ticketcorner member

  • isch öpper bim aktuelle member zeugs vo ticketcorner debie?

    lohnt sich das für 49.- im jahr immerno?

    han früener d'charte au gha, isch aber glaubs damals no gratis gsi...

    die ander frag wär vorallem:
    chani dänn glich no morn & übermorn tickets im vvvk bstelle?

    thx!

  • Zitat von larlf

    isch öpper bim aktuelle member zeugs vo ticketcorner debie?

    lohnt sich das für 49.- im jahr immerno?

    han früener d'charte au gha, isch aber glaubs damals no gratis gsi...

    die ander frag wär vorallem:
    chani dänn glich no morn & übermorn tickets im vvvk bstelle?

    thx!

    ha ha RHCP gäll!? bins mir au am überlege nur wäg dem... aber ich glaube jetzt mal dra das ich au so a Tickets chume, die Hoffnung stirbt zuletzt... :heavy:

  • Zitat von larlf

    yups, red hot & 1 tag vorher no rammstein :shock:

    welli vo beidne member häsch dänn gmacht?

    nei, ich hans ebe au nöd gmacht, will ich dänke isch chli weich nur wäg eim Konzert pro Jahr (+/-). Und bis jetzt bin i no fast immer a Bilet anecho wo ich han welle, au uf em normale Weg. Und drum probier ichs am Dunnstig uf normalem Weg... Ich weiss aber, dass wänn hüt member ameldisch, chasch ab sofort s Vorchaufrecht benutze. Staht zumindest so uf de Ticketcorner homepage...

  • cool, thx!

    han ebe irgendwie die info nienäd gfunde & drum mal es mail gschriebe...
    (ab wänn bstelle & wieviel tix maximal)

    ich wart mal d'antwort vo denä ab & wird mi dänn entscheide. (red hot isch wohl beliebter als rammstein, d.h. wär wohl würklich nur für red hot nötig)

    wie vermuetet:
    "Pro Member können zwei Tickets bezogen werden. Wenn Sie die Mitgliedschaft gleich bezahlen über Kreditkarte sind Sie ab sofort ein Member und können von allen Vorteilen profitieren."

    da ich für red hot scho meh als 2 bruche, bringt das wohl nöd würklich was :sad:

  • ja ebe, ich brücht au meh wie zwei... drum lohnt sichs wohl nöd würklich. Bzw. häsch zwei Tickets uf sicher, wänns der das Wert isch ok, mir wärs es nöd. Ich han Red Hot scho mal gseh... vo dem her kein Weltundergang wänn ich jezt kei sött übercho...

    • Offizieller Beitrag
    Zitat von larlf

    cool, thx!

    han ebe irgendwie die info nienäd gfunde & drum mal es mail gschriebe...
    (ab wänn bstelle & wieviel tix maximal)

    ich wart mal d'antwort vo denä ab & wird mi dänn entscheide. (red hot isch wohl beliebter als rammstein, d.h. wär wohl würklich nur für red hot nötig)

    wie vermuetet:
    "Pro Member können zwei Tickets bezogen werden. Wenn Sie die Mitgliedschaft gleich bezahlen über Kreditkarte sind Sie ab sofort ein Member und können von allen Vorteilen profitieren."

    da ich für red hot scho meh als 2 bruche, bringt das wohl nöd würklich was :sad:

    Bruchsch dänn meh wie zwei nur für dich? Händ die andere kei Internet und kei Kreditcharte?

  • doch, das händ die sicher au, nur isch s'problem:

    wännd als alte sack zwüsched dure lieber chli uf em stuehl hocksch (will nöd s'ganze konzert lang magsch umehüpfe) dänn wirds no schwer all tickets näbedenand überz'cho, wännd nöd all tickets uf s'mal chaufsch...

    drum wirdi halt am do. & fr. früeh ufstah & vor en schalter gah & so hoffentlich zu mine charte cho.
    im netz isch wohl immerno d'gfahr vomne überlaschtete ticketcorner-server & somit au d'gfahr, dass s'konzert wieder nach 5min usverchauft isch :evil:

  • Die grössten Alö.... sind die die Ihre member nutzen um Tickets zu kaufen und sie bereits heute ins Ricardo, Ebay etc. stellen, vor dem ofiziellen Verkaufstermin... ts ts

  • machsch es wie ich: entweder member (han aber kei bock denä @#°§ no meh kohle in arsch z'schiebe) oder dänn halt uf- & ahstah :shock:

    weiss nöd, ob bi rammstein morn weniger los isch...

    bim tel. heissts scho (vor 10min), dass red hot usverchauft segi

  • unglaublich! kolleg hät geschter au mit vip welle red hot bstelle & hät kei meh übercho: chan mer die siechä nöd verklage?

    absolute scheiss monopol verein!

    da frög ich mich halt scho:
    wieso chan z.bsp. rammstein personalisierti tickets mache, wo (anschienend) au bim iegang kontrolliert werdet & ticketcorner schafft das nöd?!?

    es isch ihne doch sowas vo scheissegal, wer die tickets chauft, hauptsach sie mached de chole :?:

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!