Der NHL-Fred
-
-
-
- Offizieller Beitrag
-
-
- Offizieller Beitrag
Wer isch dänn de Si?
-
Sportinformation
-
-
e totali ziitigsente isch das. gschämig für dä SI.
-
-
1 deal isch quasi scho gstande und i dä letschte sekunde durregheit. en andere
öppe 2 wuuche schpööter genauso. alli lüüt wo nööch am team sind sind sich
sicher gsi, dasses klappe werdi. hätts aber doch nöd. und dänn isch flaute gsi.jetzt chönnt villicht no was nach oder während dä trainingslager passiere. aber
wahrschinli wird eher eine vo dä invitees no under vertrag gno (Pandolfo, Staios
und de dritt hani jetzt no vergässe LOL).es isch rächt truurig das alles.
-
Ich kann mir immernoch nicht vorstellen dass die Kings Doughty dealen werden. Und ja Gysino, dass wäre ein schweres Packet gewesen. Aber wenn du einen 21 Jährigen Superstar zu deinem Team traden willst, dann kostet das. Das ist absolut normal. Auf diveresen NHL Foren werden Picks und Prospects andauernd massivst überbewertet.
-
Zitat von Gysino
1 deal isch quasi scho gstande und i dä letschte sekunde durregheit. en andere
öppe 2 wuuche schpööter genauso. alli lüüt wo nööch am team sind sind sich
sicher gsi, dasses klappe werdi. hätts aber doch nöd. und dänn isch flaute gsi.jetzt chönnt villicht no was nach oder während dä trainingslager passiere. aber
wahrschinli wird eher eine vo dä invitees no under vertrag gno (Pandolfo, Staios
und de dritt hani jetzt no vergässe LOL).es isch rächt truurig das alles.
wer isch dänn bi dene 2 Deals zur Debatte gschtande, wo zu dä Isles cho wär? Wäiss mr das?
Wäisch Du das? -
Zitat von Sputnik
Ich kann mir immernoch nicht vorstellen dass die Kings Doughty dealen werden. Und ja Gysino, dass wäre ein schweres Packet gewesen. Aber wenn du einen 21 Jährigen Superstar zu deinem Team traden willst, dann kostet das. Das ist absolut normal. Auf diveresen NHL Foren werden Picks und Prospects andauernd massivst überbewertet.
logisch. aber imene rebuild wie d'isles sind macht das trotzdem minere meinig nah wenig sinn.
Grabner = 35-40 goal scorer
Hamonic = Top 4 D-Man IM MINIMUM, potential für Top D-Man i dä Liga
Niederreiter = grosses Fragezeiche, ich würd sägge Top 6 FW.
1st Round Pick = wahrschinli en Top 10 pickmal abgseh devo das es fantasy island isch was mier da mached = not gonna happen.
-
-
haha, isch würkli vom fake account vom lebrun...ui peinlich für dä SI.
-
- Offizieller Beitrag
Tja, drum bin ich DA online wo ich so Spezialiste han wie u.a. Dich!
-
Doughty zu den Isles kann ich mir nicht vorstellen, es gibt wenige teams die einen 21 jaehrigen Superstar traden. Doughty moechte sicher auch nicht fuer die Isles spielen.
Jedoch ist der ex-Islander Chris Campoli frei erhaeltlich. Die Blackhawks haben den arbitration award abgelehnt und er ist ein unrestricted free agent. Das koennte ich mir schon eher vorstellen. Nach Geruechten sind die Rangers auch interessiert wegen der Concussion from Marc Staal. Unsere Baby Verteidigung koennte einen 27-jaehrigen mit Erfahrung gut gebrauchen.
-
s erschte streit goal die saison, cool.
In the New York Islanders preseason home opener, they defeated the New Jersey Devils 6-2; Mark Streit named first star
http://islanders.nhl.com/club/news.htm?id=589736&navid=DL|NYI|home
-
Zitat von Rangersfan
Doughty zu den Isles kann ich mir nicht vorstellen, es gibt wenige teams die einen 21 jaehrigen Superstar traden. Doughty moechte sicher auch nicht fuer die Isles spielen.
Jedoch ist der ex-Islander Chris Campoli frei erhaeltlich. Die Blackhawks haben den arbitration award abgelehnt und er ist ein unrestricted free agent. Das koennte ich mir schon eher vorstellen. Nach Geruechten sind die Rangers auch interessiert wegen der Concussion from Marc Staal. Unsere Baby Verteidigung koennte einen 27-jaehrigen mit Erfahrung gut gebrauchen.
haha, de campoli...
-
Adieu Nolan! Zumindest in Vancouver...
-
Jetzt mitmachen!
Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!