Davos - ZSC 09.03.2013

  • Ja klar hät de RvA au uf de Blindi los wele, aber mit beidne Händ dörfsch eifach nöd so uf de Chopf los vo dim Gägner. Das muss mer jetzt au als Z Fan zuegeh, genau wie det im Herbscht s falsch gsi isch, dass zuger s foul vo ihrem Pfoschte gäge de Ambüehl händ wele schön rede.

    Und höred jetzt mal uf mit dene saudumme Strafe. De Match mümmer eifach na chehre, und das isch au möglich, wämmer so spieled wie ide erschte 10 Minute.

    Geistermeister 2022 ZSC Lions

  • Zitat von The Fan

    Jungs, stockend is gsicht, was lauft?!? Klare 5er

    Klare Sache, Ja, aber das Theater mit Halskrause und Barre ist einfach nur lächerlich' fast schon eine Verhöhnung was vor ein paar Tagen passiert ist. Bin mir sicher Von Arsch sitzt jetzt in der Kabine und lässt sich von seinen Mitspielern für die "gelungene Theatervorstellung" feiern, immerhin hat sie zu 2 Toren geführt.

    Und jetzt, HIRN EINSCHALTEN ZSC, dämlicher kann man ja fast nicht mehr auftreten..

  • Zitat von Adm. Bööf

    Klare Sache, Ja, aber das Theater mit Halskrause und Barre ist einfach nur lächerlich' fast schon eine Verhöhnung was vor ein paar Tagen passiert ist. Bin mir sicher Von Arsch sitzt jetzt in der Kabine und lässt sich von seinen Mitspielern für die "gelungene Theatervorstellung" feiern, immerhin hat sie zu 2 Toren geführt.

    Und jetzt, HIRN EINSCHALTEN ZSC, dämlicher kann man ja fast nicht mehr auftreten..


    Danke

  • Zitat von The Fan

    Jungs, stockend is gsicht, was lauft?!? Klare 5er

    Da häsch aber gnau gluegt, wänn s stockend im Gsicht gfunde häsch... De Von Arx hät genau s gliche vor gha, de Blindi isch eifach schneller gsi! Aber ja, d Disziplinlosigkeite im gsammte werded de Sieg choste wänn sie sich nöd zrugg nämed!

  • Also im Unterschied zum letzten Jahr muss man auch im vierten Spiel sagen, dass die Mannschaft einfach nicht so konsequent darauf eingestellt ist, zu gewinnen. Unter Hartley haben wir in den Playoffs nie so viele Chancen vergeigt wie im letzten Spiel und nie so blöde Strafen geholt. Und dass das Powerplay nicht gut genug ist, dafür ist auch der Trainer verantwortlich. Wenn er bleiben will, soll er zusehen, dass diese Serie noch gewonnen wird.

    Geistermeister 2022 ZSC Lions

  • Kei Disziplin, isch eifach so. D Spiller mached was sie wänd.

    Ich kann mich nicht daran erinnern, unter Bob jemals so undisziplinierte Aktionen gesehen zu haben.

    Das hätte es einfach nicht gegeben unter ihm. Trachsler heute 2 mal echt einfach nur dumm. Blindi auch.

    Die Aktion von Blindi kostet uns (wahrscheinlich) den Sieg.

  • Hoffentlich chunt das na guet. Wär s erschte Mal i dere Serie, wo de ZSC en Match dreht. Was defür spricht, isch, dass mir bi 5 gäge 5 würkli besser sind. Umso ärgerlicher, dass mir Gfahr laufed, nach 4 Spiel scho 3:1 hinedri z sii. Das chas eifach nöd sii! Holed ändlich was oi zuestaht und güned die Serie!

    Geistermeister 2022 ZSC Lions

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!