• Zitat von Sbornaja

    Ich hab hier bisher nichts gefunden, daher:

    Brian Rolston zu den Islanders.

    Mark Streit und Nino Niederreiter erhalten einen neuen Mitspieler. Brain Rolston wird in Zukunft für die New York Islanders spielen.

    Die New York Islanders, das Team der Schweizer Mark Streit und Nino Niederreiter, haben Brian Rolston von den New Jersey Devils erworben. Der 38-jährige Flügelstürmer spielt seit der Saison 1994/95 in der NHL und gewann 1995 mit den Devils den Stanley Cup. 2002 holte er mit den USA Olympia-Silber. 2007 nahm er am All-Star-Game der NHL teil. In der vergangenen Saison erzielte Rolston in 65 Partien 14 Tore und 20 Assists. Insgesamt brachte er es in der besten Liga der Welt in 1256 Spielen auf 768 Skorerpunkte (354 Tore/414 Assists). Im Gegenzug gaben die Islanders Stürmer Trent Hunter (31) ab.

    geschter scho.

    hauptsach dä hunter isch weg. rolston chan immerno für 20 goal guet sii, aber ich erwarte nöd viel.

    aber jetzt wird bald en grössere trade vo dä isles folge...das da sind nur vorzeiche gsi. sött wohl bald
    sowiit sii.

  • Zitat von Gysino

    geschter scho.

    hauptsach dä hunter isch weg. rolston chan immerno für 20 goal guet sii, aber ich erwarte nöd viel.

    aber jetzt wird bald en grössere trade vo dä isles folge...das da sind nur vorzeiche gsi. sött wohl bald
    sowiit sii.

    Mäinsch jez dä Yashin odr isch susch no öppis im Busch?

  • Zitat von Studi66

    Mäinsch jez dä Yashin odr isch susch no öppis im Busch?

    es isch was im busch. es isch es offnigs gheimnis, dass d'isles no en top4 verteidiger
    sueched und au finde werded. und wahrschinli sehr, sehr bald.

    zudem isch am 01.08 d'coliseum abschtimmig...wichtigscht tag für d'isles sitt jahre.

  • Zitat von Studi66

    Top4-Verteidiger...Kandidate? Häz no UFA's uf dere Position odr wird dänn "i dä grosse 10i Pause" tüüschlet?

    dä einzig wär no dä scott hannan (wetti nöd), aber d'isles werded sicher trade. da infos:

    Zitat

    ANOTHER HOCKEY MOVE ON THE WAY
    Rolston trade said to be prelude to a bigger deal

    Zitat

    This is what SNY Point Blank has been told this evening. Another hockey move is on the way. For what it’s worth, we were also told that we’re going to like this one. In our view, it’s the only way spending $3 million on Brian Rolston instead of somebody younger and better makes sense.

  • Zitat von Gysino

    dä einzig wär no dä scott hannan (wetti nöd), aber d'isles werded sicher trade. da infos:

    Wade Redden wär glaubs au no "unterbeschäftigt"...nee neee....lieber nöd! :wink:

  • zudem isch am 01.08 d'coliseum abschtimmig...wichtigscht tag für d'isles sitt jahre.

    Da kann ich nur zustimmen, dieser Tag wird entscheidend sein fuer die Isles. Mit einem Ja ist die Zukunft gesichert, Wang kann investieren und der Club wird interessant fuer Free Agents. Ein Nein wuerde das Ende der Islanders auf Long Island bedeuten. Sie koennen in dieser Arena und mit dieser Lease unmoeglich Profit machen. Die Isles wuerden wegziehen, Quebec, Kansas City und Las Vegas sind moegliche Varianten.

    Es ist nicht nur fuer die Isles sehr wichtig. Die Devils verlieren auch viel Geld in Newark und Prokhorov (Nets Besitzer) wuerde sie gerne mit in seine neue Arena nach Brooklyn nehmen. Falls die Isles wegziehen, kann ich mir dieses Szenario gut vorstellen.

  • Zitat von Rangersfan

    zudem isch am 01.08 d'coliseum abschtimmig...wichtigscht tag für d'isles sitt jahre.

    Da kann ich nur zustimmen, dieser Tag wird entscheidend sein fuer die Isles. Mit einem Ja ist die Zukunft gesichert, Wang kann investieren und der Club wird interessant fuer Free Agents. Ein Nein wuerde das Ende der Islanders auf Long Island bedeuten. Sie koennen in dieser Arena und mit dieser Lease unmoeglich Profit machen. Die Isles wuerden wegziehen, Quebec, Kansas City und Las Vegas sind moegliche Varianten.

