falls es öpper nonig gseh hät, da no die 5 goal: http://www.tagesanzeiger.ch/sport/fussball…/story/29087839
De Bundesliga Fred
-
-
...und de Abgang vom Favre schient doch öppis bewürkt z'ha? Mal luege, ob das anehebed, für hüt müessts mal lange (4-0 nach 21min)
-
- Offizieller Beitrag
Zitat von ZSColinUnd das gäge Wolfsburg, nach dem mer nach de 1. Halbziit 0:1 im Rückstand gläge isch.
Aber de Müller hät's scho richtig gsei: "Wir müssen noch ein Wort mit Lewi reden. Seine Chancenauwertung könnte definitv besser sein!" ....... oder so ähnlich ........
Er hät ja no 2 - 3 Topchancene vergeh, die Lusche!Nöd schlächt isch au de DaCosta. Irgendwie hät de ja scho meh als 10 Torvorlage geh i dene paar Spiel .... au nöd schlächt für en Neuling.
STERN DES SÜDENS!!Bla bla bla, Stern des Südens und de Unterschied zwüsche em Lahm und em Müller nöd känne ;o)
-
-
- Offizieller Beitrag
-
- Offizieller Beitrag
He he ;o)
-
hm, gladbach und koller könnte durchaus passen und darum auch funktionieren...
Marcel Koller schockiert die Ösis: Geheim-Treff mit Gladbach! http://blick.ch/4232093 Geteilt mit der Blick App
Gesendet von iPhone mit Tapatalk
-
- Offizieller Beitrag
Ein guter Mann, der Mäse Koller aus Schwamendingen!
Aber Sommer 2016?
Nun, ev. arbeiten sie bei BMG bis dann mit dem Assi weiter.
-
- Offizieller Beitrag
Uf d'Euro würdi als Koller au nöd verzichte.
Anderersiits wird's de Ösis villicht glich gah, wie de Schwiizer immer a de Turnier. Aber mer chan ja hoffe. -
"Pep Guardiola (44) wird seinen Vertrag beim FC Bayern München nicht verlängern. Neuer Trainer des deutschen Rekordmeisters wird zum 1. Juli 2016 Carlo Ancelotti. Der 56-jährige Italiener erhält einen Dreijahresvertrag bis zum 30. Juni 2019."
http://www.fcbayern.de/de/news/news/2…iner-201215.phpisch ok, dass de Pep gaht und uf e Art find ich's schad, dass de Favre nöd d'Chance übercho hät. Wobie ihm halt de international Erfolg, dh mit grosse Teams fehlt und ob sin Abgang vo Vorteil gsi isch, weiss mer au nöd.
Ancelotti isch sicher au en super Mah, die vo Real lobed ihn ja hüt no! Ich erhoffe mir vor allem, dass de Götze mal wieder e richtigi Chance überchunt und chan zeige, was er chan!
Ehrlich gseit, Pep hät Bayern sicher nomal uf es neus Level bracht, aber s'letschte halbe Jahr hät gnervt und bisher isch er d'CL no Schuldig bliebä; Wer weiss, evtl. macht er's ja wie de Jupp? -
- Offizieller Beitrag
De Favre isch ei oder zwei Nummere z chlii für de Job und mit sinere Aktion häd er sich ev. söttig Jobs für immer verbaut.
Interessant no zum Thema Pep:
Da echli zrugg gah wo er bi Bayern underschriebe häd: De chan nur in Barcelona Erfolg ha....etc....pp....
-
d'Titel fähled ihm halt bi Bayern, aber spielerisch hät er sie def. verbesseret!
Anschienend heged im 1. Jahr au diversi Spieler z'viel respäkt vor ihm gha + drum verkrampft gsi, will's es zu guet heged wellä mache.
Wänn er d'CL nöd holt, dänn muen er scho zeige, dass er au ohni die allergröschte chan Erfolg ha. Isch sicher au nöd mit allne "grosse" Spieler eifach, aber das isch dänn halt de Tenor: mit denä Spieler chan jede d'CL gwünne...Han hüt sit langem wieder mal Doppelpass glueged und döt händs gseit, wie akribisch (scho fast besässe) er de Gägner analysiert! (statt 2 Video öppe 6-7 vom Gägner lueged...)
Bi City wird er sowieso alles chöne chaufe wo er will, die werdet ihm au nöd drie redä, wie das halt bi Bayern mängisch gmacht wird...
-
- Offizieller Beitrag
Tipp vom Tag:
Doppelpass uf onlintvrecorder.com abelade, i mp3 umwandle und am Mäntig unterwägs zu de Arbet oder so lose.
D'Gringe muesch ja nöd unbedingt gseh, bi dere Sändig. -
- Offizieller Beitrag
-
-
Problem vom Klopp gsehn ich vor allem, will's in Ängland kei Winterpause git und im nöchste Summer wäg de EM wohl au d'Vorbereitig nöd soo toll sie wird, wie er sich das gwöhnt isch.
Aber ich glaube nöd, dass er oder de Klub drum grad alles aneschmeisse wird und er sini Ziet zur Bestätigung übercho wird. -
- Offizieller Beitrag
Und nöd vergässe, dass er no immer viel Verletzti im Kader hät. Usserdem hät de Kloppo no nie grad am Afang erfolg gha, won er es Team neu überno hät .......
-
deftig...
Polizei geht von Selbstmord aus: Ex-Leverkusen-Trainer Lewandowski ist tot! http://blick.ch/5128928?utm_so…n=blick_app_iOS Geteilt mit der Blick App
Gesendet von iPhone mit Tapatalk
-
- Offizieller Beitrag
44....Burnout....Selbstmord.
Tragisch und eine Zeiterscheinung, gab es früher so definitiv nicht.
-
def. tragisch + was ich nöd verstahn: gits nöd au natürlichi todesarte?
muens grad sälbstmord sie, nur will kei fremdiewürkig ersichtlich isch?
klar isch de verdacht nöch + d'chance wahrschienlich gross, aber sust liest mer niened vomne sälbstmord und ich find die ewige spekulatione denäbed.
er isch ja in behandlig gsi + demit a d'öffentlichkeit, au drum tönts für mich nöd logisch.
aber falls es depressione gsi sind, dänn isch es leider für eus eh nöd nachvollziehbar + änderet au nüt dra, dass sini familie mit dem schicksalsschlag muen umgah. -
Jetzt mitmachen!
Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!