ZSC - HCD, 2. Halbfinalspiel, 18.03.08

  • Zitat von BlueYellowSide

    Oha, jetzt bekommen die lions schon unterstützung von "ferien-bären"!

    ja ich weiss einfach nicht ob ihr verbalen Schlachten vertragen kömmt! hehe

    Mer chönd verbali Schlachte sehr guet erträge, dänn mer sueched Gegner und kei Opfer! :wink:

  • Zitat von Reto

    Na ja. Home Shopping isch au lässig.

    ja, he, mega!

    ha scho
    - 7 verschideni, uhuere praktischi buuch-weg-trainer wo locker underem bett versorge chasch

    - 23 verschideni chuchi-putzmittel, wo sogar trockene beton und iiglöötets metall mit eim wisch entfernä chasch

    - 18 verschideni mässer zum tomate schniide, wott aber au chasch bruuche zum us dim coupe mit eim schnitt es cabriolet z' mache ohni dass si stumpf werded

    - 326 ächti schmuckschtück zum billigscht-priis, wo dä urgrosmueter zum muetertag oder eifach amene billigscht-bordell schänke casch

    - 43 staubwädel, woni mini nöd vorhaneni nippes-sammlig abstaube chan ohni dass si vom gschtell abegheit

    und last but not least:
    - 56 verschideni stütz-corsett und 21 autolack-reiniger zum apotheker-priis.


    wahrlich, e megasändig! luegi also jedesmal!

  • Zitat von virus


    also so prognose bezoge uf es momentans resultat sind doch irgendwie nöd stichfescht.

    Mir ist egal wer was in diesen Playoffs bisher gedreht hat...
    Ich gehe heute Abend lieber mit einem Sieg nach Hause !

  • Zitat von BlueYellowSide

    Oha, jetzt bekommen die lions schon unterstützung von "ferien-bären"!

    ja ich weiss einfach nicht ob ihr verbalen Schlachten vertragen kömmt! hehe

    hallo du.. eimal günneder und dän schiebsch da uf de pinnwand gross de MAX???? dich hät mehr ja sganz jahr NIE da gseh... also blib au bitte döt wod her cho bisch... die wo sganz jahr aständig da mitdiskutiered sölled au i de PO öpis säge, aber nöd so Playofftouriste wie du..

  • Zitat von backinreality

    hallo du.. eimal günneder und dän schiebsch da uf de pinnwand gross de MAX???? dich hät mehr ja sganz jahr NIE da gseh... also blib au bitte döt wod her cho bisch... die wo sganz jahr aständig da mitdiskutiered sölled au i de PO öpis säge, aber nöd so Playofftouriste wie du..

    ja chef... :shock:

  • B.Forster sagt das der ZSC gewinnt, weil der ZSC den Erfolg mehr will als Davos.

    Wäre schon schön wenn wir die Steifrässer rauskugeln würden

  • Zitat von BlueYellowSide

    sorry wäre backinreality gewesen!

    sorry viellicht bisch du ja nöd so... aber nach em sieg vom letschte samstig bin ich bereits wieder vo 4 "daffos fans" aghaue worde wo ich nur no mich schüch erinnere mag das si vo dem club "symphatisant gsi sind wo meischter word sind... Tagtäglich hani mit dene ztue gha und mehr het nie gmerkt das si Davos Fans sind und chum günneds eimal sinds voll am umeschnurre wie Davos gunne hät.. Vo dene händ ihr ebe viel ZVIEL!!! Die wo schön brav immer zu der Mannschaft stehen sind zwar auch nicht mein Typ, aber immerhin nicht solche Siegestouristen...

  • Zitat von Reto

    Genau. Söttig wie de mit de gääle Perücke liebemer über alles und findet en huere guet.

    aaarrrggggghhhh...irgendseswie, irgendseswänn...grrrmmblll

    nimmt dä amigs sini früsch gwäschnig wösch mit vo dihei und leit sie ufs plexiglasdach vo de strafbank zum tröchne ane...

  • Zitat von backinreality

    sorry viellicht bisch du ja nöd so... aber nach em sieg vom letschte samstig bin ich bereits wieder vo 4 "daffos fans" aghaue worde wo ich nur no mich schüch erinnere mag das si vo dem club "symphatisant gsi sind wo meischter word sind... Tagtäglich hani mit dene ztue gha und mehr het nie gmerkt das si Davos Fans sind und chum günneds eimal sinds voll am umeschnurre wie Davos gunne hät.. Vo dene händ ihr ebe viel ZVIEL!!! Die wo schön brav immer zu der Mannschaft stehen sind zwar auch nicht mein Typ, aber immerhin nicht solche Siegestouristen...

    Da hast du wohl recht, doch gibt es diese "fans" nicht bei jedem klub, viel zu viel?! Ich muss noch dazu sagen hatte mein HCD-Cap auch auf als wir gegen die Zuger 3:0 zurücklagen. und bin auch immer dazu gestanden HCD-Fan zu sein.

    zudem habe ich hier drin auch lediglich nur meine Meinung geäussert und nicht versucht euch auf irgendeine art anzupöbeln!

    So noch wenige stunden und es geht los! yeah!

  • Zitat

    Ich muss noch dazu sagen hatte mein HCD-Cap auch auf als wir gegen die Zuger 3:0 zurücklagen. und bin auch immer dazu gestanden HCD-Fan zu sein

    Unfassbar! Gits würkli no soooo treui Fans? :rofl:

    PS: EMD *massive insider*

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!