- Offizieller Beitrag
Das wars! Meine 40 Jahre als ZSC Fan
-
-
Larry, häsch dä Jarda Krupicka vergässe !!!
-
- Offizieller Beitrag
-
Irrtum lieber Larry !
Ich vergesse schnell und viel (ist ein reiner Schutzmechanismus jedes ZSC Fans) aber meine erste Saison nicht..... Krupicka der spätere Bierhändler spielte in der selben Linie wie Small und Hans Keller !
-
- Offizieller Beitrag
Zitat von zappa10Irrtum lieber Larry !
Ich vergesse schnell und viel (ist ein reiner Schutzmechanismus jedes ZSC Fans) aber meine erste Saison nicht..... Krupicka der spätere Bierhändler spielte in der selben Linie wie Small und Hans Keller !
Han grad schnäll "Lowenherz" konsultiert, und Du hasch rächt!
Dänn isch er aber während de Saison abghaue!? Oder nach de Saison?
Es isch doch irgend en Skandal gsi um de, und ich erinnere mich nöd dra, ihn je spiele gseh ha!
-
Er isch während dä Vorbereitig uf d'Saison 72/37 zu dä New York Raiders id WHA abghaue !
Die Klüb id dä WHA händ jede Spiller us Europa (ussert Schwizer ...) gholt, wo dä Hockeboge uf wenigschtens ei Siite häd chöne, was mit dä WHA passiert isch isch ja bekannt.Aber du häsch au Rächt !!! En Judas !!!
-
- Offizieller Beitrag
Danach wechselte er zum SCB, der in der Saison 71/72 aufgestiegen war.
Als wir 73/74 wieder in der NLA spielten trafen wir im ersten Spiel in der Halle auf Krupi, Ende Saison war der SCB Meister und wir wieder in der NLB....
-
He, nüt gäg de Krupicka, de hät hübschi & liebi Töchtere
Zudem bisch grad mit jedem Tschech (in Züri) im Gspröch, wännd seisch, dass ihn kännsch. (entweder wäg em hockey oder wahrsch eher wäg em Bier )
-
wämmer scho grad debi sind...Larry, magsch dich no an Jari Haapamäki erinnere?
OMG!
-
- Offizieller Beitrag
Zitat von Draftwämmer scho grad debi sind...Larry, magsch dich no an Jari Haapamäki erinnere?
OMG!
http://www.eurohockey.net/players/show_p…cgi?serial=1257
Söll angeblich bi ois gsi si....mag mich aber absolut nöd erinnere!
-
villicht hetter au hübschi töchtere?
-
Zitat von Larry
http://www.eurohockey.net/players/show_p…cgi?serial=1257
Söll angeblich bi ois gsi si....mag mich aber absolut nöd erinnere!
Hät mal gschätzt eis Spiel i dä Playoffs gmacht für dä Z....und am glichä Abig isch dänn Saisonänd gsi. Sowit ich mich mag erinnerä. Hät aber näbedem Iiis än bedütend grösserä Underhaltigswert gha als ufäm Iiis....
-
-
100 Pünkt!
Guet, de mit em Underhaltigswert isch mir nöd bekannt gsi.
Mer lernt nie us! -
hallo larry, unterstehst du jetzt als hausbesitzer in florida nicht dem steuer- und erbgesetz der usa?
-
- Offizieller Beitrag
Zitat von Mitsch 2006hallo larry, unterstehst du jetzt als hausbesitzer in florida nicht dem steuer- und erbgesetz der usa?
Nein bzw. nicht ganz. Wir haben das Haus seit bald 20 Jahren.
Als (ausländischer) Hausbesitzer bezahlst du jährlich Gründstücksteuer.
Vermietest du zahlst du auch dort Steuer.
Stirbst du zahlen deine Erben Erbschaftssteuer.
Zu vermeiden gilt es allerdings, Steuerpflichtig zu werden.
Darum auch nur ein halbes Jahr Florida (180 Tage Regel).
Es gibt aber noch eine weitere Hürde: In drei Jahren darfst du eigentlich nur 360 Tage dort sein, sonst droht auch wieder die Steuer. Kenne aber Leute die jedes Jahr 180 Tage dort sind ohne Steuern zu zahlen. Muss das mit dem Anwalt noch klären drüben, ich will da sicher sein.
-
-
- Offizieller Beitrag
Back to Topic:
Morn isch es also sowiit: De letscht Match die Saison (ussert mir spieled um de Meischter!).
Ich zahl no e Rundi nach em Match i de Lions-Bar, wer Luscht häd chunt, würd mich freue!
-
Zitat von Larry
Back to Topic:
Morn isch es also sowiit: De letscht Match die Saison (ussert mir spieled um de Meischter!).
Ich zahl no e Rundi nach em Match i de Lions-Bar, wer Luscht häd chunt, würd mich freue!
Vielleicht wirst Du mich bald als Nachbar haben. Das Wetter hier geht mir langsam aber sicher auf die Nerven. Im Juli hatten wir den heissesten je gemessenen Tag, im August hatten wir einen Hurricane und jetzt einen Schneesturm im Oktober!
-
- Offizieller Beitrag
-
Jetzt mitmachen!
Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!