• Zitat von Larry

    Begründung?

    Halte dagegen! :mrgreen:

    1. git immer na d glegeheitszueschauer in Züri wo ab und zue eifach en fuessball match gönd go luege... und wohl lieber en A Match gsehnd.
    2. villicht es paar wieder mal über d gleis wechslet (bitte, bitte nöd)
    3. mir nechst Saison um de chübel spilled :suff: (Ironie)

  • Zitat von fäbe

    1. git immer na d glegeheitszueschauer in Züri wo ab und zue eifach en fuessball match gönd go luege... und wohl lieber en A Match gsehnd.
    2. villicht es paar wieder mal über d gleis wechslet (bitte, bitte nöd)
    3. mir nechst Saison um de chübel spilled :suff: (Ironie)


    die glägeheitszueschauer beweged sich im 3-stellige bereich, die wo über gleis wechsled im zweistellige...langed nöd zum de schnitt lupfe!

    NieUsenandGah

    • Offizieller Beitrag
    Zitat von snowcat


    die glägeheitszueschauer beweged sich im 3-stellige bereich, die wo über gleis wechsled im zweistellige...langed nöd zum de schnitt lupfe!

    Und de Glägeheits-Fan chunt lieber es B-Spitzespiel mit Stimmig go luege, als en A-Dümpel-Club ohni Fans! Und als GC-Fan müesst mer sich bewusst si, dass es verdammt wenig Ahzeiche git, dass es die nächst Saison besser wird, als i de Rückrundi vo dere Saison. Und da hät GC nöd vill meh Pünkt gholt als mir (und das trotz eme internationale Spitzetrainer; Snowcat).

  • Zitat von Mushu

    Und de Glägeheits-Fan chunt lieber es B-Spitzespiel mit Stimmig go luege, als en A-Dümpel-Club ohni Fans! Und als GC-Fan müesst mer sich bewusst si, dass es verdammt wenig Ahzeiche git, dass es die nächst Saison besser wird, als i de Rückrundi vo dere Saison. Und da hät GC nöd vill meh Pünkt gholt als mir (und das trotz eme internationale Spitzetrainer; Snowcat).

    du weisch wie krass scheisse das B-Niveau isch?
    und welli stimmig? die wo scho im A nöd vorhande isch? (mached oi doch nix vor)

    btw: chönteder im letzi witer tschuute?

  • mal luege, zerst "müend" ihr def. abstiege: de nöchst Spieltag wird entscheidend sie, dänk ich mal.
    Zueschauer bi eus hangt au vo de nöchste Saison ab, wie d'Resultat sind, aber grossi Änderig erwartu nöd, nur wäg dene 2 Spiel gäg eu; Vaduz/Lugano hämmer au die Saison scho gha + gäge Lausanne wirds halt gschönt...
    Wird jedefalls en interessante Summer, egal wie die beide Spiel usgönd :)
    Aber wär scho trurig, wänn mir als einzigi Zürcher i de SL müessted imne fremde (Liechtathletik)Stadion spiele ;)

  • Zitat von Mushu

    Und da hät GC nöd vill meh Pünkt gholt als mir (und das trotz eme internationale Spitzetrainer; Snowcat).


    kein i de schwiz engagierte trainer isch en internationale spitzetrainer, drum isch er ja i de schwiz engagiert. de einzig wo das wüki gschafft hät i de neuzit isch de favre.

    aber de tamisiech isch en guete trainer, vor allem wämer uf jungi setzt. und zum besser si als de sämi muesch au nöd vo internationale klass si. da langed mittlers 2. liga niveau...

    NieUsenandGah

  • Martin Schmidt, Mäse Koller + René Weiler sind kei wältwieti Spitzetrainer, aber für CH Verhältnis eigentlich scho! Finds cool, was sie bisher mit ihrne Teams gschafft händ.
    Hät de de Canepa eigentlich s'Trainerdiplom scho oder holt er das nöchst Saison no nah? :nixwiss:

  • Zitat von Larry

    Dänn chunt de GG und sini Fründe und schlimmer als bim Canepa chas gar nüme werde.

    Aber kei Angst, de Canepa wirft (leider) de Bettel nöd ane.


    das isch leider so und mit ihm isch en Widerufstieg chum realisierbar, kei Struktur, keis Konzept und kei Ahnig vo Fuessball und nie en Plan B.......

  • Zitat von Larry

    Ufstieg sött eigentlich au trotz Canepa möglich si, aber dänn simmer wieder am gliiche Ort wie hüt........ussert er gsehts no ih!

    ich weiss nöd wie fest das CL verfolgt häsch, ich ha öpe es Spiel gseh, de Späni sogar live und so schlecht isch das Niveau nöd (im Verglich zur SL)und ich denke Wil hät den scho au Ambitione...

  • Zitat von Larry

    Klar, es git Lausanne (müest möglich si) aber es git au Aarau, und s letscht mal hämmer au zwei Jahr brucht.

    Aber mer sind ja nonig abgstiege....

    Lausanne isch aber sicherer i de SL wie mir und häsch scho recht Hoffnig stirbt z'letscht, ha hüt lang im FCZ Shop diskutiert wo ich mis Ticket gholt ha und eis isch sicher eine Stad ein Verein ......

  • Zitat von Larry

    Klar, es git Lausanne (müest möglich si) aber es git au Aarau, und s letscht mal hämmer au zwei Jahr brucht.

    Aber mer sind ja nonig abgstiege....

    Uf Lausanne wird de FCZ aber nur im Fall vomene verblieb i de SL träffe ... :floet:
    Wil will um fascht jede Priis ufe. Xamax und Aarau i de nächschte 2 Jahr au.
    Kein Sälbstläufer.

  • i de cl isch miteme 10-12 millione budget villes möglich. und DAS schuldet de canepa euis fans. und sim schlächte gwüsse vermuetli au!

    ich glaub scho, dass de bisher beratigsresistenti kolleg en riese schueh voll use zieht us de jetzige situation. egal wie sie endet. er wird dasmal sini lehre zieh. und susch müesst mer würkli langsam wieder as ifüehre vo steinigunge dänke... :nixwiss:

    uf jede fall hani grad beschlosse, das ich am sunntig uf sion gange. mache e sl abschiedstour! :razz:

    NieUsenandGah

    • Offizieller Beitrag
    Zitat von snowcat

    i de cl isch miteme 10-12 millione budget villes möglich. und DAS schuldet de canepa euis fans. und sim schlächte gwüsse vermuetli au!

    ich glaub scho, dass de bisher beratigsresistenti kolleg en riese schueh voll use zieht us de jetzige situation. egal wie sie endet. er wird dasmal sini lehre zieh.

    Jep er isch es eus schuldig und ob er sini lehre zieht bini nonig sicher.

  • Zitat von Larry

    Jep er isch es eus schuldig und ob er sini lehre zieht bini nonig sicher.


    Ihr alten Romantiker. Er schuldet höchstens sich selber was. Dachte ihr hofft immer noch. Oder doch schon abgestiegen ? Im Geiste ?
    Und am Schluss muss es doch wieder Fam. Canepa richten. Weil sich in der CL schon gar keiner mehr engagieren will.

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!