• Zitat von fäbe

    sini 200 fählpäss

    schlächtischt spieler ufem feld gsi. unglaublich dass mer dänn trotzdem günne chan, spricht für d'mannschaft.
    aber de vero muess gschnell wieder zu de früehform vo dere saison finde, suscht wirds bitter.

  • guet, das han ich generell lowest gfunde: was da (vo beidne teams) über de sack gschlage worde isch & irgendwelchi querschläger produziert händ: da isch er mir nöd mal soo ufgfalle... aber er hät eifach s'aug zum de gägner(isch ahgriff) kaputt mache und das isch gold wert!

  • Auch wenn Vero Dutzende Fehlpässe hatte, ohne ihn hätte GC verloren. Offensiv war er zwar schwach, aber defensiv schlicht überragend. Etwa die Hälfte der Zürcher Angriffe kamen nicht bis zum Sturm, weil dazwischen Salatic stand der gefühlt 95% der Zweikämpfe gewann.

  • Zitat von fäbe

    en tatsacheentscheid umstosse...

    wird lustig, chasch nach jedem offside goal rekurs ireiche und s spiel wird den wiederholt

    Nei, ich glaube nöd, dass Angscht musch ha wäge Offside Goal. Chan mir nöd vorstelle, dass das passiert. Es isch e usnahm, wo leider nötig isch, will de Schiedsrichter das schlimme Vergehe uf em Platz nöd gseh hät. Gits im Ishockey ja au.

    Geistermeister 2022 ZSC Lions

  • Zitat von ZüriBueb

    Nei, ich glaube nöd, dass Angscht musch ha wäge Offside Goal. Chan mir nöd vorstelle, dass das passiert. Es isch e usnahm, wo leider nötig isch, will de Schiedsrichter das schlimme Vergehe uf em Platz nöd gseh hät. Gits im Ishockey ja au.

    neinei

    de schiri isch befrägt worde und hät gseit er hegs gseh...

  • Zitat von fäbe

    neinei

    de schiri isch befrägt worde und hät gseit er hegs gseh...

    Dänn hät ers falsch beurteilt. Das isch am Ryan Shannon das Jahr au passiert, bim zweite Uswertsmatch in Zug. Er hät e 2 Minute Straf becho und isch nachher e Wuche spöter oder so na gsperrt worde, wägeme Check gäges Chnüü. Ich gseh da würkli käs Problem, so langs nur um so übertriebeni Agriff auf Gsundheit vode Spieler gaht.

    Aber öpis wird sich nie ändere: d Fans vom Verein wo betroffe isch, versuecheds IMMER irgendwie schön z rede. Au für das häts i dere Ishockeysaison gnueg Bispiel geh.

    Geistermeister 2022 ZSC Lions

  • Zitat von ZüriBueb

    Aber öpis wird sich nie ändere: d Fans vom Verein wo betroffe isch, versuecheds IMMER irgendwie schön z rede. Au für das häts i dere Ishockeysaison gnueg Bispiel geh.

    du machsch ja grad s'umgekehrte, kännsches also nur zu guet.

  • Zitat von ZüriBueb

    Ich gseh da würkli käs Problem, so langs nur um so übertriebeni Agriff auf Gsundheit vode Spieler gaht.

    ja, das isch im Hockey normal, aber im Fuessball doch nöd?

    isch mir momentan nöd geläufig, usser natürlich au "Schadeersatz" Forderige (oder wie au immer de korrekt Begriff isch) vo Siete Versicherig, wänn öpper grad ufhöre muen wägemne grobe Foul. Aber nachträglich go Strafe für Foul verteile? (Stinkefinger, Spucke, etc. natürlich usgnoh)

  • Zitat von Gysino

    du machsch ja grad s'umgekehrte, kännsches also nur zu guet.

    :facepalm:

    Zitat von larlf

    ja, das isch im Hockey normal, aber im Fuessball doch nöd?

    Für mich gits zwei Frage:
    1) Isch es ide Regle vorgseh, dass mer en Spieler im Nachhinein chan sperre? - Da gang ich devo us, dass es das isch, ohni d Regle uf das überprüeft z ha.
    2) Obs gmäss mim Grächtigkeitsempfinde (muss jede sälber beurteile) ungrächt isch, öper im Nachhinein für e bestimmts Foul z sperre, au wänns de Schiedsrichter uf em Fäld nöd g ahndet hät. Das findi nur sinnvoll, wänns es Foul isch, wo de Gägner het chöne schwerer verletze, als es ime Sport eifach normalerwiis passiert, wills zum Risiko kört. Und da mer das im Ishockey ja macht, isch mir nöd klar, wieso jetzt das im Fuessball nöd au söll in Ordnig sii.

    Geistermeister 2022 ZSC Lions

  • Zitat von ZüriBueb

    Nei, ich glaube nöd, dass Angscht musch ha wäge Offside Goal. Chan mir nöd vorstelle, dass das passiert. Es isch e usnahm, wo leider nötig isch, will de Schiedsrichter das schlimme Vergehe uf em Platz nöd gseh hät. Gits im Ishockey ja au.


    De Siech het mer scho nach em Tritt geg de Chermiti sölle sperre!!!

  • Zitat von fäbe

    wänn folgt eigentlich d sperri für de beda weg em tritt geg de abrashi?

    Geht nicht, da er vom Schiri mit Gelb "bestraft" wurde. Wäre nur gegangen, wenn der Schiri gar keine Karte (also wie bei Amok-Bürki) gezeigt hätte.

    Aber ich hätte keine Probleme mit einer Sperre, es hätte auf unsere Defensive sowieso keinen entscheidenden Einfluss. Den kann man gestrost ziehen lassen im Sommer.

  • Zitat von Champs-de-Mars

    Geht nicht, da er vom Schiri mit Gelb "bestraft" wurde. Wäre nur gegangen, wenn der Schiri gar keine Karte (also wie bei Amok-Bürki) gezeigt hätte.

    Aber ich hätte keine Probleme mit einer Sperre, es hätte auf unsere Defensive sowieso keinen entscheidenden Einfluss. Den kann man gestrost ziehen lassen im Sommer.

    aber de schiri häts bim bürki ebe au gseh und bewertet?

    das isch ja sgrosse problem a dere sperri

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!