Min Favorit isch de
Jason Prom(inv)ille
Min Favorit isch de
Jason Prom(inv)ille
Ich wott nume, dassmer d lige KESSELe chönd.
Aso eine wär scho geil. Das gäbt nöd gross Unruhe.
Streiti oder e grossi Nummere us Canada. De Zueschauer z'lieb.....
Zitat von MessierAso eine wär scho geil. Das gäbt nöd gross Unruhe.
Streiti oder e grossi Nummere us Canada. De Zueschauer z'lieb.....
Ich sehe das genau wie Du. Ich bin auch nicht dafuer dass man 4 NHL Stars bringt aber einen oder zwei muesste man schon engagieren. Die vier besten sollen dann spielen. Es waere sicher eine aussergewoehnliche Attraktion fuer das Publikum.
Die regulaeren Kanadier/Amerikaner sind sicher nicht so sensibel dass sie das nicht verkraften, die sind sich das gewoehnt. Zudem hat das Management sicher keinem versprochen dass es nie einen Konkurrenzkampf geben wird und dass sie einen garantierten Stammplatz haben.
Zitat von Rangersfan
Ich bin auch nicht dafuer dass man 4 NHL Stars bringt aber einen oder zwei muesste man schon engagieren. Die vier besten sollen dann spielen. Es waere sicher eine aussergewoehnliche Attraktion fuer das Publikum.Die regulaeren Kanadier/Amerikaner sind sicher nicht so sensibel dass sie das nicht verkraften, die sind sich das gewoehnt. Zudem hat das Management sicher keinem versprochen dass es nie einen Konkurrenzkampf geben wird und dass sie einen garantierten Stammplatz haben.
jaja, die arme davoser. kristallklub, pruuust.
saupack.
wobi's ja, gemäss dem bericht, für eus evtl. doch mit em streit chönt lange?
Leuenberger sagt: «So hat uns Mark informiert. Sobald ich weiss, ob Josi kommt, weiss ich auch, ob unser Budget noch für Mark Streit reicht.»
-> de Josi mües ja eh bi ihne spielä, wänn er nöd däne bliebt... also müesst doch de gastro-kohle fertig sie und de Mark zu eus cho?
dänn chönt er grad de Globi im PP ablöse
mc schnurrli mit 6 nhl spieler in verhandlig... anze kopitar zb! isch doch en huere chäs de ganz lockout !
Bescht wär halt scho: ganzi Saison oder gar nöd...
Aber solang mir 8te werdet & die andere i de PO dänn kei NHL'er meh händ wo's "verfälsched" isch ja au guet
De Streit wieder i de Halle wär scho , aber ich hett scho gern no eine vo dänne!
De Salis söll mal uf Toronto ahlüüte, die sölled em Phil Kessel mal en Tipp geh!
Gem. em Sputnik sinere Liste chäm de ja in Frag.
Oder de Ryan Nugent-Hopkins.
Mal luege!
Zitat von LarryDe Streit wieder i de Halle wär scho , aber ich hett scho gern no eine vo dänne!
De Salis söll mal uf Toronto ahlüüte, die sölled em Phil Kessel mal en Tipp geh!
Gem. em Sputnik sinere Liste chäm de ja in Frag.
Oder de Ryan Nugent-Hopkins.
Mal luege!
das bringt nur Unrueh und ussertem Streit will ich gar keine, eusi Mannschaft staht und ich bin z'Friede.
Gruss Lolo
http://www.tagesanzeiger.ch/mobile/sport/h…6559/index.html
Man beachte den letzten Satz!
aber so öppis wird bi eus chum möglich sie: en entscheid wür sicher no 3 jahr lang dure...
http://sportbild.bild.de/SPORT/us-sport…chsel-flut.html
bin au defür: Streit & evtl. einä, wo eusnä zeiged, wie mer us de vielä Chance no viel meh Goal chönt mache.
De Rest söll sich für d'PO warmlaufe...
also ich hätte neben unseren sicher spielerisch starken ausländern einen, der brutalen zug aufs tor hat, so wie nash.
streit in ehren, aber defensiv haben wir genug potential
De Gobbi chan wenigstens richtig schüsse...
ich seh auch das problem, dass streit ziemlich schnell der leitwolf wird, dann wieder weg ist und evtl. dann eine lücke entsteht.
Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!