• Uiui, s'erschte Spiel gäg Real (15.9.) bedütet scho ä Kollision mit em Z... Mir persönlich ja glich, aber am einte oder andere wird das nöd so passe;-)

    OK, bliebt die einzige Kollision. Immerhin:-)

  • Ja logo:-)
    Übrigens Ihr FCZler, holed schnäll eui Tix, bi eus im Büro mached sich scho d'Modefans parat. Sie fröged sich zwar grad ernsthaft, wänn ächt d'Spiel apfiffe werded und händ kei Ahnig was äs Ticket chosted, aber sie gönd in Letzi, das isch sicher;o)

  • die frage ist nur ob auch alle saisonkartenbesitzer überhaupt vom vorverkaufsrecht profitieren können. immerhin 7000 karten.
    via telefon kommt man kaum durch, und beim fanshop gehts kaum vorwärts...
    ganz schön arrogant auch die meldung auf der fcz seite:

    Das Vorkaufsrecht für Saisonkarten-Inhaber erlischt am Samstag, 5. September 2009, um 17.00 Uhr. Spätere Bestellungen und Anrufe werden unter keinen Umständen verarbeitet. Auch besetzte Telefonleitungen gelten nicht als Grund. Jeder Saisonkarten-Inhaber ist selber verantwortlich, seine Tickets rechtzeitig zu bestellen.

    • Offizieller Beitrag

    das isch nöd so cool, anderersiits hät mer doch scho paar Täg Ziit gha bis jetzt, nöd?

    Lueg, hüt chasch no Billett für CH - Israel poschte, nachdem de Vorverchauf sit zwei Wuche lauft. Wänn d'Schwiizer morn gwünned, chömed nachher wieder all und jammered, wänn's kei Billett meh überchömed für de Match.

    OK, s'einte hät nüt mit em andere z'tue, aber han mal die Prognose wele mache. Wobi d'Prognose vomene Sieg morn scho chli gwagt isch...

    • Offizieller Beitrag
    Zitat von Thrash

    die frage ist nur ob auch alle saisonkartenbesitzer überhaupt vom vorverkaufsrecht profitieren können. immerhin 7000 karten.
    via telefon kommt man kaum durch, und beim fanshop gehts kaum vorwärts...
    ganz schön arrogant auch die meldung auf der fcz seite:

    Das Vorkaufsrecht für Saisonkarten-Inhaber erlischt am Samstag, 5. September 2009, um 17.00 Uhr. Spätere Bestellungen und Anrufe werden unter keinen Umständen verarbeitet. Auch besetzte Telefonleitungen gelten nicht als Grund. Jeder Saisonkarten-Inhaber ist selber verantwortlich, seine Tickets rechtzeitig zu bestellen.

    Also ich würd säge drü Täg isch meh als gnueg! Usserdem chasch eme Kolleg Dini Charte mitgeh, für mich häts min Sohn gholt. Null Problemo.

  • Reto: für ch-israel chasch überall tix poschte. da chasch rasch an irgend en ticketcorner schalter i dinere nöchi. für CL chasch nur im fanshop oder via telefon. bim fcz fanshop muesch 1-2 stund astah. diä fuule hünd händ nöd emal d'kasse frühner ufgmacht und bim ticketcorner chunsch chum dure wills nur telefonisch chasch bstelle. chasch nöd emal an en ticketcorner schalter irgendwo und det tix hole.

    • Offizieller Beitrag

    Das isch natürlich en Gugus, dass das nur in Züri chasch. Würd mi au nerve. Häsch dänn niemer gfunde, wo für dich go hole isch? De Damian isch doch au rächt früeh dra gsi.

    Das isch dänn grad de nächscht Ufschteller für all wo jetzt uf de Ticketcorner hoffed - und das am 09:18, wänn de Vorverchauf am 10:00 aafangt:

    Zitat

    Im Moment wird unser Online-Shop von ausserordentlich vielen Besuchern genutzt. Damit Sie Zugriff auf die Ticketcorner Website erhalten, muss ein anderer Besucher diese wieder verlassen haben.

    Frühestens nach einer Wartezeit von 2 Minuten besteht die Chance, mittels Klick auf den untenstehenden Link eine Verbindung zu erhalten.

