Genf - ZSC, 23.10.2010

  • Wer wär denn erhältlich gsi als Ersatz für Gardner/Alston? Erstens findi sött mer d zämestellig vode mannschaft i paar wuche diskutiere, wenn en richtige trainer mal chli ziit i die mannschaft het chöne investiere und zweitens hets sehr wenig lüüt gä, wo nöd optimistisch gsi sind für die saison, ets wo alles schlecht lauft, die transfers goge schlecht mache, isch chli billig imo...

  • Zitat von Simms

    Wer wär denn erhältlich gsi als Ersatz für Gardner/Alston? Erstens findi sött mer d zämestellig vode mannschaft i paar wuche diskutiere, wenn en richtige trainer mal chli ziit i die mannschaft het chöne investiere und zweitens hets sehr wenig lüüt gä, wo nöd optimistisch gsi sind für die saison, ets wo alles schlecht lauft, die transfers goge schlecht mache, isch chli billig imo...

    :applaus:

  • Zitat von Simms

    Wer wär denn erhältlich gsi als Ersatz für Gardner/Alston? Erstens findi sött mer d zämestellig vode mannschaft i paar wuche diskutiere, wenn en richtige trainer mal chli ziit i die mannschaft het chöne investiere und zweitens hets sehr wenig lüüt gä, wo nöd optimistisch gsi sind für die saison, ets wo alles schlecht lauft, die transfers goge schlecht mache, isch chli billig imo...

    das isch ja au ok, isch ja au nur mini meinig.
    ich hät all andere au gno vor dä saison, bis uf dä paterlini und ziegler.

    und es hät möglichkeite gä besseri tranfers z'tätige, dä chasch nöd bringe.
    frag isch eifach für wele pris ?

    aber mer cha nöd spitzehockey verpreche und predige sitens clubspitze, und den kei top shots hole.
    dä gaht scho, isch eifach mit sehr viel hoffnig verbunde.

    und ich bezwifle das mannschaft viel besser wird, sie wird, aber nöd so wie sich das dä zahner und salis gwünscht hättet.

  • Zitat

    kei top shots hole

    Sorry, aber han s'Gfüehl, da ine verlüred gwüssi Lüüt d'Übersicht.
    Mir händ uf die Saison ane 3 Nationalspiller gholt. Welle Club chan das vo sich behaupte?
    Oder sust müesst mer de Begriff "Top Shot" halt mal definiere...

  • Zitat von Draft

    Sorry, aber han s'Gfüehl, da ine verlüred gwüssi Lüüt d'Übersicht.
    Mir händ uf die Saison ane 3 Nationalspiller gholt. Welle Club chan das vo sich behaupte?
    Oder sust müesst mer de Begriff "Top Shot" halt mal definiere...

    wotsch nöd behaupte das dä paterlini und ziegler top shots sind ?

    ok dä büehli.

    und top shots sind für mich, sprunger,holden,plüss,wick und no es paar ander, klar die kostet en hufe chole, wo züri nöd bereit isch zum zahle, ob das guet isch ?
    klar isch dä Z isch konsequent und macht bi dere wucherei nöd mit, was ok isch.
    nur wirds denn halt schwer mitem spitzehockey vo versproche worde isch.
    was wahrschindli erschwerend dezue chunt , wer wot scho imene halb leere stadion spiele wo kei stimmig isch, dass macht evtl au no was us bi eim vo spass hät am hockey.

    ps. und nomal, 1 gardner wo dä kopf frei hät, bringt me als dä paterlini und ziegler zäme, vor allem au i dä kabine.

  • Zitat von Simms

    Wer wär denn erhältlich gsi als Ersatz für Gardner/Alston...

    Mir kommen da auf Anhieb Bieber und Blum in den Sinn (ich weiss, dass Blum Defender ist ....), aber die sind ja bereits bei GC durchgefallen. Irgendwie eigenartig, oder ?

  • Zitat von u2

    wotsch nöd behaupte das dä paterlini und ziegler top shots sind ?

    ok dä büehli.

    und top shots sind für mich, sprunger,holden,plüss,wick und no es paar ander, klar die kostet en hufe chole, wo züri nöd bereit isch zum zahle, ob das guet isch ?
    klar isch dä Z isch konsequent und macht bi dere wucherei nöd mit, was ok isch.
    nur wirds denn halt schwer mitem spitzehockey vo versproche worde isch.
    was wahrschindli erschwerend dezue chunt , wer wot scho imene halb leere stadion spiele wo kei stimmig isch, dass macht evtl au no was us bi eim vo spass hät am hockey.

    ps. und nomal, 1 gardner wo dä kopf frei hät, bringt me als dä paterlini und ziegler zäme, vor allem au i dä kabine.

