nur vor der jeweiligen serie, nicht wie jetzt wo man jederzeit transferieren konnte

Hockeymanager
-
-
danke!
kann ich jederzeit Spieler transferien oder nur zwischen den einzelnen Serien?
Vorausgesetzt, dass ich genug Transfers zur Verfügung habe.Du chasch nur transferiere bis s'erschte Spiil vom VF afangt. Dänn chasch erscht vorem HF wider.
Vorusgsetzt du häsch no Transfers.
So verstahn ichs jedefalls.
PS: Sorry Mitch, du häsch ja scho g'antwortet, hani erscht jetzt gseh.
-
super, danke für die Info!
-
- Offizieller Beitrag
Herzlichi Gratulation zum Sieg vo dä Regular, Ralf!
Isch richtig spannend gsii zum verfolge so us dä undere Regione vo dä Tabelle
jetzt gilts ernst......
p.s. übrigens, dä "Pott" hani scho lang versoffe! -
hahaha, mit de Zinse hetts nöd mal es Bier geh
Danke, chan mir aber wohl nüt devo chaufe, usser Heimrächt
bin gspanne wie's wird, bald heissts mal Team ahpasse für die nöchst Challenge...
Lustig au, dass Tochter gester genau glich viel Pünkt gmacht hät, obwohl sie anderi Spieler hät, wo punkted händ.
-
Important Update for playoff
Das 1. Spiel zwischen Zürich und Biel findet am 23.03 statt, also 2 Tage vor den 3 anderen Viertelfinalspielen.Aus diesem Grund mussten wir die Regeln für das Viertelfinale anpassen:
Spiel 1 zwischen Zürich und Biel zählt nicht.
Punkt 14 des Reglements, der festlegt, dass sobald eine Serie zu Ende ist, das HM-Viertelfinale stoppt, bleibt in Kraft. Wenn also das Meeting Zürich-Biel in 4 Spielen endet, werden im Hockeymanager nur 3 Abende gespielt.
Hier ist der HM-Kalender
Game night 1a: MI 23.03.2022 : PUNKTE WERDEN NICHT GEZÄHLT
Game night 1b: FR 25.03.2022 : HM game 1
Game night 2: SO 27.03.2022 : HM game 2
Game night 3: DI 29.03.2022 : HM game 3
Game night 4: DO 31.03.2022 : evtl. HM game 4
Game night 5: SA 02.04.2022 : evtl. HM game 5
Game night 6: MO 04.04.2022 : evtl. HM game 6
Game night 7: MI 06.04.2022 : PUNKTE WERDEN NICHT GEZÄHLT
Das Transferfenster ist bis zum 25.03 19h59 geöffnet! -
@Ralf: Gäll Icerockers isch dini Tochter? Saischere ich wünsche vill Glück im VF, möge der/die Bessere gewinnen!
PS: Ich bring si zum Brüele
-
hahaha, ja isch mini Tochter: sie hät hüt scho fast brüelt, aber nur will ich verzellt han, dass neue Stadion no bis November brucht 😜
-
- Offizieller Beitrag
@Ralf: Gäll Icerockers isch dini Tochter? Saischere ich wünsche vill Glück im VF, möge der/die Bessere gewinnen!
PS: Ich bring si zum Brüele
eigentlich het ich dich ja gern usem playoff grüehrt aber am Ralf sini Tochter macht das vermuetlich no besser!
-
Das git es Familiemassaker: Im VF d'Tochter und im Final dänn de Alti
-
hahaha, mal luege ob ich in final chume: vo mir us gern.
aber du chasch eigentlich nur verlüre, stasch scho rächt under druck: gäg es meitli mit jahrgang 08 😜
-
hahaha, mal luege ob ich in final chume: vo mir us gern.
aber du chasch eigentlich nur verlüre, stasch scho rächt under druck: gäg es meitli mit jahrgang 08 😜
De Einzig wo da nur chan verlüüre isch de Qualisieger!
Würd mi nöd wundere wänns Hockeyfachwüsse vonere 14 Jährige grösser isch als mis.... Bi minere Spilleruswahl spillt villicht s'Ussehe es bitz weniger e Rolle
-
für mich isch de Qualisieg scho viel meh als erwartet: PO isch nur Zückerli.Chunt wahrschienlich vor allem druf a, i wellne Team Spieler verteilt sind & ob die Team au wieter chömed.
-
- Offizieller Beitrag
für mich isch de Qualisieg scho viel meh als erwartet: PO isch nur Zückerli.Arno bisch es du?
-
Arno bisch es du?
sehr geil, genau das isch mir au dur de Chopf
-
😁 nur will ich i de Quali mal Glück gha han, heisst das ja nöd, dass ich für PO die richtige Entscheid träffe wird…
faht ja alles bi Null ah, somit bringt mir de Qualisieg herzlich wenig bis gar nüt
-
- Offizieller Beitrag
Voll realistisch, de Hockeymanager. Isch wie im richtige Hockey
-
- Offizieller Beitrag
😁 nur will ich i de Quali mal Glück gha han, heisst das ja nöd, dass ich für PO die richtige Entscheid träffe wird…
faht ja alles bi Null ah, somit bringt mir de Qualisieg herzlich wenig bis gar nüt
Herr Del Curto, gänd sie eusem Ralf s'Passwort zrugg!!!
tüüfstapler, mit "chli glück" günsch au i dem hockeymanager nöd e quali!
akzeptiers, du bisch en 1A hockeymanager und wärsch mit Chlote scho lang wieder ufgstiege!
aber bi öpisem häsch rächt, Playoff händ ihri eigne gsetz
ich freumi brutal! -
hahaha, häsch ja sälber gseh, wie mer mit wenig Spieler chan viel Pünkt mache & umgekehrt fast kei.
mängisch au glück gsi mit de Spieltag: dh häsch eifach die ufgstellt wo Spiel gha händ, da ja nöd immer Vollrundi gsi isch.
bin scho mega druf gspannt, wie PO werdet!
-
es fangt nüd bi null a, es ghat mit de jetzige pünkt wiiter...
de arno bisch nöd, aber en srf sportjourni...die känet regle au nöd...🤣
also bisch ja guet positioniert mit dine spieler han ichs gfühl...
-
Jetzt mitmachen!
Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!