Ich han Glück gha via Ticketcorner. Nach dem ich e halbstund immer uf de Link uf de Startsite klickt han, bin ich irgendwänn inecho. Im Saalplan han ich immer aktualisiert, bis mal paar grüeni Plätz frei gsi sind. Nachher bruchts Glück, aber so bim 5. Versuech, han ich tatsächlich als erschts uf mini Plätz klickt.
Dä FCZ-Fred
-
-
Zitat von ZüriBueb
Ich han Glück gha via Ticketcorner. Nach dem ich e halbstund immer uf de Link uf de Startsite klickt han, bin ich irgendwänn inecho. Im Saalplan han ich immer aktualisiert, bis mal paar grüeni Plätz frei gsi sind. Nachher bruchts Glück, aber so bim 5. Versuech, han ich tatsächlich als erschts uf mini Plätz klickt.
Vorverkauf FCZ-Spiele in der Champions League - Tickets für diese Veranstaltungen sind nicht mehr verfügbar.
Danke für Ihr Verständnis.
Ticketcorner -
das staht döt, aber komischerwies sind d'ticketpriese no ume... wobi bi mir kein saalplan chunt
-
- Offizieller Beitrag
39 Minute für Sold Out - nöd schlächt!
Saisonkarte rules
-
es hät au jetzt na, gsehn ich grad. münd uf "buchen im saalplan" und dänn aktualisieren.
-
...und, sind die erschte tickets scho im ricardo?
hüt abig mal luege was döt botte wird, nimmt mi ja wunder... -
-
Zitat von ZüriBueb
es hät au jetzt na, gsehn ich grad. münd uf "buchen im saalplan" und dänn aktualisieren.
das wär dänn wohl de diräkt link dezue (wo bi mir immer es leers feischter chunt)
-
-
Zitat von larlf
das wär dänn wohl de diräkt link dezue (wo bi mir immer es leers feischter chunt)
nei bi mir zeigts s Stadion a. Und ab und zue häts na en Platz. Aber ide Südkurve isch scho lang keine meh gsi, sprich er wür mindeschtens 300 CHF choschte.
-
- Offizieller Beitrag
Zitat von danthemanscho lang - sicher sit em dunschtig - dem vo wolfeschiesse würdi gern mal es bsuechli abstatte...dä verschacheret au billet für de victoria cup und und und...
Am Samschtig in Basel hani eine gseh, de hät scho Tickets verdealed, wo ich a mini erschte Konzert bin. De macht das voll professionell und macht sicher rächt Chohle. De Siech gsehsch a jedem Aalass, wo's no Lüüt hät wo Billett wend.
-
das isch sicher de "Mr. Ticket" gsi
Mir händ de mal in Mailand troffe und er hät gseit, dass er (dazumal) sit 20 Jahr devo läbt! -
- Offizieller Beitrag
Ganz so alt isch de glaubs nanig, aber chönnt scho de si. Allzu vill vo dene wird's ja nöd gäh.
-
dünn und blond ?
-
- Offizieller Beitrag
bruni Haar, chli fettig, scheitelmässig is Gsicht...
-
-
Nach 39 Minuten ausverkauft
Schon in den frühen Morgenstunden hat eine meterlange Schlange von Fussballfans den Gehweg in Beschlag genommen. Ein Durchkommen war dort kaum mehr möglich. Die Südkurve war im Nu ausverkauft. Nur 39 Minuten nach Vorverkauf-Start waren alle Tickets für sämtliche Champions-League-Spiele weg. Die, welche kein Ticket ergattern konnten, waren enttäuscht und polterten gemäss Augenzeugen an die Türen des Fanshops: «Wir haben Verständnis für den Frust der Fans. Aber leider haben wir nur knapp 24’000 Tickets», sagt FCZ-Kommunikationsleiter Giovanni Marti.
Online-Shop zusammengebrochen
Auch Online war ab 09.30 Uhr nichts mehr zu machen. Die Ticketcorner-Homepage brach zwischenzeitlich zusammen und funktionierte erst nach dem Ausverkauf wieder. Kein Wunder also, war an der Löwenstrasse die Hölle los. Rund 500 Fussballfans hofften auf einen Platz im Stadion. Gerüchte die besagten, radikale Fans wollten den Fanshop stürmen, erhärteten sich nicht. Gemäss Polizeiangaben blieb die Stimmung friedlich.
-
- Offizieller Beitrag
Und jede hät natürlich immer grad 4 x die drü Tickets gnoh und am Schluss isch s'Schtadion wieder volle mit Lüüt, wo zum erschte Mal amene Fuessballmatch sind, will's ebe grad no cool isch, das Tschämpions Dingsbums oder wie das heisst, go luege. Es hät ja au so vill schöni Manne uf em Fäld wie de Ronaldo da vo Portugal. Hmmm, isch Madrid nöd Schpanie? Chume nüme drus...
-
Mailand oder Madrid, Hauptsache Spanien.....
-
Zitat von Thrash
... Kein Wunder also, war an der Löwenstrasse die Hölle los. Rund 500 Fussballfans hofften auf einen Platz im Stadion. Gerüchte die besagten, radikale Fans wollten den Fanshop stürmen, erhärteten sich nicht. Gemäss Polizeiangaben blieb die Stimmung friedlich.
Gemäss Blick Onlineging eine Scheibe in Brüche... -
Jetzt mitmachen!
Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!