• Offizieller Beitrag
    Zitat von Gysino

    http://www.blick.ch/sport/eishockey/nhl/niederreiter-159535

    so en scheisstumme bricht. es isch eifach nur peinlich...MUSS zurück, BITTERE PILLE..rofl.

    dk = dino kessler, oder?

    wenn man keine ahnung hat...

    Schwachsinn!

    Für d'Isles eifacht die bescht Lösig: De Vertrag lauft erscht nächst Jahr, de Nino wird besser und im Sturm händs ebe kein Notstand im Momänt.

  • Die Leafs scheinen ihre Krise ueberwunden zu haben, ich habe mich sehr gefreut ueber ihren Sieg gegen die Devils. Scoring wird ein Problem bleiben fuer die Leafs, Kessel ist der einzige Stuermer mit Konstanz. Defensiv stehen sie gut und Kaberle ist immer noch ein sehr guter Offensiv Verteidiger. Gustavssson hat heute ausgezeichnet gespielt, er ist ein Versprechen fuer die Zukunft.

  • Ciao Rangersfan:

    Die Leafs werden diese Saison streaky bleiben. Ich befürchte es wird eine Saison geben wo wir 4 Spiele in Serie gewinnen und dann wieder 4 hintereinander verlieren. Die Mannschaft kannes momentan nicht verkraften das die "älteren" Leader wie Armstrong und Phaneuf ausfallen.

    Kadri hat tatsächlich den erhofften frischen Schwung reingebracht. Versteht sich ausgezeichnet mit Kessel. Aber eben wir haben eigentlich schon unseren letzten Joker gezogen - wenn man mal den "Cap Space" raus lässt.

    Aber gestern hats mal wieder Spass gemacht mitten in der Nacht aufzustehen.

    PS: Kovalchuk ist ein Desaster... unfassbar schlecht war er gestern.

  • so, d'isles händ geschter dä 13ti match nachenand verlore. ich han die saison so ca. 80% vo
    dä spiel gseh (bekennde masochischt) und han dänkt ich tuen da mal echli insight gäh wieso
    das so isch. villicht interessierts ja dä eint oder ander.

    staff: d'isles sind dä schlächtischt gfüehrti profi betriib in nordamerika mit em schlächtischte und
    unwüssendschte staff überhaupt. schlimmer als pittsburgh pirates und LA clippers zäme. Dä bsitzer
    wo dä isles (charles wang) isch en milliardär wo niemert näbed sich duldet und widerwort scho grad
    gar nöd. dezue verstaht er nüt vo hockey. biispiel? er hät vor 2-3 jahr ernschthaft gmeint gha, dass
    mer i dä NHL sött probiere sumo wrestler is goal z'schtelle. soviel zu dem. zu sim filz ghört dä
    garth snow, ex-goalie vo dä isles und keinerlei erfahrig als GM. alli wo suscht bi dä isles no was
    z'sägge gha händ sind eliminiert worde, siehe ryan jankowski, ex-scout und meh fachwüsse als
    dä snow im quadrat. die beide sind die alleinige machthaber und mached grad d'isles kaputt.

    trotz das dä wang milliardär isch, sitzt s'geld nöd locker. ohni buyouts wär mer gar nöd über em
    salary cap. dä wang isch mit gwüssne spieler befrüündet, so isch zum biispiel au dä unglaublichi
    vertrag z'schtand cho mit em ex-all star goalie rick dipietro, wo i dä letschte 2 jahr ca. 20 spiel gmacht
    hät.

    widerwort werded, wie gseit, nöd duldet. uf die saison hät mer dä eint kommentator vo dä isles entlah
    (billy jaffe) will er zu kritisch gsi seg. en gschätzte NHL analyst und inzwüsche ischer oft bi nhl on the
    fly (lauft uf espn america) im studio. s'gliiche isch am chris botta passiert, er isch s'sprachrohr vo
    dä fans mit sim blog (islanderspointblank.com). er segi am garth snow gägeüber z'kritisch gsi, so sind
    ihm alli credentials zum is stadion cho gschtriiche worde. wohlgmerkt isch dä botta 20 jahr i dä isles
    organisation gsi als vice president media relations. es isch tatsächlich wie in nordkorea. die
    paar wenige journalischte wo no über d'isles wänd brichte werded mundtot gmacht.

    jahre zrugggworfe worde sind d'isles aafangs 2000 vom damalige GM mike milbury wo mit gottlos
    gschtörte trades eigetli alles kaputt gmacht gha hät.


    coaching: d'isles sind wieder id saison gange mit em scott gordon wo vorher null nhl erfahrig gha hät.
    dä scott gordon isch en AHL coach und nöd meh. er isch jetzt s'buureopfer gsi und entlah worde,
    nachfolg isch (interim) en wiitere AHL coach...dä jack capuano. dä wang wett kei geld für en richtige
    coach mit nhl erfahrig uusgäh. also biispiel sind für dä west coast trip letscht wuuche nur 6 verteidiger
    mitgno worde...eine hät sich verletzt; d'isles händ 2 spiel mit 5 verteidiger gspielt gha. keis system,
    kei linie wo sich würkli gfunde hät, kei füehrig (dä captain doug weight isch die letschte beide spiel
    en "healthy scratch" gsi, das seit wohl alles).