    Es ist nicht nur fuer die Isles sehr wichtig. Die Devils verlieren auch viel Geld in Newark und Prokhorov (Nets Besitzer) wuerde sie gerne mit in seine neue Arena nach Brooklyn nehmen. Falls die Isles wegziehen, kann ich mir dieses Szenario gut vorstellen.

    naja, falls es nöd durrechunnt gitts au no anderi optione in NY statt nassau...z.B. queens oder en amdere ort uf LI (z.B. suffolk). es nei würd nonig definitiv heisse, dass sie NY verlönd.

  • leider isches so cho wie vieli befürchtet händ - abglehnt.

    dä grund lieht praktisch einzig und ellei i dä angschtmacherei bi dä alte bevölkerig
    vo Nassau (und das isch en Grossteil); Zauberwort TAXES. Leider sind die uf en
    grosse Scam inegfalle, werded doch d'Schtüüre ohni neus Coliseum erheblich höcher
    uusfalle als ohni. Hät jede chönne i dä Underlage nahläse, leider machts nur keine.
    Schtüüre sind es grosses Thema uf Long Island...isch LI doch ei vo dä höchst
    beschtüürte Gegende i dä ganze USA.

    Dä Deal hät es neus Stadion bracht, en Baseball Platz, Infrastruktur und Arbetsplätz.
    Stattdesse kriegt Nassau jetzt nichts dergleichen und verlüürt wahrschinli sogar
    d'Islanders. Und das durch Panikmacherei und Falschuussage. Es isch unglaubclih.
    Aber guet, imene Land wo eine Präsident worde isch wo d'Abschtimmig damals verlore
    hät...ihr wüssed.

    Wichtig; das isch nöd Plan A gsi...das isch dä Plan B gsi.
    Plan A isch s'Lighthouse Project gsi. Tödet worde vo dä Kate Murray und ihrne Totegräber.
    Plan B isch s'neue Coliseum gsi, tödet vo Politiker und dä alte Bevölkerig vo LI.

    Jedoch heisst das no lang nonig, dass d'Isles NY werded verlah. Es gitt no vieli anderi
    Möglichkeite und gwüssi händ nur scho druff gwartet...Queens hät sich z.B. scho gmeldet.
    Anderi Möglichkeite: Brooklyn, ebe Queens, Brentwood, Suffolk...

    Aber wänn das nöd klappt isch dänn öppe fertig mit dä NY Islanders.

    Min Tipp: d'Isles spieled ab 2015 in Queens.

    S'trüürigschte am ganze isch wohl, dass jetzt s'Portemonnaie zue bliibt für neui Spieler...
    es isch en Tüüfelschreis.

    PS: Es isch rächt krass wie ähnlich das ganze isch mit em Stadionproblem in Züri...
    es isch ähnlich lächerlich. Mit em Underschied, dass sich eifach die ganz Franchise
    verpisst wänns kei Lösig gitt.

    da no lektüre:

    http://sports.yahoo.com/nhl/blog/puck_…_medium=twitter

    • Offizieller Beitrag
    Zitat von Gysino


    PS: Es isch rächt krass wie ähnlich das ganze isch mit em Stadionproblem in Züri...
    es isch ähnlich lächerlich. Mit em Underschied, dass sich eifach die ganz Franchise
    verpisst wänns kei Lösig gitt.

    Mir händ in Züri sogar positiv abgstimmt drüber, baut worde isch es trotzdem nöd, will gwüssi Lüüt....aber was reg ich mich uf.... :roll:

  • Gysino: Sehr gute Analyse. Obwohl ich ein Rangers Fan bin habe ich eine Annahme gehofft. Die Derbys sind immer etwas spezielles.

    Dein Tipp mit Queens 2015 ist meiner Meinung nach zu optimistisch. Es wird nicht moeglich sein mit Planung, Einsprachen, lawsuits usw. eine neue Arena in Queens in 2015 fertig zu haben. Es ist wahrscheinlicher dass Prokhorov die Isles kaufen wird und sie werden im neuen Barclays Center in Brooklyn spielen. Ich weiss aber nicht genau was die NHL Regeln in dieser Beziehung sind da New York City schon die Rangers hat.

  • Ohne nachgeforscht zu haben: Ich habe im Kopf, dass die NHL eine 80-Miles Regel hat, d.h. ein Team kann nur an einen Ort innert von 80 Meilen eines anderen Teams angesiedelt werden, wenn das bereits existierende Team zustimmt und dieses kriegt ne zusätzliche Entschädigung etc. Bei den Islanders ist es aber so, dass die bereits innerhalb der 80 Meilen angesiedelt sind, d.h. es dürfte wohl eher kein Problem sein, innerhalb des Grossraums NY eine andere Bleibe zu beziehen (aus NHL Sicht).

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!