Ich wird s'Gfühl nöd los, das mir hüt wieder als barmherzigi Samariter ufträted und Rappi diä 3 Pünkt überlönd. Irgendöper muess ja d'Stell vo Basel ineh und eus as Schlussliecht laufend Pünkt abchnöpfe...
Rappi - ZSC, 23.09.2008
-
-
habe vor einer stunde mit einem rappi fan auf einen rappi sieg gewettet. er wollte unbedingt zsc haben bei der wette. verkehrte welt!
der vergleich mit basel hat schon was...
-
Zitat von Schäri
Ich wird s'Gfühl nöd los, das mir hüt wieder als barmherzigi Samariter ufträted und Rappi diä 3 Pünkt überlönd. Irgendöper muess ja d'Stell vo Basel ineh und eus as Schlussliecht laufend Pünkt abchnöpfe...
vor es paar jahr hät ich en lappe uf rappi gsetzt hüt viellicht no 5 stutz.......
Gruss Lolo
-
Zitat von Schäri
trurig aber wahr han au das dänkt wohni gläse han de samuelsson stäch vor eme "entscheidigsspiel" für sin verblib in rapperswil...
-
Laut SEHV ist Flüeler heute im Tor, stimmt das?
Würde ich irgendwie geil finden.
-
ja er ist im tor
-
TRUUUUDELLLLLL !!!!!!
-
Er komt langsam aber sicher in Fahrt.
-
-
Gratulation an Lukas Flüeler für seinen ersten Sieg. Soll eine sehr solide und souveräne Leistung gezeigt haben.
-
- Offizieller Beitrag
Danke Alston!
Glück gha, Flüeler!
Das wars, Samu!
-
ich wür säge danke flüeler
danke alston
warum chammer en 2:0 vorsprung nöd verwalte.
aber bin mega froh hämmer gunne.
schöne abig no
greez lex
-
jap ganz grossi gratulation an flüeler, sicher gar kein eifache match gsi.. bsunders nach em 2:2... woner gwüsst hät jedes gägegoal het chöne dniederlag bedüte und das gäge de letschti
-
Flüeler hät ganz guet gspillt.
Larry, de Samu isch nonig aber lang wirds wahrschinli nüme gah...
-
- Offizieller Beitrag
I know....nöd das ichs ihm würd wünsche, aber mir wüssed ja wie's lauft...!
Wär aber schochli frühe....
Jetzt mitmachen!
Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!