Spieler gesucht

  • Hallo zusammen,

    Spiele in einem 4. Liga Team Eishockey. Leider, wie so oft, sind wir immer sehr knapp mit Leuten. Auf der Liste diverse, an den Spielen fast niemand.
    Trotz diverser Mitmach-Bekundungen jeweils anfangs Saison.

    lange Rede, kurzer Sinn:

    Wir sind für nächste Saison noch auf der Suche nach schlagkräftiger Verstärkung:

    Heimspiele und Training jeweils in Wettingen, restliche Spiele praktisch alle im Grossraum Zürich.

    Also, falls sich irgendjemand angesprochen fühlt, vielleicht mal Hockey gespielt hat, wieder Lust darauf hat... der soll sich doch per PN bei
    mir melden.

    sportliche Grüsse

  • Wett en 3-Jahrevertrag und e Mio :nick:

  • Zitat von Sbornaja

    Demfall spillsch bi de Limmat Wings hehehe Herte Chrieger!!

    Du kännsch di us, he he

    Wobi das nöd soooo schwer z entlüfte isch, wänn mer weiss wer wo spielt... Du bisch doch us de Szene, chasch no es paar reaktiviere. Isch e
    geili Truppe, eifach notorisch erfolglos... und das wänd mer ändere, he he

  • Machsch du mich grad zum scout? :lehrer:
    Het der no en Goali.. Haha sensationelli Skills und no kei 60gi hehehe :oldie: nei im ernst, het letscht jahr ahgfange und spillt, trainiert bereits drittliga! Top burscht.

    Aber hey wo ich vor öppe 4 wuche cho bin go luege hender grad zweistellig gunne und sin gnueg Nase gsie... Hender paar abgäng oder vill verletzti? Hehe hend det grad eim ghulfe Zäh ufläse :shock: pögg id frässi :twisted:

    bin no NIE es game vo eu cho go luege wo ihr all am nächste Tag hetted wieder chöne go schaffe.. :mrgreen: Aber jezt bini glaub nöd grad sooo hilfriech hehe :mrgreen:

    Hüt grad de Jürg D. Gseh die alti Lutzsau die :twisted:

    Russki standart!!

  • Ich glaub du redsch vo de 3. Liga Truppe, mit em Jürg D. Mir händ uf die Saison näb de 3. Liga no e 4. Liga Truppe zäme gstellt. Aber ebe, sehr knapp Lüt und es chönt no de eint oder ander Risser verträge!

    Bi eus isch es eher umgekehrt wie bi ihne, wänn weisch was i meine!? Die sind immerhin i de vordere Hälfti vo de 3. Liga! Was bisch dänn für en match go luege?

  • Ou isch glaub gege Zugerland gsie und han de Fehler gmacht mit em Jürg sini kafichane heiss Wasser für de Lutz z' leere hehehe ha grad wieder huere kopfweh, ich glaube gege de schluss het er s' Wasser grad ganz weg glah und nur no chli kafipulfer in schnaps grüehrt hehe die huere Sau die hehe

    Ich los mi mal chli ume... Kenn schono paar wo in Frag chämted.

    Russki standart!!

  • Ja Zugerland, die sind letschte i ihrere Gruppe. Öpe glich wie mir bi eus, he he

    Ja wär huere nice, luegsch mal. Wie gseit, mir sind nöd de burner aber das wämmer ebe ändere.

    De Jürg han i scho länger nüme gseh, isch glaub verletzt. Chan er umso meh Lutz suufe! Ha ha

  • Da ich kein neues Thema aufmachen wollte und diesen Thread hier am geeignetsten fand, frage ich nun einfach hier drin.
    Kennt irgendjemand eine gute allgemeine Plausch-Eishockey oder Unihockey Seite mit diversen Teams wo man sich ein wenig erkunden kann wo es überall solche Teams gibt?

    • Offizieller Beitrag
    Zitat von Modano09

    Da ich kein neues Thema aufmachen wollte und diesen Thread hier am geeignetsten fand, frage ich nun einfach hier drin.
    Kennt irgendjemand eine gute allgemeine Plausch-Eishockey oder Unihockey Seite mit diversen Teams wo man sich ein wenig erkunden kann wo es überall solche Teams gibt?

    also euses unihockey plausch team in dietikä suecht no neui lüüt. altersdurschnitt bi eus isch 34, wobi dä jüngschti 28i und dä eltischti 37i isch.

  • Zitat von virus

    also euses unihockey plausch team in dietikä suecht no neui lüüt. altersdurschnitt bi eus isch 34, wobi dä jüngschti 28i und dä eltischti 37i isch.


    Dänn wär ich dä Jüngscht, 23i ;)

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!