Beiträge von Denise

    Zitat von Der Weise

    Danke Schiris, jetzt wurden wir schon im zweiten Spiel verarscht. Zug keine Strafe. Halten von Hofmann gegen Bodenmann?
    Und das schlimmste, Zug ohne Goalie, ein Zuger im Offside, Geering hat den Puck und er pfeifft ab?
    Ansonsten eine tadellose aber schlecht belohnte Leistung.


    wämer über dä schiri jammeret, chan öppis nöd stimme! schlussäntli hät dä z sich hüt sälber gschlage. chan aber läbe dämit und han dä idruck, da isch es TEAM am werk.chunt guet[emoji170][emoji836]️[emoji3531]


    Gesendet von iPhone mit Tapatalk

    Zitat von Reto

    Krass.
    Hat ihn seine Frau genervt, dass er doch noch etwas hier bleiben will?

    dä familie gfallt viellicht det wos sind[emoji4]


    Gesendet von iPhone mit Tapatalk

    Zitat von Larry

    Da können wir uns noch massiv steigern..... :roll:

    das musch doch im Momänt erläbe findi.Ä Meischterfiir im Nachhinein wär nüme s gliche.


    Gesendet von iPhone mit Tapatalk

    Zitat von ZüriBueb

    Das heute war eine Katastrophe.

    leider ja[emoji85][emoji85]
    ich frage mich manchmal wie es sein kann, dass man für ein solches spiel nicht 150%bereit sein kann?oder ist man zu nervös weil der titelgewinn so nahe liegt?


    Gesendet von iPhone mit Tapatalk

    Zitat von Mushu


    Bin au i de Bar gsi; keine gseh ..


    du bisch ebe nöd nur en playoffturischt[emoji848][emoji848]🤣🤣

    Gesendet von iPhone mit Tapatalk Pro


    Gesendet von iPhone mit Tapatalk

    Zitat von Larry

    Vor dem Spiel getroffen von der Old Pinnwand: Ari, Duft, Orli, Martin, Bösch...Playoff Touristen![emoji23]

    du hetsch sele schriebe“au playoffturischte🤣🤣🤣“


    Gesendet von iPhone mit Tapatalk

    Zitat von snowcat

    ist irgendwie noch hart, dass ganze ohne tv übertragung im ausgang auf st. pauli zu verfolgen! :oops:


    Gesendet von iPhone mit Tapatalk

    wem seisch das.... mini nerve[emoji848]


    Gesendet von iPhone mit Tapatalk

    so jetzt au no min senf zum ganze: han das gester also au hammerhockey gfunde wüki hilfe mini nerve.[emoji8]🤣 dä z hett das spiel scho früeh chöne spielentscheidend diktiere, was er churzfristug au gmacht hät, aber ufzmal leider ufghört hät dämit! fakt us minere sicht isch: tänke au, dass die moralisch umd spielerisch wändi, genau nachem geehringfähler iglütet worde isch! tänke nöd, (lahn mi aber gern positiv überrasche)dass dä z namal zrugg chunt i därä serie! aber wie gseit-zerscht muss eine 4 sieg ha und dä z hät no immer guet gspielt mitem mässer am hals-i dem sinn, hopp z


    Gesendet von iPhone mit Tapatalk

    ich glaube s einzig würksame wär, wänn die tuble vor ort verwütschisch und die id chischte chämtet-also 1.müsstets dänn allefalls am arbetgeber bscheid gäh das verhaftet worde sind-ja klar, i dä freizit chan jede mache was wr wot, öb das jedem arbetgeber so gliich isch, sei jetzt mal dahingestellt und 2. würd allefalls es strafverfahre mit sich zieh was wahrschinlich eher öppis würd bewürke! mer weiss u eigetef erfahrig-wäns as geld gaht, tuet ebe weh!


    Gesendet von iPhone mit Tapatalk

    Zitat von larlf

    ok, danke.

    gseht fast denah us, als gäbts kei Lösig, aber registriere/fötele etc wür evtl hälfe, d‘idiote immer wieder z‘identifiziere oder grad ganz vo de Kurve fern z‘halte.
    wie isch es dänn mit de Fanzüg, sind die besser worde?
    Da bin ich halt wie d‘Nichtsportfan, han kei Ahnig wie‘s aktuell isch, aber diversi negativ Schlagziele in erinnerig...

    das isch au das wo mir (oder ich) meine: negativi Schlagziele bliebed sehr lang in Erinnerig, solang nüt positivs ghört wird und wänn gits scho e positivi Mäldig vo dene Eizäller?

    drum: wänn mer scho (fast) nüt gäge sie chan mache, dänn müesst mer wenigstens Imagepfläg betriebe, zum d‘Allgemeinheit mit positive Erläbnis in Bezug uf Fuessball z‘fluete...

    gäbti doch e schöni Schlagziele: xy-fans/ultras etc helfen ...,
    aber ja, wahrsch wird vorher festgestellt, dass d‘Erde e Schiebe isch


    Gesendet von iPhone mit Tapatalk

    also die ganz diskussion isch relativ klar aber au müssig-somit trülled mir eus im chreis gentlich simmer alli für s glich aber glich chan niemert e schlaui lösig presentiere! oder doch?
    glaubed mir, wänns e lösig gäbt-hett mer die sicher scho längstens agwändet oder??


    Gesendet von iPhone mit Tapatalk

    danke, hets natürli nöd besser chöne uf dä punkt bringe[emoji106]


    Gesendet von iPhone mit Tapatalk