Ambri vs. ZSC + ZSC vs. Fribourg, 23./24.01.26

• ganz ehrlich find de Ustinkov besser als de Schwendeler, vor allem läuferisch

Joa, bin zwar summa summarum nöd dere Meinig. Grad läuferisch findi de Schwendeler eigentli starch. Aber weiss, wa du meinsch. De Ustinkov het sich wieder klar gsteigeret. Und de Schwendeler het geschter viel Lehrgeld müesse zahle. Bim 1. Goal glaubs isches gsi, det het eifach d’Zueordnig/Absprach zwüschet em Ghetto und Schwendeler nöd gstumme. De Schwendeler cha scho füre go pinche, aber nur denn, wenn er sich sicher isch, dass de Ghetto im Gegezug hinde go absichere gaht und entsprechend sin Maa het. Und das isch nöd passiert. Klassische Absprachfehler. Bzw. mer chas au eso säge: Wo de Ghetto gseh het, dass de Schwendeler go pinche isch, det hetti er konsequenter selle backchecke.. Und bim zwoite Goal, det het de Schwendener eifach nöd sin Maa gha..

Und ja, mer dörf au nöd vergässe, dass de Ustinkov doch nomal es paar Jährli jünger isch als de Schwendeler.

• Joa, bin zwar summa summarum nöd dere Meinig. Grad läuferisch findi de Schwendeler eigentli starch. Aber weiss, wa du meinsch. De Ustinkov het sich wieder klar gsteigeret. Und de Schwendeler het geschter viel Lehrgeld müesse zahle. Bim 1. Goal glaubs isches gsi, det het eifach d’Zueordnig/Absprach zwüschet em Ghetto und Schwendeler nöd gstumme. De Schwendeler cha scho füre go pinche, aber nur denn, wenn er sich sicher isch, dass de Ghetto im Gegezug hinde go absichere gaht und entsprechend sin Maa het. Und das isch nöd passiert. Klassische Absprachfehler. Bzw. mer chas au eso säge: Wo de Ghetto gseh het, dass de Schwendeler go pinche isch, det hetti er konsequenter selle backchecke.. Und bim zwoite Goal, det het de Schwendener eifach nöd sin Maa gha..

Und ja, mer dörf au nöd vergässe, dass de Ustinkov doch nomal es paar Jährli jünger isch als de Schwendeler.

Kolleg,
    au wennt mi uf de SLA Stäge angeblich nach 3x vorstelle (nach gschetzte 15 Jahr) nümme kennsch… Was lauft mit dir 🤷🏼‍♂️?
    isch de 2 Topf de Usschlag gsie warum de Schwendeler nümm gspillt hät. Vergiss de 1.Topf…

Über de 1 Rahme chamer no rede (60% Ghetto Fehler!) , aber de 2.? Kolleg… realy? Laser dur d Box fadegrad uf d Fitze?
    Luegs nomal ah und sies Positionsspiel (Lehrfäld!!) … Ich verstahs daser bänklet, has mine Sitz-Nachbere grad gseit dass de nümme chunt… … (und zwar bevor er bänklet hät…)

Uf di ander Siete,
    WENN dörf n Junior den würklich Fehler mache wenn nöd ime NLA-Game? De Rattie hät en zimmlischnell usgluegt gha…

Wenni mi entscheide müesst züsched Ustinkov und Schwendeler oder Bünzli.
    ICH würd mi jedesmal für Schwendeler/Bünzli entscheide und zwar mit Abstand!

Russki standart!!

• Beitrag von Lions (26. Januar 2026 um 04:07)

Dieser Beitrag wurde vom Autor aus folgendem Grund gelöscht: Ich schrieb dr suscht gschider gschwind persönlich Sbornaja. Und de Reto, wo au drin vorchunnt, de cha und wird min glöschte Bitrag sowieso läse😂 (26. Januar 2026 um 04:46).
  • Kolleg,
    au wennt mi uf de SLA Stäge angeblich nach 3x vorstelle (nach gschetzte 15 Jahr) nümme kennsch… Was lauft mit dir 🤷🏼‍♂️?
    isch de 2 Topf de Usschlag gsie warum de Schwendeler nümm gspillt hät. Vergiss de 1.Topf…

