finde, isch dass mer eifach de Superbowl lueged und voll mitfieberet und das jedes Jahr mit eme neue Team.
Zitat von LarryGrauenhaft?
S isch definitiv eis vode attraktivschte Spiel gsi, wonich je gseh han. Aber halt au nume, will d Defense chum mal en Stop het chöne mache. Aber isch scho bitte, wenn us schier unmöglicher Lag nomal zrug chunsch, churz vor Schluss de Usglichstouchdown machsch, de Münzwurf gwünnsch vor de Overtime und denn passiert am Rodgers das Missgschick...
Also ich fiebere das Jahr mit wie immer...eifach nochli stärcher will "mini" Chargers no besser sind als sie scho letscht Jahr gsii sind.
Freumi uf d'Playoff!
Gruess
Thomi
Dezue hend d Chargers no praktisch es freilos ide erschte Rundi. Nacher gege Colts, wenns denn würkli so wiit chunt, dürfti ganz ganz es geils Spiel si. Wobi s attraktivschte vo dene Playoffs vermuetli ja scho dure isch...
8tung Provokation!
In diesem Fred wimmelts nur so von Colts, Saints, Chargers, Patriots, Vikings, Rivers, Packers, etc, etc, etc.
Was/warum habt ihr eigentlich was gegen unsere Lions? So, jetzt steinigt mich...
Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!