• Offizieller Beitrag
    Zitat von Ali Bengali

    ist es eigentlich üblich aus jedem Assist der ein Schweizer in der NHL spielt einen Bericht zu machen? So speziell kann das ja nicht sein.

    Typisch für die (verzerrte) Sichtweise aus der Schweiz!

    Bezieht sich übrigens auf alles, nicht nur Sport.

    Mir stehen oft die Haare zu Berge..... :haare: :oh_no:

    Die Schweizer sind hier natürlich KEIN Thema!

    Es ist ja auch keiner in irgendeiner Statistik wirklich gut.

    Streit ist bei den Verteidigern die Nummer 13 nach Punkten, das wars.

    Aber so ist das: Die Kroaten feiern Dave Diehl von den Giants, weil er einen Kroaten Schal trug nach dem Super Bowl. Diehl, in den USA geboren und somit Amerikaner, hat einen Deutschen Vater und eine Kroatische Mutter. Die hat ihren Job besser gemacht! :razz:

    Die Deutschen litten mit Vollmer von den Pats, etc. pp.

    So läuft das halt....

  • Zitat von Larry

    Gysin, Du chunsch eifach nöd drus! :razz:

    De Streit isch de Bescht!!!!!!! :nick:

    http://www.20min.ch/sport/dossier/…je-gab-14535299

    was zur höll???? :rofl: :rofl:
    ist das en sarkastische biitrag?

    das mal es paar uusage vo fans zu sinere saison:

    Zitat

    He had one good season with us in his first year here. He followed that up with a horrendous 1st half of his second season, then with a much improved second half. Then he was injured for a year, then he came back and has spent this season playing terrible hockey, certainly not first pair level, let alone second pair level.

    I wondered last year which was the real Streit - good offensive gambler or terrible defensive zone liability. Guess we have our answer. And at his age I am not expecting any turnarounds to occur. He is only going to get worse from here on in.

    Trade him while ha has value, I am beginning to think... Use him to get someone younger with some good upside on defense.

    Zitat

    I think we've come to the point where Streit needs to be traded. It may hurt the team at the start, but he's not the Streit of 3 years ago, or even 2 years ago. He's painfully slow, isn't getting his shots on goal as much as he used to. It's like Roloson, hate to see him go, it's gonna hurt the team immediately, but depending on the return, may help the team in the long run. They should definitely attempt to trade Streit.

    Zitat

    And yet another craptastic game from our little suisse disaster.

    Now granted, our blueline sucks so much he is in the top four here, but that only serves to underscore just how bad the defense is.

    Anyone still wondering why so many of us want to trade for someone good back there?

    Zitat

    He seriously looks like a shell of his former self, if his number wasn't the same I would think I was watching a whole different player out there.

    He gets a pass from me on this season coming back from that injury...we have ALL seen what Mark Streit is capable of. That said, his age is not on his side, so we'll see what next year brings.

    ich chönnt de ganzntag so wiitermache. das sind lüüt wo jede match lueged.

    disclaimer: ich gsehs nöd so tragisch wie gwüssi da obe, au gitts vieli biiträg wo eifach nur peinlichmund beleidigend sind. es isch halt scho so, 99% vo de Amis im Internet sind Vollidiote. aber tümmer als de biitrag uf 20min.ch dänn trotzdem nöd.

  • Zitat von Gysino

    es isch halt scho so, 99% vo de Amis im Internet sind Vollidiote.

    finde e interessanti ussag, jetzt isch nur no d'frag: wieviel prozent vo de amis sind im netz? ob de chlaus ächt en verkappte ami isch? :nick:

    • Offizieller Beitrag
    Zitat von Gysino

    ich chönnt de ganzntag so wiitermache. das sind lüüt wo jede match lueged.

    disclaimer: ich gsehs nöd so tragisch wie gwüssi da obe, au gitts vieli biiträg wo eifach nur peinlichmund beleidigend sind. es isch halt scho so, 99% vo de Amis im Internet sind Vollidiote. aber tümmer als de biitrag uf 20min.ch dänn trotzdem nöd.

    hahaha Gysino as it best...mal wieder...

    ahaaaaaaaa Lüt wo jeeede Match lueged, ja dänn :-o
    also Du meinsch wie die Lüt uf eusem Board wo jede Match lueged und drumm Experte sind im Hockey?!
    Also es hät Ziite gä wo ich dich ernster gno han als grad jetzt.

    Was häts mit dim Streit-Bashing eigentlich genau uf sich? So shlächt wie Du ihn wetsh mache isher nämli definitiv nöd und i dä Schwiiz wärer mal churz spitz mit Abstand dä besht Verteidiger ufem iis......nei, er ish nöd dä besht uf dä Wält und aunöd dä besht i dä NHL aber besser als jede Schwiizer und besser als Du ihn herestellsh.....also krieg dich mal wieder ii und bash lieber dä Zaugg, das ish nämli en Vollpfoshte!

    so ich han fertig...

    ps. dini ussag bez. 99% ish im fall genau au nur peinlich und beleidigend aber huuu kääärs gäll......wänns dä gysi seit ishes eifach so....

  • Zitat von Thomi

    Es mag ja sii, dass er nöd sini besht saison spielt, hät ja wohl au chli lang usgsetzt, aber so shlächt wie du ihn da machsh han ich ihn bi keim spiel gseh und ich han einigi glueged die saison.
    btw, fan-forumsiiträg sind ja wohl bi dä isles genau so viel wert wie bi eus.....

    wie du meinsch. ich akzeptier das jetzt eifach so oder wie au immer. schöne.

    • Offizieller Beitrag
    Zitat von Gysino


    99% vo de Amis im Internet sind Vollidiote. aber tümmer als de biitrag uf 20min.ch dänn trotzdem nöd.

    Es mues heisse "99% vo de Lüt im Internet" und de Zämehang mit 20 min.ch isch guet, gang dört mal die Kommentär vo de Schwiizer go läse, egal zu welem Thema :haare: :facepalm: ich glaub nöd dass es no tümmeri Lüüt git!

    Aber wie en Kolleg vo mir amigs seit:

    Egal vo wellem Club du Fan bisch, egal welles Hobby das häsch: D ' Arschlochquote isch immer gliich! :razz:

    • Offizieller Beitrag
    Zitat von Studi66

    Schön, dass de schlächti Streit wenigstens hät chöne de Game-Winner mache... :)

    I de Plus/Minus Stats isch de Streit mit -19 (!) Nummer 838 vo 842 Spieler! :haare:

    Viel schlächter gahts würkli nüme.....

    Bin ja au en Streit Fan aber es isch nöd alles Gold was glänzt resp. Kritik mues erlaubt si.

    De Gysin luegt praktisch jede Match und er isch über d' Isles sehr guet informiert.

    Das d'Medie i de CH nur d'Sunnesiite vom Streit zeiged (wills es nöd besser wüssed!) isch ja klar.

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!