Jetz wäre doch auch mal Zeit ein Thema zu eröffnen! Scheinen GEILE Spiele für die Schweiz zu werden 3.Tag 3. Goldmedalie!!!!!!!!!!!!
Vancouver 2010 nicht Hockey Fred
-
-
...das schönste am heutigen Tag ist das Band der Skibrille von Defago
-
- Offizieller Beitrag
Ha, ha! Hani au dänkt!
-
-
-
Die Farben
-
-
- Offizieller Beitrag
-
Täusche ich mich oder ist die Regie bei den TV-Uebertragungen manchmal eine Katastrophe? zb. gestern beim Bordcrossrennen! Wobei auch unsere Komentatoren nicht gerade der burner waren!
-
-
- Offizieller Beitrag
Hät da jetzt eine d'Threads ufteilt? Ha ha, wie gaht dänn das? ;o)
De Simmen isch würklich geil gsi mit sinere Entdeckig, dass es wohl d'Schtragegie vom Tag isch, am Aafang in Füehrig z'gah, zum nöd is Gwüehl ine cho. Da schpricht jahrelangi Erfahrig und wämmer de Schport nöd sälber gmacht hät... Ah - hät er ja au nöd so würklich, glaubs.
Wenigschtens han ich gääl und blau no chöne unterscheide im Boarder-X-Final, allerdings hät das gäg de Schluss würklich nüt meh gnützt, wo mer de Kanadierin bim juble hät müesse zueluege.
-
- Offizieller Beitrag
Zitat von RetoHät da jetzt eine d'Threads ufteilt? Ha ha, wie gaht dänn das? ;o)
Nei, eine (wer?) häd de Fred vom Hockeyforum da in Stammtisch zügled, wos scho eine geh häd.
Ich hand dänn die beide Titel ahpasst.
Besser wär gsi beidi Fred's zäme z'legge oder alles so si lah....
Aber wayne, han au scho so Sache usprobiert und isch i d'Hose...
-
-
- Offizieller Beitrag
Ja klar. Suscht nüt gschiiders z'tue.
Verleit han ich de Thread übrigens. Isch ja nöd würklich um Hockey gange im Thread. Oder scho?
Han mal chli wele wichtig tue.
-
ach chum: wännd weisch wie & wo und's dänn sogar no klappet, dänn häsch es i 5min gmacht...
wänns nöd klapped, dänn häsch halt päch gha...ok, müesstisch wohl no die einzelne bieträg im neue Thread neu nummerierä, aber das wärs dänn wahrsch gsi a Ufwand...
-
- Offizieller Beitrag
läck du mir, die Norweger girled huere guet.
-
- Offizieller Beitrag
was isch eigentlich d'logik bi allne schportüberträgige überhaupt uf em sf, dass dä sf moderator ständig hochdütsch kommentiert und dä "expärte" sini sache in schwiizerdütsch duregit?
es isch ja nöd, dass es mich stört, ich schnall das nur nöd.
-
- Offizieller Beitrag
genau eso.
Jetzt mitmachen!
Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!