Biel vs. ZSC + ZSC vs. Ajoie, 11./12.02.25

• Merci, aber hoffentli hanin nöd verjagt, suscht bechumi no lämpe mitem Reto. ^^

Top Konter MB 😂 dont mess with Nerd MB 😍

Deine Initialen sind mir erst jetzt aufgefallen 😂

Von mir aus könntest du Schwarz und MB mal an der Bande oder im Hintergrund unterstützen 😂

Russki standart!!

• Top Konter MB 😂 dont mess with Nerd MB 😍

Deine Initialen sind mir erst jetzt aufgefallen 😂

Von mir aus könntest du Schwarz und MB mal an der Bande oder im Hintergrund unterstützen 😂

:rofl::rofl::rofl:Du bisch en Löffel.:mrgreen:

Aber ja, isch schochli gwöhnigsbedürftigt für mich gsi, dass en MB ade Bande isch. Nimme das schochli persönlich, wenn shalbe Forum seit, dass de „MB“ sich wieder verpisse sött und het kei Usstrahlig het. ^^

3 Mal editiert, zuletzt von Lions (16. Februar 2025 um 20:04)

• Offizieller Beitrag

:rofl::rofl::rofl:Du bisch en Löffel.:mrgreen:

Aber ja, isch schochli gwöhnigsbedürftigt für mich gsi, dass en MB ade Bande isch. Nimme das schochli persönlich, wenn shalbe Forum seit, dass de „MB“ sich wieder verpisse sött und het kei Usstrahlig het. ^^

Mooooomänt ........

Nur will de Coach MB kei Ustrahlig (oder säget mer eifach viel weniger als en Crawford und en Grünburg) hät heisst das no lang nöd dass da s'halbe Forum meint er müessi sich verpisse. Es git sicher kritischi Stimme, klar. Aber wänn er Meischter werde sött, dänn .......

Nomal, es git kei gueti oder schlächti Trainer für es NL-Team, nur erfolgriichi und nöd erfolgriichi. Habe fertig :nick:

• Mooooomänt ........

Nur will de Coach MB kei Ustrahlig (oder säget mer eifach viel weniger als en Crawford und en Grünburg) hät heisst das no lang nöd dass da s'halbe Forum meint er müessi sich verpisse. Es git sicher kritischi Stimme, klar. Aber wänn er Meischter werde sött, dänn .......

Nomal, es git kei gueti oder schlächti Trainer für es NL-Team, nur erfolgriichi und nöd erfolgriichi. Habe fertig :nick:

Bi sit 20 Minute am überlege, wasi druf antworte sell.:D Und weisses immer nonig.

Aber kurzgfasst: „shalbe Forum seit de MB sell sich verpisse“ , das meini nöd als Fakt. Het au grad so guet chönne säge 10% oder 20% vom Forum findet de „MB“ scheisse. Han bewusst chli en höchere Wert gno, will de Sbornajanäbet em Marco Bayer no mich mit „MB“ gmeint het. ^^ Aber egal, verwirre dich glaubs nume und git au spannenderi Themene :rofl:

• Offizieller Beitrag

Bi sit 20 Minute am überlege, wasi druf antworte sell.:D Und weisses immer nonig.

Aber kurzgfasst: „shalbe Forum seit de MB sell sich verpisse“ , das meini nöd als Fakt. Het au grad so guet chönne säge 10% oder 20% vom Forum findet de „MB“ scheisse. Han bewusst chli en höchere Wert gno, will de Sbornajanäbet em Marco Bayer no mich mit „MB“ gmeint het. ^^ Aber egal, verwirre dich glaubs nume und git au spannenderi Themene :rofl:

Nei, nei - alles guet. Ich liese halt was du schriebsch und gange devo us dass es us dinere Sicht d'Wahrheit isch. Suscht mach doch in Zuekunft en Disclaimer
    bin dine Postings, dass dini ZDF (Zahlen/Daten/Faken) "ungefähre Angaben" sind. Dänn passt's.
    :rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:

• Ich glaube nöd, dass vill findet, dass sich de Bayer "verpisse" söll.

Ich verschrecke amigs au, wänn ich gseh, wie sini Usschtrahlig übere chunnt - aber ich würd ihm de Erfolg uf all Fäll gönne. Glaube aber leider au nöd so dra

Wir wissen ja nicht, ob es der Nachfolger dann besser machen würde (hypothetisch). Entscheidend ist nicht, ob ihm zwischendurch ein Schnitzer passiert sondern, dass die Lernkurve kontinuerlich stimmt und er die 1. Mannschft bis zum Titel weiterentwickeln kann. Die Ausstrahlung für den Zuschauer ist sekundär, da ist er sicherlich noch vor Geoff Ward.

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!