Viertelfinale ZSC Lions - Kloten Flyers

  • Zitat von Draft

    Du Reto, ich han gmeint das hegeds gänderet uf die Saison! Sie nämed doch d'foifjahreswertig us Qualispiel (Sieg werdet mit eim Punkt berechnet) und Playoffspiel (2 Punkt pro Sieg) als Massstab. Mir fählt aber schlichtweg d'Ziit, zum das jetzt churz nahrächne. Allefalls hät ja Carole chli vrig Ziit? Suscht warted mer eifach und läseds i de Ziitig na, wänns sowiit isch.

    oh nei, das wird dänn echli z'müehsam... :wink: dänn lömmer eus lieber überrasche. Da wart ich au lieber bis es dänn sowiet isch.
    Die lüt hend ebe gmeint gha, es göchi wieder nach rangliste vo dere saison. aber das stimmt ja offebar eh nöd. Lömmer eus überrasche!

  • Zitat von Draft

    Du Reto, ich han gmeint das hegeds gänderet uf die Saison! Sie nämed doch d'foifjahreswertig us Qualispiel (Sieg werdet mit eim Punkt berechnet) und Playoffspiel (2 Punkt pro Sieg) als Massstab. Mir fählt aber schlichtweg d'Ziit, zum das jetzt churz nahrächne. Allefalls hät ja Carole chli vrig Ziit? Suscht warted mer eifach und läseds i de Ziitig na, wänns sowiit isch.

    Carole chönt das scho schnell mache....findi...oder?

  • Zitat von The Fan

    Carole chönt das scho schnell mache....findi...oder?

    wänn ich mir nöd all die zahle müsst go zäme sueche.... aber nei danke... :razz: Nöd am Fritig churz vo Firabig!!

  • Zitat von The Fan

    oouuuuu chuuum jetzt.....

    Ich würds ja scho gern mache... Gisch mir zahle und ich tuens usrechne! :wink:

  • Der Einzelrichter der Schweizerischen Eishockey Nationalliga GmbH, Reto Steinmann, hat die gestern vorläufig für ein Spiel gesperrten Spieler der National League A im ordentlichen Verfahren mit weiteren Spielsperren belegt. Rolf Schrepfer (Rapperswil-Jona Lakers) wurde mit sechs Spielsperren, Janne Niinimaa (HC Davos) mit deren drei und <b>Romano Lemm (Kloten Flyers) mit zwei Spielsperren</b> für ihre verletzungsgefährliche Aktionen im Play-off-Spiel vom 3. März 2008 belegt. Alle drei Spieler haben im Spiel vom 6. März bereits eine Sperre verbüsst. Weiter hat der Einzelrichter der Schweizerischen Eishockey Nationalliga GmbH, Reto Steinmann, das ordentliche Verfahren gegen Erik Westrum eingestellt.

    Gruss

  • Zitat von Draft

    Du Schäri, nurmal so e Frag am Rande: Bisch de de Carole ihre Vater?

    Hmm, mini beide Jungs sind wahrschinlich nöd viel jünger als d'Carole, aber sie ghört glaub scho nöd zu mir. Wobii, ganz sicher isch mer ja niä... :suff:

  • Zitat von Schäri

    Hmm, mini beide Jungs sind wahrschinlich nöd viel jünger als d'Carole, aber sie ghört glaub scho nöd zu mir. Wobii, ganz sicher isch mer ja niä... :suff:

    oh...da wirdi aber glaub jung gschätzt... :wink:

    Also zu de :suff: ghöri scho au dezue... :wink:

  • Zitat von Carole

    oh...da wirdi aber glaub jung gschätzt... :wink:

    Ja

    Zitat von Carole

    Also zu de :suff: ghöri scho au dezue... :wink:

    Pfui, i dem Alter :wink: Aber solang nöd zu dene ghörsch wo sich geschter vor dä Sunrise d'Grinde igschlage händ, isch's OK.

  • Pfui, i dem Alter :wink: Aber solang nöd zu dene ghörsch wo sich geschter vor dä Sunrise d'Grinde igschlage händ, isch's OK.[/quote]

    nei, also das sicher nöd! :razz:

  • Zitat von Schäri

    Hmm, mini beide Jungs sind wahrschinlich nöd viel jünger als d'Carole, aber sie ghört glaub scho nöd zu mir. Wobii, ganz sicher isch mer ja niä... :suff:


    Und ich wär denn d'Mueter hahaaaa!!! Schäri du weisch es und ich au ....:-))

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!