HC Davos - ZSC Lions, 5. Halbfinalspiel, 24.03.08

  • Zitat von Larry

    Hallenstadion hat einen Passus im Vertrag, sie können einen PO-Termin besetzten. Zahner will diesen Passus nun streichen lassen....
    Quelle: Print-Tagi

    wieso underschriibt mer so en vertrag? total behinderet?
    er wett en schtriiche lah für nägscht saison, richtig?

  • ganz geil isch au sdavos forum, günnt davos sind schnäll 5-6 site voll mit biträg, verlürt davos 2-3 und au nur gejommere über de schiri ;) herrlich... sälbstkritik isch nöd ihri stärchi :D

    • Offizieller Beitrag
    Zitat von backinreality

    ganz geil isch au sdavos forum, günnt davos sind schnäll 5-6 site voll mit biträg, verlürt davos 2-3 und au nur gejommere über de schiri ;) herrlich... sälbstkritik isch nöd ihri stärchi :D

    Na ja. Mir händ da ine au es paar wo das nöd grad als ihri Schtärchi chönd bezeichne, wobi Sälbschtkritik ja au nöd s'richtige Wort isch. Die wenigschte wo im Forum schriibed, händ sälber gschpilt.

    Ich lösche jetzt mal ein zwei Tubelis vo de Murmelis, wo würklich z'vill sind...

    • Offizieller Beitrag
    Zitat von Caro

    es würde erst dienstag weitergehen - so oder so

    Was eigentlich idiotisch isch, wämmer bedänkt, dass das Problem mit em 3. April beschtaht.

    Falls de Z am Dunnschtig gwünnt, gsehni kein Grund, warum mer nöd scho am Samschtig s'erschte Finalheimschpiel söll schpile. Servette het sini Pause gha und de Z het halt Päch gha vo de Pause her, aber besser als das Drama am 3. April oder um anderi Verschiebige usw.

  • Zitat von Reto

    Was eigentlich idiotisch isch, wämmer bedänkt, dass das Problem mit em 3. April beschtaht.

    Falls de Z am Dunnschtig gwünnt, gsehni kein Grund, warum mer nöd scho am Samschtig s'erschte Finalheimschpiel söll schpile. Servette het sini Pause gha und de Z het halt Päch gha vo de Pause her, aber besser als das Drama am 3. April oder um anderi Verschiebige usw.

    Das wird dann wohl auch so vorgeschlagen werden wenn es soweit ist, das ihr das spiel am DO gewinnt. nehme ich mal schwer an.

  • Zitat von BlueYellowSide

    wäre auch besser nicht all zu überheblich zu wirken! --->siehe SCB! hehe

    siehe davos :heul doch:

    am dunschtig wird endlich de chessel wiedr mal so richtig brodle und ich
    hoffe, dass das Mal d playoff touriste no meh abegschickt werdet :suff:

    gruess

  • Zitat von madmoxx

    siehe davos :heul doch:

    am dunschtig wird endlich de chessel wiedr mal so richtig brodle und ich
    hoffe, dass das Mal d playoff touriste no meh abegschickt werdet :suff:

    gruess

    Wo siehst du bei uns überheblichkeit?!

  • Zitat von BlueYellowSide

    Ihr ihr ihr,.... wieso eigentlich immer ihr?! die Mode-fan sind vielleicht die die überheblich sind , doch die haben ja sowieso keine Ahnung!

    wänns der nöd passt, dänn verzieh dich doch wieder det here, wod gsi bisch... :heul doch:

    und nei, ich red nöd vo modefans!
    ähm, händ ihr überhaupt no anders? :gruebel:

    • Offizieller Beitrag
    Zitat von BlueYellowSide

    Ihr ihr ihr,.... wieso eigentlich immer ihr?! die Mode-fan sind vielleicht die die überheblich sind , doch die haben ja sowieso keine Ahnung!

    Find auch, man sollte da unterscheiden.
    Aber beim HCD hat's halt prozentual mehr "Modefans" als bei anderen Vereinen. Glaub' mir, solche Zuschauer beim Z regen mich (und nicht nur mich) fast genau so auf wie diejenigen von euch.
    Aber eben, die Masse machts ......

  • sorry aber was motzemer so über davoser fans. die sinds gar nöd wert 1.hend no nie e choreo ane bracht wo nöd voneme sponsor zahlt und baschtlet worde isch.(da händ mir wenigstens es paar gmacht) 2.und vom fcz chlauets no me lieder als mir.(wobi mer döf s dalleoo nöd als vom fcz klaut gseh sondern vo gc die hend das zerscht gsunge)

    3. händ zwar beidi miesi fankulturä aber am zsc sini isch nonig so schlächt wie die vo daffos die vom zsc isch immerhin im ufwind.

  • Zitat von Caro

    wänns der nöd passt, dänn verzieh dich doch wieder det here, wod gsi bisch... :heul doch:

    und nei, ich red nöd vo modefans!
    ähm, händ ihr überhaupt no anders? :gruebel:

    Ach chum Caro. Du söttisch es ja genau wüsse. :wink:

  • Zitat von Caro

    :sensa:
    sorry, ihr sind jetzt mit abstand die sit jahre überheblichschte fans wit und breit!!!

    gisch wieder alles das gfallt mir a dir, mir hättet dich öpe chönne bruche bi eus, voralle wo so chlootener tussis det ghocked sind, das heisst bis 5 minute vorem Spiel und den händ's es igseh.....

    Gruss Lolo

  • Zitat von Lolo

    gisch wieder alles das gfallt mir a dir, mir hättet dich öpe chönne bruche bi eus, voralle wo so chlootener tussis det ghocked sind, das heisst bis 5 minute vorem Spiel und den händ's es igseh.....

    Gruss Lolo

    muesch nur säge, ich bin nur 1min vo eune plätz entfernt. jederzit gern :cool: :cool:

    p.s. hetsch doch nur din kristall ufs goal vom genoni tah!! :wink:

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!