...oder früezitig de trainer entlah...mach mir den constantin...

Hockeymanager
-
-
De Thomi, jetzt fangter scho vor de Saison a ArnoDelCurtle (= tüüfstaple)
Mues mi no entschuldige, für dich laufts ja würkli nöd grad rosig.... Performeds nöd? Vill Verletzti? Obwohl geschter häsch doch es paar Pünktli gmacht
Ich han au scho mini ganze Transfers wägä Verletzige müese usgeh, aber bechlage willi mi nöd -
-
- Offizieller Beitrag
Mues mi no entschuldige, für dich laufts ja würkli nöd grad rosig.... Performeds nöd? Vill Verletzti? Obwohl geschter häsch doch es paar Pünktli gmacht
Ich han au scho mini ganze Transfers wägä Verletzige müese usgeh, aber bechlage willi mi nöd -
hahah, ich nimms grad mit humor! ich mein da spiel ich zwei saison meh oder weniger vom platz eis, beid werded abbroche und jetzt wos ziemlich sicher bis am schluss gaht so öpis! ja alles, han 25Mio im lazarett und die andere performed nöd. eis chlises bispiel, ich chauf en neue offens und wett mich entscheide zwüsched rajala und brunner....beid zu dem ziitpunkt gliich viel scorerpünkt. mini überlegig isch gsii, dass dä damian viel verletzt gsii isch und nimm dä rajala, dä rest isch gschicht, sit dem transfer scored meh oder weniger nurno dä brunner
und so laufts grad mit vielne entscheidige wo ich troffe han! jänu, das jahr werd ich müesse uf Playoffs hoffe...geil ischs trotzdem.....mal luege öbis nochli ufe schaffe....aber konkurenz isch gross, guet und schlaft au nöd
-
hahah, ich nimms grad mit humor! ich mein da spiel ich zwei saison meh oder weniger vom platz eis, beid werded abbroche und jetzt wos ziemlich sicher bis am schluss gaht so öpis! ja alles, han 25Mio im lazarett und die andere performed nöd. eis chlises bispiel, ich chauf en neue offens und wett mich entscheide zwüsched rajala und brunner....beid zu dem ziitpunkt gliich viel scorerpünkt. mini überlegig isch gsii, dass dä damian viel verletzt gsii isch und nimm dä rajala, dä rest isch gschicht, sit dem transfer scored meh oder weniger nurno dä brunner
und so laufts grad mit vielne entscheidige wo ich troffe han! jänu, das jahr werd ich müesse uf Playoffs hoffe...geil ischs trotzdem.....mal luege öbis nochli ufe schaffe....aber konkurenz isch gross, guet und schlaft au nöd
Ich han ufgrund vo Verletzige gwächslet: Haas --> Hofer --> Corvi --> ?
Jede woni wächsle verletzt sich innerhalb vo eis,zwei Rundene
Mal luege wärs als nächschte trifft......
-
- Offizieller Beitrag
So langsam aber sicher chönt dä Bode mal wieder zruggcho tamminomal!!
-
- Offizieller Beitrag
fuckfuckfuck! jetzt auno dä sigrist mit upperbody day to day !!
händ ihr au so viel verletzti i euem team?
damnit -
fuckfuckfuck! jetzt auno dä sigrist mit upperbody day to day !!
händ ihr au so viel verletzti i euem team?
damnitleider ja,
mittlerwiele d`Hälfti vom mim Team und alli Wechsel ufbrucht. Die händ aber genau nüüt bracht, 4 devo sind jetzt au verletzt...
-
leider ja,
mittlerwiele d`Hälfti vom mim Team und alli Wechsel ufbrucht. Die händ aber genau nüüt bracht, 4 devo sind jetzt au verletzt...
Ich han laufend alli länger Verletzte ersetzt. Leider hani i de laufende Periode deshalb scho alli Transfers ufbruucht, aber immerhin nur no ein Verletzte.
-
- Offizieller Beitrag
Dänn gahts ja wenigstens nöd nur mir eso
dä Mitsch schiint mal wieder sgoldige händli gha zha! da zeigt sich ebe dä wahri meischter -
ich han erst ab November Ziet, zum mich gross demit abzgeh wer verletzt isch.
han aber dank euem Bietrag gester immerhin mal paar Transfer gmacht, danke für de Hiewies -
- Offizieller Beitrag
han aber dank euem Bietrag gester immerhin mal paar Transfer gmacht, danke für de Hiewiesgerngscheh Ralf aber ich bliib dir im Nacke!
-
de mitsch hät mit sim letschte transfer de verletzti bodema ersetzt....und susch glück gha...wobi wän ich vo eim de meinig bi, er seg viel verletzt oder er heg es matschstrafe abo, dän chauf en nöd...
-
[quote='Thomi','https://forum.zscfans.ch/thread/2595-hockeymanager/?postID=136741#post136741']
han aber dank euem Bietrag gester immerhin mal paar Transfer gmacht, danke für de Hiewiesgerngscheh Ralf aber ich bliib dir im Nacke!
[/quote]nüme lang, wirsch bestimmt bald vor mir sie… han kei budget
-
- Offizieller Beitrag
nüme lang, wirsch bestimmt bald vor mir sie… han kei budget
hehe, Budget und vor allem Transfers hani au kei
-
gut ha glaubs am 22.10. wieder Transfer, wänn ich das richtig in Erinnerig han
-
gut ha glaubs am 22.10. wieder Transfer, wänn ich das richtig in Erinnerig han
Mir alli larlf, mir alli..........
-
- Offizieller Beitrag
Hahaha, am Tag der neuen Transfers in 30' alle wieder aufgebraucht
Und natürlich spielt Äschlimann heute nicht (bei GC) obschon er ein gutes Preis / Leistungsverhältnis hat (1 Mio.) und bis jetzt 14/15 Spiele spielte.Wie auch immer ich habe mein Team heute (hoffentlich) ein wenig optimiert und hoffe darauf von erneuten Verletzungen etwas verschont zu bleiben, da ich ja keine Transfers mehr zu Verfügung habe! hahah schlimmer als eine Frau beim Shoppen! Wollte zuerst einen Reservetransfer behalten, konnte dies aber erneut nicht!
-
torschlusspanik würd ich säge...
-
- Offizieller Beitrag
whoot whoot, läuft bei dir Ralf!
uf Rang 1 id Nati-Pause, congrats! -
haha, danke: ich han‘s gar nonig gseh, erst nachdem ich Din Bietrag da gläse han…
ja, mit dem Vorsprung wird mich niemer meh Iehole!
Cool isch, dass die Meiste sehr nöch zäme sind. -
Jetzt mitmachen!
Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!