• Zitat von rouge+jaune-1939

    trotzdem bini zfride, super wieviel fcz fans in wil sy gsy.... sogar die wo a krücke göh sy cho.... :geil:


    aber d'behinderte wc sind gschlosse gsi... :sad:


    Gesendet von iPhone mit Tapatalk

    NieUsenandGah

  • die lönds wahrschienlich für d'SL zue: was für e krücke liga, eusi "Best".
    Eigentlich müend ihr truurig sie, dass Canepa Clan sowas vo doof isch, mit dem Team/Trainer wäred ihr sust au nöchst Saison internat. debie!

    • Offizieller Beitrag
    Zitat von larlf

    nöchst Saison?
    wänn ihr de Cup gwünned, aber sust chönt das wohl eher schwer werde, usser ich han öppis verpasst + de B Meister isch au internat. qualifiziert? ;)

    Ja, wir haben unsere Chancen für nächstes Jahr; Cup gewinnen, oder auch EL gewinnen und schon sind wir dabei! Nicht wirklich schwieriger, als euer Unterfangen ...

    • Offizieller Beitrag
    Zitat von snowcat

    ha eigentlich dänkt, so sache ghöred de vergangeheit ah! :roll:

    Transfer-Ticker: Vaduz holt FCZ-Rohdiamant Turkes

    http://blick.ch/5254046?utm_so…n=blick_app_iOS Geteilt mit der Blick App


    Gesendet von iPhone mit Tapatalk

    Ja, der tut weh; und dann gleich definitiv für 3 Jahre ...
    Hätten lieber den Etoundi und Cabral verschachert. Wobei Etoundi wohl noch folgt ...

  • isch nöd eher s'Problem, dass er trotz CL z'wenig zum spiele cho wär?
    Schliesslich händ ihr ja eigentlich es A tauglichs Kader, aber en Junge wett a) spiele b) so höch obe wie möglich und c) wahrschienlich no viel schnäller no meh Gäld verdiene, dh zu Basel und/oder is Usland. Zum das chöne mache, muesch a) meh spiele + au wännsbi Vaduz isch, döt chasch au zeige, dass trotz junge Jahr chasch Verantwortig überneh...
    Schad für eu isch, dass er def. gaht und trotz Ahkündigung, meh für die Junge z'luege, halt glich nöd so uf ihn gsetzt wird.
    Aber: all Talent chasch au nöd immer b'halte, de eint oder ander ziehts immer wieder weg.

  • Zitat von Mushu


    Ja, wir haben unsere Chancen für nächstes Jahr; Cup gewinnen, oder auch EL gewinnen und schon sind wir dabei! Nicht wirklich schwieriger, als euer Unterfangen ...


    Ok, EL Sieg hani vergässe, wie hani au nur chöne?!? :)
    Welles Unterfange meinsch, dass mir nöd abstieged?
    Nöd abstiege isch eigentlich im Normalfall eifacher als Ufstiege, aber d'Saison isch lang und alles chan passiere (5 € is Phraseschwein ;)

    • Offizieller Beitrag
    Zitat von larlf


    Ok, EL Sieg hani vergässe, wie hani au nur chöne?!? :)
    Welles Unterfange meinsch, dass mir nöd abstieged?
    Nöd abstiege isch eigentlich im Normalfall eifacher als Ufstiege, aber d'Saison isch lang und alles chan passiere (5 € is Phraseschwein ;)

    Abstieg?

    Han gmeint, eue Präsi redet vo "international" si?

    Glaube aber au, dass er nöcher bim Abschtig sind, als im internationale Gschäft ...

  • Zitat von larlf

    isch nöd eher s'Problem, dass er trotz CL z'wenig zum spiele cho wär?
    Schliesslich händ ihr ja eigentlich es A tauglichs Kader, aber en Junge wett a) spiele b) so höch obe wie möglich und c) wahrschienlich no viel schnäller no meh Gäld verdiene, dh zu Basel und/oder is Usland. Zum das chöne mache, muesch a) meh spiele + au wännsbi Vaduz isch, döt chasch au zeige, dass trotz junge Jahr chasch Verantwortig überneh...
    Schad für eu isch, dass er def. gaht und trotz Ahkündigung, meh für die Junge z'luege, halt glich nöd so uf ihn gsetzt wird.
    Aber: all Talent chasch au nöd immer b'halte, de eint oder ander ziehts immer wieder weg.


    Mascherano, äh Marchesano [emoji6] etc. spieled. Ich glaub de Staff weiss scho, wer will und zum Team biitreit und wer nöd!

  • Zitat von gringo

    Mascherano, äh Marchesano [emoji6] etc. spieled. Ich glaub de Staff weiss scho, wer will und zum Team biitreit und wer nöd!


    Weiss ich nöd, ich känn weder eue Nachwuchs, no sust viel us euem Team: han halt am Blick und Mushu/Snowcat "vertraut".
    Rein sportlich gseh chan er ja nöd soo schlächt sie, mit 6 Goal us 6 Spiel bi de U19. Aber klar, männschlich etc. muens au stimme und es bringt nüt wännd öpper nöd gah lasch, wo gah wett...

    Mal luege, ob er dänn regelmässig spielt und ob er in Vaduz d'Leistig bringt; Ihr händ ja scho mal eim "Nahtruured", wo immerhin nöd def. aber zumindest is Ländle usglehnt worde isch.

  • Zitat von larlf


    Weiss ich nöd, ich känn weder eue Nachwuchs, no sust viel us euem Team: han halt am Blick und Mushu/Snowcat "vertraut".
    Rein sportlich gseh chan er ja nöd soo schlächt sie, mit 6 Goal us 6 Spiel bi de U19. Aber klar, männschlich etc. muens au stimme und es bringt nüt wännd öpper nöd gah lasch, wo gah wett...

    Mal luege, ob er dänn regelmässig spielt und ob er in Vaduz d'Leistig bringt; Ihr händ ja scho mal eim "Nahtruured", wo immerhin nöd def. aber zumindest is Ländle usglehnt worde isch.


    ich denke scho, dass de gringo i dem fall richtig lieht. mä hät einiges undernoh und korrigiert sit em abstieg, grad au im bezug uf de eignig nachwuchs. aber es git jungi, die chönd nöd schnell gnueg is usland oder sie händs gfühl, dass jahr im b isch es verlornigs jahr uf em wäg is usland. und die chamer und sött mer au nöd hebe.

    das entspricht au genau de neue philosophie, dass nuno bim fcz spillt, wer das au will und nöd us opportunismus. drum gib ich em sadiku au känni 5 spiel meh im fcz dress...de hät mich jetzt i 2 spiel zimli gnervt!

    NieUsenandGah

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!