    Danke für Ihr Verständnis.
    Ticketcorner

    Schlussändlich wend eh nur all Tickets hole, zum sie nachher tüür chöne verchaufe. De Schuss chan also au hine use gah, ussert dass mer villicht mit em Real-Match als Einzelverchauf scho fascht die ganz Inveschtition chan usehole...

  • han am dunschtig oeppe guet 100x versucht via tel durezcho.
    am fritig bini uf di 9 zum fanshop gange, da hets scho brutal viel lüt gha.
    bim astah hani dän nomal versucht azlüte und han dusel gha das ich id warteschlaufe cho bin und nach guet 10min i de schlaufe bini dän dra cho (choschtet ja au einiges).

    ich finds eifach chundeunfründlich wänd es vorverchaufsrecht hesch so muesch strässe zum zue billet zcho. es hät nöd jede ziit 100x versueche azlüte oder stundelang azstah. de fcz het ja d'date vo de saisoncharte bsitzer da wär au e besseri lösig möglich gsi. finds au ziemli lausig, das en shop efang am 10 ufmacht i sonere situation und uf sine öffnigsziite behart. diä gsund arbetsistellig händs nöd grad erfunde.

  • apropos tür verchaufe. das han ich no niä gmacht will ich lieber sälber wot go luege. ich dörf au gar nöd usrächne was ich scho für chohle het chöne mache wenn ich all die tix verchauft het. jetzt weiss ich wieso ich no kein porsche fahre....... ;)

    isch irgendwiä au voll schräg wänd jetzt wotsch tix für irgend e verastaltig wotsch bstelle (z.b. schwiiz - israel ;) und wegem fcz nöd dure chunsch. müestisch doch zumindscht uf d'ticketcorner siite cho und dän sötsch chöne wähle fcz oder andere tix.......

  • cha's nüme gseh...

    Zitat

    Im Moment wird unser Online-Shop von ausserordentlich vielen Besuchern genutzt. Damit Sie Zugriff auf die Ticketcorner Website erhalten, muss ein anderer Besucher diese wieder verlassen haben.

    Frühestens nach einer Wartezeit von 2 Minuten besteht die Chance, mittels Klick auf den untenstehenden Link eine Verbindung zu erhalten.

    Danke für Ihr Verständnis.
    Ticketcorner

    • Offizieller Beitrag

    Gsehne das glich, wie du, Berend.

    Bin aber sicher, dass villi wo us irgendwelchne Gründ, während de Wuche locker am Morge chönd go aaschtah, Tickets werdet hole oder das mindeschtens versueched und i zwei Schtund reged sich da ine wieder all uf, will's d'Tickets scho uf Ricardo git.

    Wämmer scho Vorchaufrächt für Saisonchartebsitzer garantiert, dänn sött das au würklich chöne iighalte werde. D'Frag isch, öb's nöd lukrativer isch, d'Tickets a anderi z'verchaufe, wänn die meh defür zahled...

  • Zitat von Schäri

    Uiui, s'erschte Spiel gäg Real (15.9.) bedütet scho ä Kollision mit em Z... Mir persönlich ja glich, aber am einte oder andere wird das nöd so passe;-)

    OK, bliebt die einzige Kollision. Immerhin:-)


    Spielverschiebung
    02.09.2009

    Die Partie zwischen den ZSC Lions und den Rapperswil-Jona Lakers wird vom Dienstag, 15.09.09 auf Montag, 14.09.09 (Spielbeginn 19.45 Uhr) vorverschoben. Dies weil der FC Zürich am Dienstag sein erstes Heimspiel der Champions League gegen Real Madrid bestreitet. Tickets vom 15.09. behalten selbstverständlich ihre Gültigkeit.

    Wir möchten uns an dieser Stelle recht herzlich bei der CT Cinetrade AG (Teleclub), der National League und der AG Hallenstadion bedanken.


    ZSC Lions – Kloten Flyers am Samstag 31.10.09 neu um 15.45 Uhr

    Die Partie ZSC Lions gegen die Kloten Flyers vom Samstag, 31.10.09 findet neu bereits um 15.45 Uhr (anstatt 19.45 Uhr) statt. Grund dafür sind umfangreiche Umbauarbeiten für den am Sonntag, 01.11.09 stattfindenden Swiss Cup (Turnen). Bitte beachten Sie, dass dies kein Lions Kids Spiel ist.

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!