Servette - ZSC 23.12.2008

  • mcsurly hat sich das noel geschenk gekauft, ein sieg gegen uns und sein
    jahr ist gerettet, et volià und geld hat er eh
    schade dass sulo zuerst dabei war, der war doch noch abwesend nach
    seiner vertragsverlaengerung, ob mit oder ohne ist sein geheimniss
    hoffe nur, dass er in finland dann wieder top ist
    frohe festtage ...
    :roll:

  • Zitat von Joey_88

    Was für ein Spiel :heul doch:

    Beim 3:0 hab ich mich noch leicht aufgeregt, aber ab dem 5:0 musste ich nur noch lachen.

    Denke auch das es dem Z gut tut wieder mal auf den Sack zu bekommen. Hauptsache im neuen Jahr klappts wieder.

    Was noch mehr nervt als die doch eher bescheiden Leistung war der Kommentar des Teleclub Typen. Nerve mich jedesmal über den.
    "Da fehlt halt ein Forster". Genf spielt in einer andern Liga.
    Bla bla bla. Absolut inkompetent der Mann. :evil:

  • Zitat von Blackstar

    Was noch mehr nervt als die doch eher bescheiden Leistung war der Kommentar des Teleclub Typen. Nerve mich jedesmal über den.
    "Da fehlt halt ein Forster". Genf spielt in einer andern Liga.
    Bla bla bla. Absolut inkompetent der Mann. :evil:

    haha isch herrlich gsi ;) geils fäscht trotz deftiger niederlag... für eimal züri schwach und gänf effizient..

    tja wayne.. paar gschänk vo eusere site sind halt bereits am 23igste göffnet worde...

    ich säg nume

    "scheiss egal wie wit, scheissegal wo hi, mir schiffed überall hi ;)"... jaja tönt chli primitiv ;)..

    wayne ;)... so schlimm ischs nöd gsi...

  • Blackstar:

    Ab dem Typen nerve ich mich in jedem Spiel das er kommentiert, egal ob der Z oder andere Teams spielen. Wenn ein Team mit 2 Toren führt dann beginnt er Nonstop den Gegner schlechtzureden. Dann verschreit er jedesmal "Das ist die Entscheidung". Aber Schweizer Kommentatoren tendieren sowieso alle dazu 60 Minuten lang ein Spiel zu analysieren als zu kommentieren.

  • was mich eifach nervt, sind nöd nur die Kommentär da, sondern au kommentär i de Interviews nach em Spiel. All sind fröhlich und verzapfed so Bockmischt wie "Ja die Niederlag chunnt zum richtige Ziitpunkt" und sustigi Floskle. Sorry, es git überhaupt kein guete Ziitpunkt für e Niederlag, und scho gar nöd so e desaströsi. Fakt isch eifach das Genf parat gsi isch und mir nöd. Es isch e Frächheit sondergliiche am Fan gägenüber, wo anstatt go Wiehnachtsbsorgige go mache gaht, no schnäll 500 km dur d'Schwiiz braust um d'Mannschaft go understütze.
    Natürlich händ mir en unglaubliche Lauf hinder eus mit irgendwie 17 Sieg i de letschte 18 Spiel, natürlich händ mir Sternstunde wie 2:7 in Linkoping, 1:5 vo Prag und 6:3 vo Rappi dörfe erläbe, aber es rächtfertiged i keiner wiis, dass mer sich so vorfüehre laht.

    So, habe fertig und wünsche dennoch allne e schöni Wiehnacht. Ussert de Genfer Bulle natürli, wo eimal meh de Vogel abgschosse händ.

  • wieso übermüedet? Wie chunnsch dänn jetzt uf so öppis? Übrigens: Isch glaub s'erschtmal gsi, dass mir a me Ziischtig in Gänf meh als 50 Fans dune gha händ :oops:

    PS2: Also viel meh als 50 sinds dänn aber glich nöd gsi - so in etwa öppe 80. Plus natürlich 1 Gänfer, wo gmeint hät er müessi i Zürcher Kurve stah. Tumm isch :lol:

  • niederlag isch scho bös gsi.. aber de kommentator ufem teleclub wieder mal e riise nuss.. en genfer liit underem sulo und rüttletem am sack.. und em kommentator isches zerscht es rätsel warum de träffer nöd zählt.. han dänn tonlos de match fertig gluegt..

  • Ich bi geschter (isch scho lang abgmacht gsi) mitere Arbeits-Kollegin wo Rappi Fan isch Rappi gäge Chlöötis go luege. Und was gits schöners als wänn i de S-Bahn wo gragglet volle isch mit Gaggels usem Chuestall chasch hei fahre und de einzig bisch wos geil findet. . . das hätmi über d'Niederlag in Gänf tröschtet. Ich ha mi köschtlich amüsiert :mrgreen:

  • Zitat von Draft

    wieso übermüedet? Wie chunnsch dänn jetzt uf so öppis? Übrigens: Isch glaub s'erschtmal gsi, dass mir a me Ziischtig in Gänf meh als 50 Fans dune gha händ :oops:

    PS2: Also viel meh als 50 sinds dänn aber glich nöd gsi - so in etwa öppe 80. Plus natürlich 1 Gänfer, wo gmeint hät er müessi i Zürcher Kurve stah. Tumm isch :lol:

    hehe bin au dune gsi ;) aber das mit em gänfer isch mehr voll verbi gange ;)... kei plan gah, hans gar nöd gschnallt :D

    asuschte ja hät agmässe lüt in gänf une gah.. aber merksch halt scho das es wiehnachtsferie isch .)

  • Zitat von Messier

    Ich bi geschter (isch scho lang abgmacht gsi) mitere Arbeits-Kollegin wo Rappi Fan isch Rappi gäge Chlöötis go luege. Und was gits schöners als wänn i de S-Bahn wo gragglet volle isch mit Gaggels usem Chuestall chasch hei fahre und de einzig bisch wos geil findet. . . das hätmi über d'Niederlag in Gänf tröschtet. Ich ha mi köschtlich amüsiert :mrgreen:

    Dich sött mer grad teere und fädere! Und das alles nume wäg ere Chatz?
    Stah in Egge und schäm di!

    • Offizieller Beitrag
    Zitat von Messier

    Ich bi geschter (isch scho lang abgmacht gsi) mitere Arbeits-Kollegin wo Rappi Fan isch Rappi gäge Chlöötis go luege. Und was gits schöners als wänn i de S-Bahn wo gragglet volle isch mit Gaggels usem Chuestall chasch hei fahre und de einzig bisch wos geil findet. . . das hätmi über d'Niederlag in Gänf tröschtet. Ich ha mi köschtlich amüsiert :mrgreen:

    Messier!!!!!!! also nei...... :razz:

    http://www.blick.ch/sport/eishocke…pperswil-108344

  • Das Spiel isch scho lang abgmacht gsi. Eifgentli mit Samu und Raffa, aber de eint isch nüme det und de ander isch im Engadin am Kuriere, hät glaub e zünftigi Hirnerschütterig igfange. . .

    Draft, es tuet mer ja leid dass ich meh Spass gah han a de Heifahrt. . . isch echt no speziell, am liebschte hetti ZSC Lieder gsunge. . .

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!