HC Davos - ZSC Lions, 5. Halbfinalspiel, 24.03.08

    • Offizieller Beitrag
    Zitat von Eggi

    läck mer am Arsch Colin, bisch das Du?? Uf Schmusekurs mit däne unbeschrieblich nervtötende Bergaffe oder was? Gester isch ein für allemal s letscht mal gsi wo ich i das huere Holzhüsli gange bin. Läck da wirds dir anderscht schlächt ab däne Armlüchter, schlicht nöd zum ushalte... bechum grad wieder en rote Grind wänn i dra dänke, drum hör i jetzt wieder...

    Yup, chani völlig nahvollzieh. ABER in Chloote oder Bern häsch das z.Bsp. au. Oder frühner in Olten, Ajoie oder ganz übel: in Fribourg.
    Halt je nachdem wie d'Spiel gloffe sind und ob du im "neutrale" Bereich gsässe bisch ........

  • 1tens han ich au gröllelet fürenär ide halle.
    2tens au für dich ZSColin mer isch modern es heisst nüm gröllelet sondern, baue, schrubbe etc. nur so für die ewig gestrigen

  • Zitat von ZSColin

    Jaaaaaa, genau so isch es!
    Usserdem hätt er frühner im 3. Rang viel baschtlet und g'röllelet, demit mer ab em 2. Drittel nümme uf d'Gägesiite meh gseh hät.
    Aber halt, gem. em Walti Frey (im 10 vor 10 vor einige Jahr im "alte" Hallestadion): Nei da inne wird nöd kifft ........ Nei-neiii ........

    Redsch du jetzt vo dir oder vo mir? :?:

  • Zitat von ZSColin

    Hallo?? Dänk vo dir.
    S'Liibli mit em Blindi häsch ja wohl nur du um de Allerwertischt .... sorry.
    *läck isch das geil*

    Nei sorry, du chasch nöd mich meine! Echt...

    • Offizieller Beitrag
    Zitat von Draft

    Gott wie armselig...

    Tja, gebe dir absolut recht.
    Glauben macht seelig. Und seelig sind die geistig Armen .....

    Also gut, in dem Fall:
    Ich tippe morgen auf einen 4:1 Sieg, 1. Torschütze Alston, 12 Hallenverweise wegen Bierwurfs und dass der Schiri den HCD - Ausgang nehmen muss ..........
    (Apropos, wer ist Schiri tomorrow?)

    Was tippt ihr?

  • Zitat von ZSColin

    Tja, gebe dir absolut recht.
    Glauben macht seelig. Und seelig sind die geistig Armen .....

    Also gut, in dem Fall:
    Ich tippe morgen auf einen 4:1 Sieg, 1. Torschütze Alston, 12 Hallenverweise wegen Bierwurfs und dass der Schiri den HCD - Ausgang nehmen muss ..........
    (Apropos, wer ist Schiri tomorrow?)

    Was tippt ihr?

    Übermorgen....! Eifach günne! Fertig...

  • Zitat von werni

    chasch ebe nöd vo allne Verlange... die wo ebe nur de Match wänd go luege jubled au nur dän wän mir vorne sind à la Davos Fans, aber au die bruchts... Immerhin hämmer sotig wo au suscht stimmig mached...

  • Davos schaltet Einzelrichter gegen Peter Sejna ein

    René Müller, der Sportchef des HC Davos, hat bei Einzelrichter Reto Steinmann angeregt, ein Foul von ZSC-Stürmer Peter Sejna am HCD-Verteidiger Janne Niinimaa auf der Videoaufzeichnung näher anzuschauen. Für die betreffende Szene war Sejna nicht bestraft worden und Niinimaa hat sich auch nicht verletzt. Trotzdem möchte der HCD eine Sperre erwirken. Der Einzelrichter wird frühestens am Mittwoch über eine allfällige Sperre entscheiden.

    • Offizieller Beitrag
    Zitat von domibe

    Davos schaltet Einzelrichter gegen Peter Sejna ein

    René Müller, der Sportchef des HC Davos, hat bei Einzelrichter Reto Steinmann angeregt, ein Foul von ZSC-Stürmer Peter Sejna am HCD-Verteidiger Janne Niinimaa auf der Videoaufzeichnung näher anzuschauen. Für die betreffende Szene war Sejna nicht bestraft worden und Niinimaa hat sich auch nicht verletzt. Trotzdem möchte der HCD eine Sperre erwirken. Der Einzelrichter wird frühestens am Mittwoch über eine allfällige Sperre entscheiden.

    Voilà, jetzt gaht's also doch los.
    Schad, bis jetzt hämmers ohni Video-Krieg gschafft. Und demit mein ich nöd, dass de Einzelrichter sälber tätig worde isch.
    Janu, würd grad em VonArx sini mies Attacke mit em Stock is Gsicht gäg' de Blindebacher (wo notabene am Bode lieht) bim Reto S. ireiche.
    Schwach, eifach nur schwach die HCD-ler.
    Wobi, als Mannschaft (ZSC) würd mich das nur no meh aheize. Das isch es Loser-Getue und zeigt, dass de HCD doch meh Angscht vor eus und em Hallestadion hät als sie wänd zuege ...... yes sir.

    Apropos Halle: Nur no 18 Tickets uf de HP zum chaufe. Wird am Do. wohl wieder usverchauft, yeah!

    • Offizieller Beitrag
    Zitat von domibe


    Davos schaltet Einzelrichter gegen Peter Sejna ein
    René Müller, der Sportchef des HC Davos, hat bei Einzelrichter Reto Steinmann angeregt, ein Foul von ZSC-Stürmer Peter Sejna am HCD-Verteidiger Janne Niinimaa auf der Videoaufzeichnung näher anzuschauen. Für die betreffende Szene war Sejna nicht bestraft worden und Niinimaa hat sich auch nicht verletzt. Trotzdem möchte der HCD eine Sperre erwirken. Der Einzelrichter wird frühestens am Mittwoch über eine allfällige Sperre entscheiden.

    Video-Games, wie armselig!

  • Zitat von domibe

    Davos schaltet Einzelrichter gegen Peter Sejna ein

    René Müller, der Sportchef des HC Davos, hat bei Einzelrichter Reto Steinmann angeregt, ein Foul von ZSC-Stürmer Peter Sejna am HCD-Verteidiger Janne Niinimaa auf der Videoaufzeichnung näher anzuschauen. Für die betreffende Szene war Sejna nicht bestraft worden und Niinimaa hat sich auch nicht verletzt. Trotzdem möchte der HCD eine Sperre erwirken. Der Einzelrichter wird frühestens am Mittwoch über eine allfällige Sperre entscheiden.

    das git emotione langsam chunn playoffstimmig uf, mir bruched das....

    Gruss Lolo

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!