Viertelfinale ZSC Lions - Kloten Flyers

  • Zitat von Reto

    Die Diskussion ist eröffnet, bzw. kann hier weitergehen...

    Mich nimmt nur wunder ob Du hüt au i de Halle bisch?

    Gruss Lolo

    P.S. weisch überhaupt vu was ich schribe?

  • Zitat von virus

    lueg Du das dich keine vercharred........also bis z'Abig, ich hoffe de Reto isch nöd z'müed vu dere strenge Wuche.

    Gruss Lolo

  • Zitat von virus


    dette bin doch ich gfahre.
    ja ich weiss, bin nöd nett gsi und hett nöd selle ufs gas drucke. schliessli wär ich au gloffe. :)

    stimmt ja jetzt wot's seisch Du bisch ja usem Charre gumped wobi häsch scho recht gha.....

  • Zitat von Lolo

    stimmt ja jetzt wot's seisch Du bisch ja usem Charre gumped wobi häsch scho recht gha.....

    Geili Sach gsi Jungs... Han die Lüt no nie so Kämpfe und fighte gseh wie hüt i dere Saison :D und sie händ de verdienti Lohn mitheitreit en Sieg!!!

  • Playoff-Derby, 1991 - Viertelfinal Best of 5. Spiel 4 . Hallenstadion.

    18.00: Türöffnung.
    18.10: 3. Rang links voll.
    18.15: Bier holen.
    18.20: Halle einrauchen.
    19.15: Schiedsrichter auspfeifen.
    19.30: Bier holen.
    19.55: Züri-Wälle.
    19.57: Wunderkerzen.
    20.00: Bully vor 12051 Zuschauern. Inoffiziell 14000.
    20.00: und 12 Sekunden: Zäsi gegen Fige.
    20.45: Krutows zweiter Assist.
    20.49: Bier holen.
    21.17: 4-4.
    22.03: Mit Nuspliger ins 6:5-Delirium.
    22.26: Nilsson, 6:6, 21 Sekunden vor Schluss.
    22.28: Bier holen.
    22.41: Verlängerung
    22.59: 30 Grad und Smogalarm.
    23.22: Penaltyschiessen.
    23.25: Krutow-Trickli für ein 1-1.
    23.29: Eldebrink, :1:2.
    23.31: Martin. Lattenschuss. Der ZSC heroisch untergegangen. Wie mmer.

    17 Jahre später. Es kamen seither: Die Lions. Der DJ, Ausrotter der Fan-Gesänge. Der Spielplan im neuen Hallenstadion. Der Verhaltenskodex fürs eigene Publikum. Es ist gegangen: die Stimmung. Doch jetzt ist wieder Kloten. Wieder Viertelfinal. Es ist deshalb noch nicht automatisch ausverkauft wie früher. Aber es brodelt wieder. Die alte Liebe flackert auf. Heute Abend ein nächstes Mal.

  • Du Larry, ich weiss, isch scho lang her, aber de mit em letschte Penalty, isch das würkli de Bob Martin gsi? Ich han gmeint "die Flasche" Boutellier heg en a d'Latte gsetzt.

  • Zitat von Draft

    Du Larry, ich weiss, isch scho lang her, aber de mit em letschte Penalty, isch das würkli de Bob Martin gsi? Ich han gmeint "die Flasche" Boutellier heg en a d'Latte gsetzt.

    Nei, isch de Martin gseh. Es ist als wäre es gestern gewesen.


    Es isch übrigens de Celio gsi, wo ca. 1988 miteme Befreiigsschlag vo de Mittellinie de Mürner düpiert hät. Isch allerdings nöd so entscheidend gsi, das Derby isch glaubs 3:11 usgange.

  • Zitat von virus

    ha ha, geil reto.
    guete flug:


    Geils Bild! :wink:

    ZSC wird hüt alles beende und id halbfinals ziehe!!!

    :welle:


  • es wird mer ächt wehmüetig ums herz. ich han damals e halbi wuchä lang kein ton meh usa bracht, und öppe drü päckli zigis durä glah.

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!