scho so, aber evtl. glich mal Keller bringe? Defense wins zwar mängisch championships, aber wännd kei Goal machsch, dänn wirds mit nur Defense schwer...
Keller hani guet gfunde i de letschte Spiel und verstahn nöd, wieso er nöd zrugg isch: lieber ihn gester als Flüeli bracht, wänns rein drum gaht, es Zeiche z'setzä.
das wo de virus gseit hät, hani gester im Stadion au wieder dörfe ghöre, wäg em Titel im 12i.
Aber das Glück chan hoffentlich nöd soo lang hebe und mir müessted halt s'Glück mit no meh Tempo und über längeri Ziet wieder für eus erzwinge!
Wänn mir am Di. gwünned, wirds wieder änger, dänn händs weniger langi Erholig zwüsched de Spiel und mir müessted no meh us eusne Linie chöne mache.
Und mir dörfted au am Team wieder chli hälfe und sie pushe, au wänns in Rückstand würed grate: bisher hät ja s'1-0 glich nöd zum Sieg glanged.
Frust abbaue und am Di. in Energie umwandle und das Pack i sinere Zone ieschnüere und mit Schüss iedeckä, dänn muens drehe und wänn nöd, wirds wie im Final letscht Jahr ände, aber Bern hät momentan nie und nimmer die Qualität vo Daffos. Drum glaub ich au eusi Lüüt und hoffe, dass mir de Matthews no paar Spiel gseh dörfed.