aarau und v.a. bellinzona sind nati b teams im geischte, da würdi vorsichtig sii.
Dä FCZ-Fred
-
-
Brügglifäld Ole!
-
- Offizieller Beitrag
Mein Gott FCZ!!!!
Dieser Trainer hat definitiv die falschen persönlichen Favoriten und trifft Entscheidungen, welche - für mich - nicht verständlich sind.Die Saison ist vorbei - entlasst ihn nun!
Ok, geben wir ihm noch 10 Min. mit der Möglichkeit mich eines bessseren zu belehren ...
-
herrlich!
-
-
Hopp Aarau
Nö in ächt. Was Züri gspillt hät isch underem Sauhund.
Aarau ghört in B Liga. -
-
- Offizieller Beitrag
Zitat von gringo
Iiverstande... De Schiri hät sich dem Niveau aapasst... Vor dem Konter müesst er - minere Meinig na - Freistoss für Züri bim Strafruum pfiiffe.Du beleidigst hier den Schiri; das sag ich dir als FCZ-Fan. Trotz wesentlich geringerem Lohn hat er sich keinesfalls der Leistung angepasst!!
Und ich will damit nicht sagen, das seine Leistung ausserordentlich war ....
-
-
-
Zitat von gringo
Iiverstande... De Schiri hät sich dem Niveau aapasst... Vor dem Konter müesst er - minere Meinig na - Freistoss für Züri bim Strafruum pfiiffe.das stimmt aber es änderet nüd a de Tatsach, dass de Trainer nüme tragbar isch und de chli Pfifferaucher söll sich lieber eis blase la vo sinere rauchende Rothaarige und nüme is Stadion cho.......
Gruss Lolo
-
Zitat von Lolo
das stimmt aber es änderet nüd a de Tatsach, dass de Trainer nüme tragbar isch und de chli Pfifferaucher söll sich lieber eis blase la vo sinere rauchende Rothaarige und nüme is Stadion cho.......
Gruss Lolo
d Frag isch halt wo mer hi wet. de igschlagnig wäg choschtet sit paar jahr rächt viel. erfolg bracht hät aber d strategie vo 2004-2006. ich hoffe, dass en trainerwächsel viel chan repariere. womöglich isch de bickel aber am erfolg nöd gwachse und drum nüme glich starch wie na vor paar jahr.
stellt sich na d frag wie de canepa das alles löse wet. ich dänke, dass me möglicherwiis gar nöd mal so viel ändere muss, aber de trainer muss uf jede fall weg!
-
wo ischs problem?
1. die niederlag geschter isch genau richtig gsi, jetzt isch au de 4. platz nume no wunschdenke
2. dürfti sich die sach mit em challandes somit definitiv erlediget ha, zumal ihn ja xamax unbedingt wett
3. bestaht jetzt wieder echli hoffnig, dass aarau dobe blibt! nöd das mier die sympathischer wered als bellenz, aber so gits eis spiel meh quasi vor de huustür
also ich has guet gfunde geschter...
gruess roli c.
-
-
- Offizieller Beitrag
-
-
-
- Offizieller Beitrag
-
- Offizieller Beitrag
De Challandes händs gschickt!
-
-
Jetzt mitmachen!
Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!