Über de 1 Rahme chamer no rede (60% Ghetto Fehler!) , aber de 2.? Kolleg… realy? Laser dur d Box fadegrad uf d Fitze?
    Luegs nomal ah und sies Positionsspiel (Lehrfäld!!) … Ich verstahs daser bänklet, has mine Sitz-Nachbere grad gseit dass de nümme chunt… … (und zwar bevor er bänklet hät…)

Uf di ander Siete,
    WENN dörf n Junior den würklich Fehler mache wenn nöd ime NLA-Game? De Rattie hät en zimmlischnell usgluegt gha…

Wenni mi entscheide müesst züsched Ustinkov und Schwendeler oder Bünzli.

wieso hesch du gwüsst, daser benche mues nachem 2. Goal? Was hät dich da so sicher gmacht?
    Ich verstahne es denn nöd ganz, daser de ganzi reste het muese dusse bliibe. Bi dem standard, wo ich aber nöd ganz checke, müsstet gwüssi arrivierti spieler au ab und zue mal benche. het de MB denn au d'eier defür? Anderi hend denn au -2 Bilanz gha zu dem ziitpunkt. Wieso die nöd?
    hetter gmeint, die andere bringed das scho wieder ane? Und bim Schwendeler nöd?
    ich verstande es eifach nöd ganz.

• Jan Schwendeler, geb 9.12.2003

Timo Bünzli, 31. 1. 2005

Daniil Ustinkov, 26.6.2006

Soll kein Statement pro und kontra jemand sein, aber man sollte Aepfel mit Aepfeln vergleichen. Schwendeler ist längst kein Junior mehr und hat knapp 70 NLA Spiele gemacht bis jetzt.

• Jan Schwendeler, geb 9.12.2003

Timo Bünzli, 31. 1. 2005

Daniil Ustinkov, 26.6.2006

Soll kein Statement pro und kontra jemand sein, aber man sollte Aepfel mit Aepfeln vergleichen. Schwendeler ist längst kein Junior mehr und hat knapp 70 NLA Spiele gemacht bis jetzt.

ist so ich haette anderes gehandelt als MB, er hat doch auf ihn gesetzt und Bünzeli vor seiner Verletzung nicht berücksichtigt

• Wenni mi entscheide müesst züsched Ustinkov und Schwendeler oder Bünzli.

wo isch de Schwendeler/Bünzli für dich besser als de Ustinkov?

Ich find de Ustinkov uf dä Schlittschueh viel eleganter ("russischi" Schuel?)

by the way, weiss öppert öppis vom Bünzli? Spielt weder bi eus no bi GCK

• wo isch de Schwendeler/Bünzli für dich besser als de Ustinkov?

Timo BünzliOberkörper17.01.2026week to week
    SpielerVerletzungDatumAusfallzeit / Beurteilung
  • wieso hesch du gwüsst, daser benche mues nachem 2. Goal? Was hät dich da so sicher gmacht?
    Ich verstahne es denn nöd ganz, daser de ganzi reste het muese dusse bliibe. Bi dem standard, wo ich aber nöd ganz checke, müsstet gwüssi arrivierti spieler au ab und zue mal benche. het de MB denn au d'eier defür? Anderi hend denn au -2 Bilanz gha zu dem ziitpunkt. Wieso die nöd?
    hetter gmeint, die andere bringed das scho wieder ane? Und bim Schwendeler nöd?
    ich verstande es eifach nöd ganz.

Für mich ischs klar gsie, will er au suscht zspaht dra und im Schilf gstande isch. Nöd sies Drittel gsie, chas geh!
    Mir gfallt er suscht eigentlich, aber das sind 10min zum vergesse gsie für ihn. Leider han nöd nur ich das gseh und so denkt und drum isch halt d Quittig grad cho. Ehrlichgseit hetti das au grad gmacht.

Was absolut nöd heisst das d’ Wulledecki eme Kukan / Marti nöd au mal guet tue würd, so cool ich die zwei au find.
    Aber bim Schwendeler isch das halt eifacher und mit weniger Näbegrüsch machbar.

Russki standart!!

• wo isch de Schwendeler/Bünzli für dich besser als de Ustinkov?

Mir gfalled würklich beid guet, würd de Bünzli gern meh gseh.

De Ustinkov isch eher Stiel Geering läuferisch, Schwendeler Typ Trutmann solid.
    Schwendeler spillt ja wieder, kei Panik uf de Titanc.

Ustinkov würdi mit em Bünz tusche

Russki standart!!

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!