    In der Sportgeschichte gibts zig Beispiele, wo absolute Topspieler engagiert wurden und das Endresultat eine Katastrophe war ! Woran lag es ? Charakteren, Egos, Trainer, Erwartungshaltung, Druck etc.
    Beim Z lag meines Erachtens das Problem eindeutig beim Trainer Muller da ein klares Spielkonzept nach über 20 Spielen inkl. Vorbereitung nicht ersichtlich war. Über das Talent eines Ambühl müssen wir nicht diskutieren, das kommt schon noch. Der Paterlini war in den ersten Spielen vor seiner Verletzung um einiges besser als in der Saison 2005. Ziegler verpasste praktisch die ganze letzte Saison, zeigt aber meiner Meinung nach Aufwärtstendenz. (Block gestern mit +2 Toren sowie einige gute Shifts) Zu Denken geben mir andere Etablierte wie vorallem ein Seger, Monnet, Wichser (jetzt out), ein Pittis etc. Nein, das Hauptübel war Muller. Es bleibt uns und dem Team nichts anderes übrig, etwas Geduld in die ganze Sache zu investieren ! BAG kann nicht über Nacht diesen Trümmerhaufen neu beleben und strukturieren. Ich bleibe aber dabei: Gestern gegen Serviette haben mir einige Dinge gefallen und seien wir ehrlich, der Puck findet den Weg ins gegnerische Tor mit allen Mitteln nicht ! Wenn ich sehe das beim 4:2 von Genf der abgefälschte Puck haargenau auf die Schaufel des Gegners landet und dieser zwischen den Schoner hindurch trifft.... der ZSC hingegen würgt und macht und trifft Beine, Schlittschuhe, Pfosten, Latte oder kassiert noch eine Strafe kurz vor Schluss.... symptomatisch ! Ich habe die Hoffnung nach 17 Spielen noch nicht aufgegeben. Es wird aufwärts gehen !

  • Zitat von Powerplay

    In der Sportgeschichte gibts zig Beispiele, wo absolute Topspieler engagiert wurden und das Endresultat eine Katastrophe war ! Woran lag es ? Charakteren, Egos, Trainer, Erwartungshaltung, Druck etc.
    Beim Z lag meines Erachtens das Problem eindeutig beim Trainer Muller da ein klares Spielkonzept nach über 20 Spielen inkl. Vorbereitung nicht ersichtlich war. Über das Talent eines Ambühl müssen wir nicht diskutieren, das kommt schon noch. Der Paterlini war in den ersten Spielen vor seiner Verletzung um einiges besser als in der Saison 2005. Ziegler verpasste praktisch die ganze letzte Saison, zeigt aber meiner Meinung nach Aufwärtstendenz. (Block gestern mit +2 Toren sowie einige gute Shifts) Zu Denken geben mir andere Etablierte wie vorallem ein Seger, Monnet, Wichser (jetzt out), ein Pittis etc. Nein, das Hauptübel war Muller. Es bleibt uns und dem Team nichts anderes übrig, etwas Geduld in die ganze Sache zu investieren ! BAG kann nicht über Nacht diesen Trümmerhaufen neu beleben und strukturieren. Ich bleibe aber dabei: Gestern gegen Serviette haben mir einige Dinge gefallen und seien wir ehrlich, der Puck findet den Weg ins gegnerische Tor mit allen Mitteln nicht ! Wenn ich sehe das beim 4:2 von Genf der abgefälschte Puck haargenau auf die Schaufel des Gegners landet und dieser zwischen den Schoner hindurch trifft.... der ZSC hingegen würgt und macht und trifft Beine, Schlittschuhe, Pfosten, Latte oder kassiert noch eine Strafe kurz vor Schluss.... symptomatisch ! Ich habe die Hoffnung nach 17 Spielen noch nicht aufgegeben. Es wird aufwärts gehen !

    findi en guete Bitrag.. es mag viel Unvermöge hinder de ganze Gschicht stecke, aber au e grossi Portion fählends Wettkampfglück.. Wo vonere Verchrampfig im Chopf her chunt... Drum mal chli abwarte.. 2-3 Spiel söt mehr dän scho Zit ha zum am BAG dChance gäh, bevor mehr en scho verschreit!

  • Aus der Erfahrung der letzten Krisen wird es wohl länger dauern als 2-3 Spiele, bis die Mannschaft unter einem neuen Trainer anders spielt. Ich habe die Hoffnung nicht aufgegeben, aber kurzfristig sind keine Wunder zu erwarten.

    Meine Erwartung ist, dass wir bis auf weiteres im Strickkampf sind, wir sind schon 11 Punkte hinter Rang 6....

    Sollten wir uns für die Playoffs qualifizieren, dann ist das nicht die schlimmste Ausgangslage. Auch andere Teams werden Hänger haben. Aber das ist Zukunftsmusik, nun zählt man Spiel für Spiel und es werden kleine Schritte sein.

    Würde wirlich gerne wissen, was nun wirklich die Ursache des Uebels ist...

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!