Hät Zit, chan s Bögli mache und sie ineschiebe, wieso eifach drufhaue wie en Hohle? Schad, müest sie sie ja
PO 2018
-
-
Das glaubt mer nöd, wieder mues es Goal si. Und jetzt gheit de Schäppi uf de Latz und haut de Genoni um...
-
-
Das dörf doch kei straf geh gege de schäppi!!
-
Und jetzt GLAAAAASKLAAAARS Halten gäg de Suter und es git nux, ich chotz an Bode
-
Eus fehlts a Spielintelligenz, sorry!
Isch nöd nur de Schiri, eifach z vil dummi Aktione. Unnötig! Again!
-
Das isch die erst klar Straf gseh, hör mal uf
-
Und nur no churz, i däre Underzahl isch wieder e klari Straf gäg Bern nöd gä worde, mir werded bschisse und das isch en Fakt... Da chönd ihr verzapfe was hr wänd
Und i somene enge Spiel macht immer nur ei Mannschaft Foul gälled, bi de andere isch immer jede Zweikampf suuber und fair, aufhören!
-
Und nur no churz, i däre Underzahl isch wieder e klari Straf gäg Bern nöd gä worde, mir werded bschisse und das isch en Fakt... Da chönd ihr verzapfe was hr wändJup sah ich auch so. Wieso sieht der kommentator sowas nie?
-
- Offizieller Beitrag
6:1 Strafen. Sache der emotionalen Intelligenz ...
Gesendet von iPhone mit Tapatalk Pro
-
6:1 Strafen. Sache der emotionalen Intelligenz ...Gesendet von iPhone mit Tapatalk Pro
Man hätte bei dieser Kleinlichkeit durchaus mal ein Halten gegen Bern geben können
-
Lücke die pinliche Biträg grad da ine, da muen mer sich als Z-Fan ja schäme...
-
Zitat von Eggi
Und nur no churz, i däre Underzahl isch wieder e klari Straf gäg Bern nöd gä worde, mir werded bschisse und das isch en Fakt... Da chönd ihr verzapfe was hr wänd
Und i somene enge Spiel macht immer nur ei Mannschaft Foul gälled, bi de andere isch immer jede Zweikampf suuber und fair, aufhören!
Wänn mir eusi Chance nutzed stahts 3:0 i dere Serie. Das Schiri Bashing isch so HCD mässig, unfassbar!
Bi eus afange! Und am Vey sini isch e klari Straf und bringt de SCB zrugg, so isches halt...
-
-
Yes!! Weltklass!
-
- Offizieller Beitrag
Geht doch![emoji41][emoji838][emoji836]️[emoji837]
-
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!
-
- Offizieller Beitrag
OK; uns reicht es, wenn wir alle Spiele in Bern gewinnen ...
Gesendet von iPhone mit Tapatalk Pro
-
- Offizieller Beitrag
Freue mich auf den Montag![emoji41]
-
Mir sind besser!
-
Jetzt mitmachen!
Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!