Bin gespannt auf heute Abend, was unserer Truppe so zeigt ?!
Ehrlich gesagt bin ich nicht so optimistisch, die Verteidigung ist alles andere als Sattelfest !
CHL Prag - ZSC 22.09.2015
-
-
Wick voraussichtlich nun nächste Woche wieder dabei...
-
- Offizieller Beitrag
Der Spruch von der Rückkehr von Wick "nächste Woche" steht nun schon seit Wochen (!) dort!
Gefällt mir gar nicht, der Mann fehlt!
Bin auch gespannt wie sie sich in Prag schlagen.
Die Abwehr (vor allem!) wie auch der Rest des Teams muss sich massiv steigern ansonsten hat man keine Chance!
-
Wurde heute auf Twitter wiederholt:
@zsclions: In Prag noch kein Comeback von Stürmer Roman Wick. Er kann voraussichtlich ab der nächsten Woche wieder mitspielen. #medicalinfo
-
CHL Stream gaht offesichtlich nöd i dä Schwiiz. Oder hät öper än Trick? Han hüt vom Gschäft us 1.99 Euro zahlt und dihei heisst's jetzt, sorry Switzerland... Hass!
-
Gaht warschindli nöd, Teleclub hät ja d'Recht für d'Schwiiz!
-
Swisscom tv air?
-
Sparta ist schlagbar, Z spielt gut bis jetzt, auf Konter aufpassen!
-
Ja, isch sicher wäg em Teleclub, aber s'gaht mir eifach brutal uf d'Latte, dass mer's chan chaufe...
-
Firefox mit hola plugin scho probiert?
-
Und da isch de Konter, tammi!
-
Nei kei Bock meh, und s'Resultat stinkt mer au grad. Schöne Abig, merci und viel Spass.
-
Erst 3-0. Jede Schuss en Träffer...
-
Jetzt Schadensbegrenzig mache und de 16tel Final nöd scho hüt vergiige!
-
Na nie gseh so öppis, Schiebe liit mehreri Sekunde hinder em Goalie. Wiiter so!
-
scho krass, wie lang de Herzog ziet gha hät, zum vo näbed em Goal d'Schiebe glich no inewürge!
wieter so, Gas geh + gueti Usgangslag für dihei schaffe.Schäri, ich wür mi bi de CHL beschwerä, finds e Frächheit, wänn sie es Spiel zum Kauf ahbüted und erst nachher säged, dass i de CH nöd möglich isch (vor allem, da ja CH Klub spielt). Isch zwar nöd viel Gäld, aber wür mir um's Prinzip gah.
edit: de Link schient z'funktioniere, falls öpper no Bild brucht:
http://www.fixalen.tv/20150922/vv-11…8.41258124.html -
13:6 Schüss für de Z im 2. Drittel und Usbüti isch 1:2 Goal. Wiiter so und Chance nütze!
-
Save Quote von Flüeli wieder miserabel 81 % ...
-
-
Bergeron ist es wieder zu langweilig!
-
Jetzt mitmachen!
Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!