And justice for all...
-
-
- Offizieller Beitrag
Zitat von GysinoMag mich no genau erinnere, isch es ganz, ganz, ganz dräckigs Foul gsi. Vo hinne ufgumpet und mit em Elboge/Stock voll in Nacke.
Holy cow.......... "Pech" isch eifach für de Miller, dass de McKim suscht scho mit einige Hirnerschütterige z'kämpfe gha hät. Sowiet
ich no weiss.Und wie isch es da und ufem HCD-Board abgange....!!! Bitter für Miller the Killer, wo ja suscht eigentlich en guete Ruef gha hät.
Aber ebe, no "bitterer" für de McKim. -
Unsäglich, dass das 14 Jahre gedauert hat, aber besser als gar nie. Wie es McKim heute geht, weiss ich nicht. Ich hoffe, er kann wenigstens ein normales Leben abseits des Sports führen. In meiner Erinnerung eines der feigsten (Frust-)Fouls voll von hinten, das ich gesehen habe. McKim war im Torjubel und hat nie damit rechnen müssen. Miller war nie als unfairer Spieler bekannt, aber das ändert nichts daran.
-
Die dräckigscht Attacke gsi woni je live gseh han. Oder villicht überhaupt. Han es Video welle devo sueche, leider nix gfunde.
Mier tuet de Miller gar nöd leid. -
- Offizieller Beitrag
Mir au nöd. Aber es isch wohl au d'Versicherig gsi, wo sich lang gwehrt hät.
-
Miller braucht niemandem leid zu tun, im Gegenteil! Ich sehe es vor mir als wäre es gestern gewesen, aber ein Video habe ich im Netz auch nicht gefunden. Miller kam nicht Sekundenbruchteile zu spät (dann wäre es ein Crosscheck gewesen), sondern 1 - 2 Sekunden (eine Ewigkeit im Eishockey!!). McKim hatte geschossen, der Puck war bereits im Tor und er riss die Arme zum Jubeln hoch, als Miller von hinten kam. Ganz übel!
-
finde umsverrecke keis video. chan mi zwar no so guet ad situation erinnere...bitter gsi.
-
-
Danke Fäbe, die Szene kommt nach 1 min 14 sec
-
Das schlimmste an der ganzen Sache war ja dass der HCD das jahrelang noch verharmlost hat!
-
- Offizieller Beitrag
Zitat von fäbeThanx. Isch scho ganz e feigi, miesi Aktion! Krass.........
-
Jetzt mitmachen!
Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!