- Offizieller Beitrag
Der NHL-Fred
-
-
richtig bitter isches erscht wänn mer d'roloson gschicht dezue kännt...
trotzdem, Bolts chönnd dä cup gwünne. es isch möglich.
-
- Offizieller Beitrag
Logisch, und es wär ja nöd s'erscht mal!
-
Es würde mich doch deftig schocken wenn die Bolts den cup gewinnen. Sie haben weder den Goalie (auch mit Roloson) noch die Verteidigung dazu. Aber in den PO's ist bekanntlich alles möglich.
-
-
Zitat von Sputnik
Es würde mich doch deftig schocken wenn die Bolts den cup gewinnen. Sie haben weder den Goalie (auch mit Roloson) noch die Verteidigung dazu. Aber in den PO's ist bekanntlich alles möglich.
das gseh ich total anderscht, sie händ dä richtig goalie. dä roloson spielt e grossartigi saison und hät stanley cup final erfahrig...hät er sich damals nöd verletzt gha wäred d'oilers stanley cup sieger worde.
ich wär au gschockt, aber möglich isches...wobii, jetzt händs dä MAB verplichtet, das isch au schockierend...
-
Zitat von Studi66
Dänn verzell doch mal bitte vo dere Roloson-Gschicht. Nimmt mi wunder!
naja, gschicht isch übertribbe...aber er hät aafangs wuuche vo dä isles zu dä bolts gwächslet und im erschte spiel en shutout gha und dänn das spiel geschter...wo die ganz mannschaft verseit hät. scho interessant.
-
Zitat von Gysino
naja, gschicht isch übertribbe...aber er hät aafangs wuuche vo dä isles zu dä bolts gwächslet und im erschte spiel en shutout gha und dänn das spiel geschter...wo die ganz mannschaft verseit hät. scho interessant.
Ja, das ISCH bitter! Abr wänns umgekehrt xi wär, dänn hetter vermuetlich das Spiel gäge d'Pens gar nöd ersch därfe spiele.
-
- Offizieller Beitrag
-
hiller isch jetzt en all star.
-
- Offizieller Beitrag
Zitat von Gysinohiller isch jetzt en all star.
http://www.nhl.com/ice/page.htm?i…pid=nhln-button
Respect!
-
Wayne?
-
-
- Offizieller Beitrag
-
was Motzki? Was Banause?
Namal - das ganze findet x-tuusig Kilometer vo mir ewäg statt und da ich nie vor han nach Kanada oder Amerika z'gah, interessiert mich das nöd.Punkt und Amen.
-
- Offizieller Beitrag
Wieso liesisch dänn überhaupt de NHL Fred?
Also: Nüme da läse, kei Kommentar meh schriibe!
-
Du DRAFT, Du dörfsch eifach nie Sportchef werde, suscht hämmer dänn nur no Chnebbler us Pole oder so. . .
-
-
- Offizieller Beitrag
-
-
Jetzt mitmachen!
Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!