- Offizieller Beitrag
Ich gseh scho, Du häsch angscht dass sie es versaued! Muah, das wärs!
Ich gseh scho, Du häsch angscht dass sie es versaued! Muah, das wärs!
Zitat von LarryIch gseh scho, Du häsch angscht dass sie es versaued! Muah, das wärs!
es gaht nöd um "versaue". es isch ebe nöd so eidüütig wie meinsch.
Teams wo defense wännd händ mit em Hedman e super chance...sowas wie dä gitts sälte.
Aber ebe, d'Isles bruuche IMO dä tavares. nur scho wäg em marketing.
Zitat von Gysino
Aber ebe, d'Isles bruuche IMO dä tavares. nur scho wäg em marketing.
Das meini ebe au! De Tavares isch quasi jetzt scho en Superstar, en Franchise-Player, söttig gits nöd im Multipack! So häts damals Tampa mit em Vinny Lecavalier gmacht und es isch guet cho.
PS: Chamer das irgendwo im Internet live verfolge? Du weisch sicher wo!
Zitat von LarryDas meini ebe au! De Tavares isch quasi jetzt scho en Superstar, en Franchise-Player, söttig gits nöd im Multipack! So häts damals Tampa mit em Vinny Lecavalier gmacht und es isch guet cho.
PS: Chamer das irgendwo im Internet live verfolge? Du weisch sicher wo!
häsch nöd ESPN America, ehemals NASN?
dete live ab em 0100
nhl network villicht au...und suscht gitts sicher streams.
justin.tv wird sicher was ha.
da hätts 3 links drin, eine wird sicher funktioniere.
Sit wänn verstaht de Gauslein öppis vo Ishockey?
OMG
John Tavares first overall Pick 2009
Samstag, 27. Juni 2009, 4:25 Uhr - Dennis Schellenberg
Wie erwartet zogen die New York Islanders John Tavares als ersten Spieler. Dahinter wählt der Lightning Victor Hedman und Colorado Matt Duchene.
Supertalent und London Knights Stürmer John Tavares wird in Zukunft für die Islanders Tore schiessen. Obwohl im Vorfeld des diesjährigen Entry Drafts viel darüber spekuliert wurde, ob denn die Islanders wirklich Tavares als ihren ersten Pick nehmen, hat sich General Manager Garth Snow für den Kanadier entschieden. Abwehrhühne Victor Hedman gesellt sich zum letztjährigen first overall Pick Steven Stamkos.
hockeyfans.ch
http://www.youtube.com/watch?v=lkA0QafqFDo
Undänkbar bi ois!
Flüeler und Geering nöd zoge worde?
Kein Schweizer in der ersten Runde gedrafted
Samstag, 27. Juni 2009, 5:14 Uhr - Dennis Schellenberg
Unter den besten 30 Juniorenspieler befindet sich dieses Jahr kein Schweizer Spieler.
Wie bereits erwartet, wurde in der ersten Runde des NHL Entry Draftes kein Schweizer Spieler gezogen. Die restlichen Spieler werden am Samstag gezogen.
ZitatDie restlichen Spieler werden am Samstag gezogen.
ah, nöd gwüsst. Bin halt nöd so de Känner
Definitiv kein Schweizer gedraftet
Samstag, 27. Juni 2009, 22:46 Uhr - Dennis Schellenberg
Auch am zweiten Tag, in den Runden 2-7, wurde kein Schweizer Spieler gedraftet.
Die Schweiz geht leer aus, nicht einmal Benjamin Conz und Reto Schäppi wurden gedraftet. Als einziger Deutscher wurde Dominik Bielke in der siebten Runde von den San Jose Sharks gezogen.
Siehe auch:
http://www.hockeyfans.ch/background/090625.htm
Zitat:
Auch dieses Jahr stehen wieder nur wenige Schweizer Spieler im Draft zur Verfügung, währenddessen Länder wie Schweden oder Russland gleich reihenweise Nachwuchsspieler stellen. Woran liegt das und was benötigen Schweizer Spieler, um sich in Nordamerika durchsetzen zu können? "Sie brauchen mehr Talent, d.h. im Bereich Puckkontrolle, Schusstechnik und Skating gibt es Defizite. Der Abstand zu Ländern wie Schweden, Russland, Kanada und USA ist leider wieder sehr gross geworden."
und interessiert dra?
Ja. Oise Nachwuchs isch scheisse! Warum also dene de Chole in Arsch schiebe? Pro Ausländeranzahl-ist-egal!
Pro Survival of the fittest!
Dänn müents mal de Finger usenäh oder uf em Bau go chnütttle!
Für s'Gäld vomene underdurschnittliche Schwiizer chunsch en mittelprächtige Kanadier über wo no so gern für das Gäld da spielt, de verrist sich!
Ha,ha....de Glon schaffts jetzt nie!
eigetli isches ja z'peinlich um drüber z'lache.
Ich hans vorher gläse und jetzt welle da poste, mich aber gfröget öb das überhaupt in NHL fred ghört. Und wärs en 1. April scherz, ich fänds en schlächte will zu unrealistisch.
Allerdings staht ja er säg iglade worde... hät warschinlich nöd fertig gläse. Ich glaub sie sueched no eine für ihres super maskottchen STINGER:
bescht maskottli in dä USA isch dä Gorilla vo dä Suns...elite ischer.
OLOLOLOLOL
Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!