HC Davos - ZSC Lions, 5. Halbfinalspiel, 24.03.08

  • Zitat von ZSColin

    Find auch, man sollte da unterscheiden.
    Aber beim HCD hat's halt prozentual mehr "Modefans" als bei anderen Vereinen. Glaub' mir, solche Zuschauer beim Z regen mich (und nicht nur mich) fast genau so auf wie diejenigen von euch.
    Aber eben, die Masse machts ......

    läck mer am Arsch Colin, bisch das Du?? Uf Schmusekurs mit däne unbeschrieblich nervtötende Bergaffe oder was? Gester isch ein für allemal s letscht mal gsi wo ich i das huere Holzhüsli gange bin. Läck da wirds dir anderscht schlächt ab däne Armlüchter, schlicht nöd zum ushalte... bechum grad wieder en rote Grind wänn i dra dänke, drum hör i jetzt wieder...

  • Zitat von Eggi

    läck mer am Arsch Colin, bisch das Du?? Uf Schmusekurs mit däne unbeschrieblich nervtötende Bergaffe oder was? Gester isch ein für allemal s letscht mal gsi wo ich i das huere Holzhüsli gange bin. Läck da wirds dir anderscht schlächt ab däne Armlüchter, schlicht nöd zum ushalte... bechum grad wieder en rote Grind wänn i dra dänke, drum hör i jetzt wieder...

    So isches....und wie scho mal gseit näbed dene Gelblaue Idiote gat mir au dä Übertrainer Arno "mir hanged am Tropf" Del Curto extrem uf de Sack!

    Raus mit den Bergaffen am Donnerstag! Rauuuuuuuuuus!!

  • Zitat von The Fan

    So isches....und wie scho mal gseit näbed dene Gelblaue Idiote gat mir au dä Übertrainer Arno "mir hanged am Tropf" Del Curto extrem uf de Sack!

    Raus mit den Bergaffen am Donnerstag! Rauuuuuuuuuus!!

    :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!:

  • Zitat von The Fan

    So isches....und wie scho mal gseit näbed dene Gelblaue Idiote gat mir au dä Übertrainer Arno "mir hanged am Tropf" Del Curto extrem uf de Sack!

    Raus mit den Bergaffen am Donnerstag! Rauuuuuuuuuus!!

    Ich finds no amüsant. Komisch, dass geschtert neutrali Lüt gseit händ, dass sich d Zürcher wiä Hinderwäldler ufführet.

  • Zitat von Brave New World


    Ich finds no amüsant. Komisch, dass geschtert neutrali Lüt gseit händ, dass sich d Zürcher wiä Hinderwäldler ufführet.

    villicht händs die viele idiotische zürcher mit hcd liibli gmeint.

  • Zitat von Brave New World

    Ich finds no amüsant. Komisch, dass geschtert neutrali Lüt gseit händ, dass sich d Zürcher wiä Hinderwäldler ufführet.

    Du meinsch die 20 Tuble mit de Sunnebrülle am Plexiglas? Das sind Hinderwäldler, ob Zürcher oder nöd...chunt det au nüm drufa!

  • Zitat

    Ich finds no amüsant. Komisch, dass geschtert neutrali Lüt gseit händ, dass sich d Zürcher wiä Hinderwäldler ufführet.

    das isch ebe de unterschied... mir sind arschlöcher... ihr aber nur doof.
    ä mischig zwüsched muttenzer und südkurve und chli g'voglet mit kölner
    karneval.

    und euse bayern-fan isch e ä muschi!

  • Zitat von Brave New World

    Ich finds no amüsant. Komisch, dass geschtert neutrali Lüt gseit händ, dass sich d Zürcher wiä Hinderwäldler ufführet.

    ah ja? mit was für ere Begründig? Han eigentlich nüt gse wo hinderwäldlerisch gsi isch. Die paar affe wo am schluss no chli de max gmacht händ häts i jedem Verein.

    Ah ja, no was. Wänn es ganzes Stadion pfifft, wänn de Nationaltrainer ibländet wird, dänn zeigt das d Grössi und s Hockeyverständnis vo sämtliche Steifrässer. Egal was mer vom Krüger haltet, aber das verhalte isch eifach nur peinlich und unglaublich arm... nei ebe ich mues höre...

  • die 20 tuble sind die wo am ziischtig nach lugano und gänf gönd, für de klub baschtled und sich z'tod singed und dementsprächend einiges erwartet und deshalb villicht es bitz fanatischer sind, herr THE FAN.

  • Zitat von Gysino

    die 20 tuble sind die wo am ziischtig nach lugano und gänf gönd, für de klub baschtled und sich z'tod singed und dementsprächend einiges erwartet und deshalb villicht es bitz fanatischer sind, herr THE FAN.

    Gysino, das alles in Ehre...mini Meinig über die Kamerade isch gmacht!

    Au ich bin überall anegfahre wo ich 18i gsi bin....aber de Max mache hani glich nöd müese! Und fanatisch bin hüt no...

    Aber: d'Fankultur läbt wieder uf, das sicher au wäg dine Jünger...Kompliment für das!

  • ui hör uuf, kein einzige isch MIN jünger...so en quatsch. das sind motivierti und gueti lüüt, ich han da demit GAR NIX z'tue.

    ich klink mich usserdem wieder uus, schöne tschau!

  • Lieber 20 so "Tuble" wo alles gebet für ihre Club,als es Stadion voller nette Winke Winke Fans wo au nid trurig sind wenn dä HCD nid witer chunnt ,will isch ja gli wieder Spengler Cup und die erfolgrichst Mannschaft sinds ja au na,mit dem chan mer lebe.

  • aber het THE FAN fürenär au baschtlet??? und so aktione gmacht?? döffi wettä das du sicher es libli mitem don mc laren um dä arsch hesch oder sicher dä blindenbacher

  • Zitat von zsczsczsc

    aber het THE FAN fürenär au baschtlet??? und so aktione gmacht?? döffi wettä das du sicher es libli mitem don mc laren um dä arsch hesch oder sicher dä blindenbacher

    Ich han vil baschtled früehner im baschtelrum...momol!

    • Offizieller Beitrag
    Zitat von zsczsczsc

    aber het THE FAN fürenär au baschtlet??? und so aktione gmacht?? döffi wettä das du sicher es libli mitem don mc laren um dä arsch hesch oder sicher dä blindenbacher

    Jaaaaaa, genau so isch es!
    Usserdem hätt er frühner im 3. Rang viel baschtlet und g'röllelet, demit mer ab em 2. Drittel nümme uf d'Gägesiite meh gseh hät.
    Aber halt, gem. em Walti Frey (im 10 vor 10 vor einige Jahr im "alte" Hallestadion): Nei da inne wird nöd kifft ........ Nei-neiii ........

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!