    salary cap: d'isles chömed nur dur buyouts etc. überhaupt über s'salary cap.
    dä tüürscht spieler vo dä isles isch dä alexei yashin wo sitt jahre gar nüme bi dä isles spielt mit über
    4 millione pro saison. dä zweit tüürscht isch dä dipietro mit sim 15 jahres vertrag, im momänt wohl
    sogar für d'AHL z'schlächt (geschter ischer zwar nöd schlächt gsi). nummere 3 isch dä mark streit,
    verletzt bis keine weiss. das was sich also uf em iis befindet isch die mit grossem abschtand billigscht
    mannschaft i dä ganze NHL...und mer merkts au. mer will gwünne, aber kei geld uusgäh. billigheimer.


    stadion: uf die saison hii sind im NVMC (stadion vo dä isles) massiv d'priise erhöht worde...für es produkt
    wo sitt jahre stagniert. mal abgseh devo, dass d'isles im ältischte stadion vo dä NHL spieled mit em
    schlächtischte iis überhaupt. so hät mer no weniger zueschauer. teilwiis sinds erhöhige vo über 50% gsi
    bi gwüssne kategorie...und d'zueschauerschnitt isch am schrumpfe. no meh. und d'islanders händ no
    en vertrag im NVMC bis 2015. und es neus isch nöd in sicht, es isch echli vergliichbar mit dä hardturm
    situation...nur no komplizierter.


    mannschaft: d'isles sind undertalentiert und z'jung. es fehled nhl "veterane". en john tavares isch verlore
    uf em iis...er bruucht öppert wo ihm pass zuespielt. so eine gitts aber nöd. natürli wett kein nhl veteran
    wo bi troscht isch freiwillig da ane cho...also müesst das via trade passiere. wirds aber wohl nöd will
    d'isles nüt händ wo was wert isch...ussert die junge. und die gitt mer nöd weg.


    Sött nöd es grosses wunder passiere, isch die saison scho nach eme viertel eigetli verbii für d'isles. dä
    klub wird vo grössewahnsinnige idiote kaputt gmacht...und eigetli interessiert das in new york gar niemert
    meh. die einzig rettig wär villicht wänn dä wang verchaufe würd...wirder aber bis 2015 nöd. und was
    dänn passiert weiss niemert...ontario? kansas city? quebec? wahrschinli wärs besser.

    und ah ja, geschter isch no das passiert...zum thema nordkorea... :cool:

    http://nhl.fanhouse.com/2010/11/21/how…ing-tv-timeout/

  • übel, übel, danke für den Background. Es sieht ja so schlimm aus, dass es beinahe nur besser werden kann, aber in so einer Situation optimistisch zu sein, ist sehr, sehr schwierig.

    Die Verletzungen von Okposo und Streit waren nicht hilfreich, aber im Vergleich mit all den Mankos hätten sie wohl keine grundlegende Besserung bewirken können. Sieht beinahe so aus, als könntest du deine masochistische Ader mit den Isles noch besser ausleben als beim ZSC, wo wir ja klar auf dem aufsteigenden Ast sind (Nr. 2 über die letzten 5 und 15 Spiele, wer hätte das gedacht?).

    Eine kleine Frage an alle NHL-Freaks, da ich schon seit über 10 (!) Jahren kein NHL-Spiel mehr live im Stadion gesehen habe. Bin anfangs Januar für ein paar Tage in Florida (Miami).

    Gibt es insights zu folgenden Spielen und für wo im Stadion sollte ich Tickets besorgen?

    Jan 2 Rangers at Panthers
    Jan 5 Trashers at Panthers
    Jan 7 Canes at Panthers

    Leider kein Heimspiel in Tampa, wenn ich dort bin.

  • Zitat von Larry

    Geile Biitrag Gysin! :cool:

    NVMC isch aber nöd s'ältischte Stadion, das isch de MSG vo de Rangers (1968), aber de isch besser im Schuss.

    ja guet, du weisch wie ich das gmeint han... :cool:

    aber ja, d'lag isch prekär und es isch momentan kei besserig in sicht. isles fans erträäged das alles nurno mit galgehumor.

  • Zitat von 007

    Gibt es insights zu folgenden Spielen und für wo im Stadion sollte ich Tickets besorgen?

    Jan 2 Rangers at Panthers
    Jan 5 Trashers at Panthers
    Jan 7 Canes at Panthers

    Leider kein Heimspiel in Tampa, wenn ich dort bin.

    imene moderne stadion gitts fascht kei schlächti plätz. im bankatlantic center isch das genau gliich. gang uf http://www.ticketmaster.com, lueg sitzplän ah und chauf billet. alles sehr eifach und guet. :cool:

    • Offizieller Beitrag

    007:

    Schad dass Tampa nöd spielt, isch s'bessere Team.

    Panthers händ es sehr geils Stadion :cool:

    Ich würd gäge d'Rangers go luege, isch es Traditionsteam.

    Woni die in Florida s'letscht mal gseh han häd Nr. 99 no gspielt :cool:

    Näbed em Stadion isch die wohl grösste Outlet Mall, Sawgrass

    http://www.simon.com/mall/?id=1262

    Da chasch de Tag verbringe, dört gratis parkiere und dänn über d'Stass an Match :cool:

    Have Fun!

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!