Slavia Prag - ZSC live auf SF 2 !!!

  • Zitat von Lolo

    1. Punkte aus den Duellen der beiden Teams (je 9)
    2. Goaldifferenz aus den Duellen der beiden Teams (gleiche Tordifferenz)
    3. Höhere Anzahl erzielter Tore in Duellen der beiden Teams (gleich viele)
    4. Goaldifferenz aus allen Spielen (Vorteil ZSC Lions)
    5. Höhere Anzahl erzielter Tore in allen Spielen
    6. CHL-Ranking

    Frage warum weiss mer scho wer me Goal gschosse hät (Punkt 3) und gaht devo us das Punkt 4 für eus spricht?

    Gruss Lolo

    dä fähler liit bi punkt 1. det müessts eigentlich "je 3" heisse i dä chlammere und nöd 9. gmeint sind d'pünkt lediglich us dä direktbegegnige zwüsched slavia undem zsc. dänn macht alles sinn und drum wird au punkt 4 em zsc platz 1 bringe, bimene sieg im penaltyschüsse..

  • Zitat von mersey68

    Geil

    Funktioniert doch mit der Email-Reservation in Prag (bis und mit heute ist es noch möglich)
    Habe soeben die Bestätigung erhalten! Tickets abholbereit beim Stadion am Spieltag!

    Prag wir kommen, das wird geil!!!!!

    habe in prag angefragt und dies als antwort bekommen:

    Dear Sir/ Madam,

    please note orders from abroad are cancelled 1 month before the event. You can get the tickets from the Box offices on the day of event.

    With regards
    ----------------------------------------
    Olga Hakova
    SAZKA, a.s.
    Ticketing

    mer hett also vorem 3. novämber müesse bstelle usem usland, was dem, (bis und mit letschte friitig), total widerspricht... han dä olga das au mal g'antworted, mal luege, was sie meint.

  • Zitat von Vladi19

    habe in prag angefragt und dies als antwort bekommen:

    Dear Sir/ Madam,

    please note orders from abroad are cancelled 1 month before the event. You can get the tickets from the Box offices on the day of event.

    With regards
    ----------------------------------------
    Olga Hakova
    SAZKA, a.s.
    Ticketing

    mer hett also vorem 3. novämber müesse bstelle usem usland, was dem, (bis und mit letschte friitig), total widerspricht... han dä olga das au mal g'antworted, mal luege, was sie meint.

    Ja guet, bi mir hets öppis bracht! Viel Glück!

  • bi mier doch au (nach 2mal nahhake), chan d'billet am spieltag abhole und bar zalle:

    Dear Peter,

    Please note you will collect the tickets directly from the O2 arena Box offices on the day of the game day ,payment in cash.

    es dicks MERCI für de tip mersey68

  • Zitat von Vladi19

    bi mier doch au (nach 2mal nahhake), chan d'billet am spieltag abhole und bar zalle:

    Dear Peter,

    Please note you will collect the tickets directly from the O2 arena Box offices on the day of the game day ,payment in cash.

    es dicks MERCI für de tip mersey68

    Isch gern gscheh! Ich hoffe dä Z-Sektor isch grapplet voll! Ich freu mi extrem uf Prag

  • Zitat von Messier

    Mir nämed mitem Reto vom Cheyenne Kontakt uf. De bringts sicher uf de Grosslinwand wämmer de Lade fülled. Und dänn hämmer hoffentli e Party
    :hockey:

    habe ich bereits getan... ja er bringts...

  • Zitat von dantheman

    en schänkel-chlopfer und das am halbi achti am abig
    :suff:

    Mann beachte die Uhrzeit? Du wo bisch eigentlich geschter gsi? Piksch dir nur no Championsleague-Rosiene use?

    PS. Am nächschte Mittwuch am morge am 6 Apero am Bahnhof Oerlike!
    :wink:

    • Offizieller Beitrag
    Zitat von Draft

    chume nöd, das Pier bim reto schmöckt mir eifach nöd

    Ja?
    Viel schlimmer isch, dass er en thurgauer HCD- und GC-Fan isch .......
    Immerhin hani Dank ihm emal inere Loge vom Hallestadion es Z-Spiel chöne gseh.
    Isch no cool gsi, s'Bier us de Fläsche z'trinke und mine Jungs im 2. Rang zuez'proschte. Aber s'Spiel gsehsch det obe nöd würkli besser.

  • Für die wo's uf DRZ nöd gseh händ und mit em Velo oder was au immer uf Prag gönnd: Am Mittwuch isch als Träffpunkt zwüsched 16:00 und 17:00 d'Karlsbrugg usgmacht worde. Wer sich also allne Zürcher aschlüsse wännd, sölled det ane cho.

  • Zitat von ebneter

    isch aber en verdammt grosse spiilruum. Chammer das nöd chli iischränke uf 16:15 - 16:45, will in Prag isch mit de Temperature nöd grad Sunnecreme agseit.

    es muss ja niemert verusse warte. s hät gnueg beizli und so. (schiins)

    Geistermeister 2022 ZSC Lions

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!