anschauungsunterricht für unsere jungs:
das ist playoff hockey
Playoff - die andere Partie
-
-
vo lugano?
-
- Offizieller Beitrag
Ja. D'Davoser findi au vill besser.
-
- Offizieller Beitrag
Horror-Szenario 1:
Final Kloten - Davos
Horror-Szenario 2:
CH-Meister Davos
Übel, ganz übel .............
-
- Offizieller Beitrag
Der Final wird wohl so kommen, dann ist mir aber Daffos doch noch lieber als Kloten.
Kloten ist der Erzrivale, Daffos nur ein unsympathischer Club.
Fribourg gebe ich noch gewisse Chancen, Zug scheint mit so arg dezimiert, dass ich es mir beim besten Willen nicht vorstellen kann, wie die so Kloten schlagen sollten.
Schaum mer mal, ganz relaxed!
-
-
-
- Offizieller Beitrag
-
-
-
- Offizieller Beitrag
Das gsehn ich jetzt ganz anderscht!
Inernational interssiert mich nüme gross, da fähled mir d'Emotione.
National, wänn Fan bisch, (wie ich vom FCZ) dänn gahts um öppis, au wänns Niveau nöd so guet isch wie in Tütschland, etc.
FCZ-FCB oder FCZ-GC interessiered mich 1000x meh als en CL-Final!
-
- Offizieller Beitrag
Isch bi mir genau glich. Ich weiss nöd, woher all die Lüüt immer ihres Fantum für irgendwelchi "fremdi" Clubs her nähmed. Ich han scho Müeh, i de Schwiiz richtig mit z'fiebere, aber mir isch d'Süper League und halt au d'Bundesliga vill nächer als CL.
EM und WM-Quali isch natürlich wieder öppis anders, aber dete gaht's mir eigentlich ja au nur drum, dass es d'Schwiizer i dere schwierige Gruppe villicht doch no schaffe chönnted und natürlich, dass d'Tschingge use gheied...
-
Zitat von Larry
Das gsehn ich jetzt ganz anderscht!
Inernational interssiert mich nüme gross, da fähled mir d'Emotione.
National, wänn Fan bisch, (wie ich vom FCZ) dänn gahts um öppis, au wänns Niveau nöd so guet isch wie in Tütschland, etc.
FCZ-FCB oder FCZ-GC interessiered mich 1000x meh als en CL-Final!
100% dito!!! Geht mir genau gleich, könnt ich glatt unterschreiben. Freue mich schon jetzt auf Gsamags und Basel, mehr als ich es je im Vorfeld eines Championsleague Spieles gemacht hätte.
-
Das freut mich für eu alli. Ich gsehn in erschter Linie gern guete Fuessball und das git's bi eus leider nöd. Mal abgseh, vo extrem wenige Usnahme/Highlights. Emotione etc. erläb ich ja scho i dä Halle nüme, womit ich au im Fuessball chan druf verzichte
Ich hoffe nur schwer, dass d'WM-Quali us CH-Sicht no chli öpis her git. -
Zitat von Schäri
Sorry Lolo, aber wiä chan mer sich nume uf dä CH-Fuessball freue? Und s'isch völlig egal, welle Klub. Oder meinsch Du international? Dänn häsch rächt. Und ja, Ishockey isch verbii.
weisch ich trainiere chlini und spiel hüt gäge GCN und da freu ich mich halt schochli me druff wie uf Ishockey und es isch den scho nöd ganz egal für welle Klub mer isch ......
Gruss Lolo
-
Zitat von Lolo
weisch ich trainiere chlini und spiel hüt gäge GCN und da freu ich mich halt schochli me druff wie uf Ishockey und es isch den scho nöd ganz egal für welle Klub mer isch ......
Gruss Lolo
Aha, s'gaht um Kids. Ja, ich han au zwei im FC und das isch wahrlich öpis anders und das mit 'wellem Klub' übersehn ich eifach
-
-
Auch nicht schlecht fürs nlb finale
Spielort: Lausanne Malley
Zuschauerzahl: 9265 -
- Offizieller Beitrag
Genau drum mues LS au ue cho!
Obwohl, es chönt äng werde für ois als Nummer 2 bi de Zueschauer...
-
- Offizieller Beitrag
Zitat von LarryGenau drum mues LS au ue cho!
Obwohl, es chönt äng werde für ois als Nummer 2 bi de Zueschauer...
Glaub' ich nöd. Wänn's dobe sind und viel verlühret chömed nöd annähernd soviel Lüüt go luege.
Ich cha mi tüüsche, aber wo's zum letschte Mal im A gsi sind händs glaub doch einiges weniger Zueschauer als de Z gah.
-
Jetzt mitmachen!
Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!