Final vo dä Final 28.01.09> Züri - Magnitogorsk

  • ich bin jetzt scho nervös, unglaublich, ha ja scho einiges erlebt und trotzdem isch liedeschaft zum ZSC immer wieder gross,

    bring en hei züri

  • Zitat von Trodat

    Und dä Sälbstdarsteller und Möchtegern König Ledergerber muess sich dänn au nöd blicke laa. Isch er doch eine vo dene Werber für de Umbau vom Hasta gsi, wo en huufe Verspräche gmacht händ im Name vom Z. Und drum müemer morn au uf Rappi...

    Virus? Ich känn nur ein Virus: ZSC!!!


    Er wird nicht da sein, ist krank. Gemäss Presse.

  • Zitat von Trodat

    Und dä Sälbstdarsteller und Möchtegern König Ledergerber muess sich dänn au nöd blicke laa. Isch er doch eine vo dene Werber für de Umbau vom Hasta gsi, wo en huufe Verspräche gmacht händ im Name vom Z. Und drum müemer morn au uf Rappi...

    Virus? Ich känn nur ein Virus: ZSC!!!

    Gemäss Printtagi isch er

    Zitat

    unabkömmlich

    . Defür chunnt s'Jungspund Müüsli

    • Offizieller Beitrag

    Champions Hockey League

    Nächste Saison ohne die ZSC Lions?
    von Klaus Zaugg

    Eine Kuriosität der Champions Hockey League (CHL): Der Titelverteidiger ist nächste Saison nicht gesetzt. Wenn die ZSC Lions die NLA-Qualifikation oder die Meisterschaft nicht gewinnen, sind sie nächste Saison nicht europäisch.

    Wenn die ZSC Lions nächste Saison wieder in der CHL spielen wollen, dann müssen sie entweder Schweizer Meister oder die NLA-Qualifikationssieger werden. Im schlimmsten Fall gewinnen sie die CHL, werden die Nummer 1 in Europa, dürfen in Zürich gegen ein NHL-Team um den Victoria Cup spielen, verlieren aber das Playoff-Finale und kommen in der NLA- Qualifikation nur auf Platz zwei oder drei - und das wäre das "Aus" für die CHL. IIHF-Kommunikationsdirektor Szymon Szenberg ist sich dieser Problematik bewusst: "Wir haben darüber diskutiert, ob der Titelverteidiger für die nächste Saison gesetzt werden sollte. Unsere Meinung ist, dass mit dem Finale der Wettbewerb abgeschlossen ist und die CHL wieder bei null beginnt. Deshalb kann nächste Saison nur in der CHL spielen, wer entweder die Meisterschaft oder die Qualifikation in seinem Land gewonnen hat." Sollten die ZSC Lions die CHL gewinnen, dann dürfen sie in Zürich gegen ein noch zu bestimmendes NHL-Team um den Victoria Cup spielen. Falls ein freies Datum im Hallenstadion gefunden werden könnte.

  • das würd sicher gänderet werde, zumal sich ja usegstellt hät, das Zürcher sehr reisefreudig sind. (Ok, Magnitogorsk mal usgnoh, aber wer chan sich das scho nach Salzburg, Linköping, Prag und Espoo scho leischte?)

    Näbscht de Prager händ mir sicher am meischte Lüüt usswärts bracht. Erachte ich als en nöd zu underschätzende Vorteil!

  • Du Draft, müessted mer nöd zerscht mal no günne hüt Abig... :wink: Well nachere Niederlag interessiert dä Modus kei Sau meh... :suff:

    Und hei, s'nächst Mal schlucksch s'Sandwich zerscht abe, bevor mini Frau empfangsch... :cool: Und nomal hei, geili Videos häsch abglieferet. Sind öpe di erschte und einzige wo ich uf ZSC-TV jemals glueget han. Und grad nomal hei, merci für diä kultige Mützene. Diä passed sogar uf mini Birre, wahnsinn...

    So, und jetzt gilt nur no ZSC, suscht gar nüt!

  • Das de Sieger nöd direkt Qualifiziert isch für nögst Jahr, zumindiste für d'Qualispiel findi chli denäbet. Imerhin isch die Mannschaft wo gwünnt die "Best" vo Europa und het en Titel z'verteidige.

    Muess unbedingt g'änderet werde!

    • Offizieller Beitrag

    Es isch ja nöd mal bi de Fuessball-WM oder EM so, wieso sött das dänn bi de CHL zwingend si.

    Macht scho Sinn, die Regelig, suscht hät mer je nachdem immer Problem mit de Aazahl Teilnehmer, will de Titelverteidiger mal sowieso qualifiziert wär und mal nöd und wer nimmt mer dänn dezue, wänn de sich quasi dopplet qualifiziert usw. usw.

  • Zitat von Schäri

    Du Draft, müessted mer nöd zerscht mal no günne hüt Abig... :wink: Well nachere Niederlag interessiert dä Modus kei Sau meh... :suff:

    Und hei, s'nächst Mal schlucksch s'Sandwich zerscht abe, bevor mini Frau empfangsch... :cool: Und nomal hei, geili Videos häsch abglieferet. Sind öpe di erschte und einzige wo ich uf ZSC-TV jemals glueget han. Und grad nomal hei, merci für diä kultige Mützene. Diä passed sogar uf mini Birre, wahnsinn...

    So, und jetzt gilt nur no ZSC, suscht gar nüt!

    Dini Frau empfange? Meinsch geschter? Bin 1 1/2 Std. a mim Sandwich gsi!
    Und hüt gahts ab em 4 in Rappi scho wieder wiiter....

  • hallo ? wird da dem unwissenden zuschauer in europa etwa vorgegaukelt, es handle sich um ein stadion in der stadt zürich ? es käme ja auch keinem in den sinn, das starthaus eines skirennens, das in den usa wegen dem wetter abgesagt werden musste, und in grindelwald nachgeholt wird, mit bever creek anzuschreiben.

    :spinneli: :skandal:

    pic eishalle lido:

    • Offizieller Beitrag
    Zitat von steff

    hallo ? wird da dem unwissenden zuschauer in europa etwa vorgegaukelt, es handle sich um ein stadion in der stadt zürich ? es käme ja auch keinem in den sinn, das starthaus eines skirennens, das in den usa wegen dem wetter abgesagt werden musste, und in grindelwald nachgeholt wird, mit bever creek anzuschreiben.

    :spinneli: :skandal:

    pic eishalle lido:

    rapperswil isch eifach z'lang. ;)
    und züri isch eifach d'heimmannschaft.

    ich bin sowieso erschtunt, dass es überhaupt es bild us dä halle gschafft hät. bis hüt nach em match därfti nüt use. schinbar muess mer sogar d'kamera iibschlüsse lah i dä halle, wänn mer hüt morge öppis knipst hät, bis am match und dänn erscht nach em match isch alles freigäh.

  • Zitat von Draft

    du wirsch ja hüt dänk au im Stadion si, oder? :evil:

    nein. aber die da:
    (check photo 2/8) wer kennt die beiden nicht. sie sind immer dabei beim zsc. :blosswech:
    http://www.tagesanzeiger.ch/sport/hockey/L…/story/19792324

    :suff: :suff: :suff:

    11.45 Uhr: Die ersten Eishockeyfans treffen auf dem Fischmarktplatz in der Rapperswiler Altstadt ein. Vinzenz Gurtner aus Bern (links) und Joshua Zumstein aus dem Tessin sind allerdings skeptisch. «Die Russen gewinnen 6:3», sagt Gurtner. «5:2 für Magnitokorsk», tippt Zumstein.

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!