Playoff - die andere Partie

  • Zitat von Larry

    Bern ist alles andere als schon im Halbfinale....

    aber eine Sieg nöcher wie mir und sie müend au nöd uswärts günne, mal luege am Zischtig. Wenn mir günned wird am Dunnschtig d'Serie entschiede.

    Gruss Lolo

  • Zitat von Lolo

    aber eine Sieg nöcher wie mir und sie müend au nöd uswärts günne, mal luege am Zischtig. Wenn mir günned wird am Dunnschtig d'Serie entschiede.

    Gruss Lolo

    Das dänk ich nöd. Sobald mir s erschte Mal gwune händ, simmir wieder voll debi. S isch ja nur ein Uswertssieg, wo mer nachher münd ufhole. Dehei lömmer ois sicher nöd namal so usenand neh, wänns mal lauft.

    Geistermeister 2022 ZSC Lions

  • Zitat von Mushu

    Wir sind zum Einen schon fast so weit, dass wir auf einen Meister Bern hoffen müssen.

    Zum anderen wäre es eventuell gar nicht so schlecht, wenn der Z in der CHL nicht mehr dabei wäre ......

    nöd würkli hoffe tümer nume das de ZSC Meischter wird und suscht gar nüt, merci den no für Din Isatz, falls es sich nomal ergit i de Halle hätsch den es Bierli z'guet.

    Gruss Lolo

    • Offizieller Beitrag
    Zitat von Lolo

    nöd würkli hoffe tümer nume das de ZSC Meischter wird und suscht gar nüt, merci den no für Din Isatz, falls es sich nomal ergit i de Halle hätsch den es Bierli z'guet.

    Gruss Lolo

    Isch no verzwickt. Eigentlich chönt i morn. Da ich aber bisher nur die letschte beide Spiel gäge Bern und Fribourg gseh han, bin i gar nöd sicher, öps zletscht no a mir liit, dass so schlächt schpilled. Drum wetne morn e Chance ohni mich gäh ...

    ;o)

    Blöd isch nur:

    Wänns a) nöd a mir liit, wär scho fascht schluss - und ich chömmt nümme;
    oder b) wänn's a mir liit, chönt i fascht nümme cho.

    Isch nöd eifach ....

    Und dä Iisatz isch gärn erfolgt. Wär im umgekehrte Fall au sehr froh ...
    Aber Gschicht isch ja eigentlich au no truurig; so under Fäns ....

  • Das Servette mit 0:4 usegfulet isch findi de Hammer! Hends ja no vor de Playoffs mit taktische Niederlage d'Begegnig mit Chloote erzwunge!

    Tja min liebe Chris Mc Surrli...Das hesch devo.

    • Offizieller Beitrag
    Zitat von Joey_88

    Das Servette mit 0:4 usegfulet isch findi de Hammer! Hends ja no vor de Playoffs mit taktische Niederlage d'Begegnig mit Chloote erzwunge!

    Tja min liebe Chris Mc Surrli...Das hesch devo.


    isch glaub au no amene andere team passiert. mir bringt schadefreud ebe nöd so vill...

    die händ wenigschtens vomene 2:5 no es 5:5 gmacht, händ geil ufdrüllt und nöd s'leere goal nöd tüpft!

    • Offizieller Beitrag

    Bim Pfoschteschuss vom Gardner bin ich relativ sicher gsi, dass das ganze no i d'Hose gaht. Debi hani mi scho gfreut gha, will ich gmeint han, de Puck seg fadegrad i d'Mitti und wieder usegschpickt...

    Aber so als Fan isch churz und schmerzlos fascht besser als jetzt no drü Schpiel lang hoffe und dänn glich versäge. Will vill andersch hett de Z eifach nüme chöne schpile und Fribourg hät s'Rezäpt definitiv gfunde gha.

  • Titelverteidiger und Finalist vom letzten Jahr draussen, dazu das teuerste Team der Liga gegen eine Zuger Rumpftruppe arg in Nöten.

    Kloten mit erstaunlich abgeklärten Auftritten, wenn man mal die Anlaufschwierigkeiten im ersten Spiel resp. das 8min. Blackout gestern ausklammert.

  • Zitat von Reto

    Bim Pfoschteschuss vom Gardner bin ich relativ sicher gsi, dass das ganze no i d'Hose gaht. Debi hani mi scho gfreut gha, will ich gmeint han, de Puck seg fadegrad i d'Mitti und wieder usegschpickt...

    Aber so als Fan isch churz und schmerzlos fascht besser als jetzt no drü Schpiel lang hoffe und dänn glich versäge. Will vill andersch hett de Z eifach nüme chöne schpile und Fribourg hät s'Rezäpt definitiv gfunde gha.

    Han au gjublet gha bim Gardner sim Schuss. Isch mer genau glich gange, aber s'Ändi isch alles andere als schmerzlos gsi...

  • Zitat von Schäri


    Han au gjublet gha bim Gardner sim Schuss. Isch mer genau glich gange, aber s'Ändi isch alles andere als schmerzlos gsi...

    das isch sehr sehr schmerzhaft gsii und ich ha d'Verlängerig nüme glueged und bin is Näscht und die Art und Wis wiemer use sind isch härt gsii. De Lang wird sich so sini Gedanke mache, was söll's das isch Sport und jetzt lebed mir den halt als Europameister wiiter.

    Gruss Lolo

  • Irgendwie finde ich es ein wenig Absurd. Da spricht man davon dass man als Champions league Sieger eigentlich Fribourg auf sicher haben sollte und gleichzeitig merkt man an dass in der Schweizer Liga jeder gegen jeder gewinnen kann.
    Ich glaube auch dass die Mannschaft Probleme hatte mental wieder auf Topniveau zu sein; aber ich hatte nie das Gefühl dass man Fribourg auf die leichte Schulter nahm.
    Die Spiele 1-3 waren sicher nicht optimal, aber ich hatte auch da nie das Gefühl dass mal ein Puck für den Z fällt oder das man nicht wollte!
    Und gestern war der Z die klar bessere Mannschaft aber trotzdem hat es nicht gereicht.
    Irgendwie hatte ich das Gefühl es müsse so sein; ich war enttäuscht über das ausscheiden, aber nicht über das auftreten als Team.
    Der Z hat in dieser Saison nicht nur sportlich sondern auch in sachen Image sehr viel für sich gemacht. Und wahrscheinlich wäre der Blues in der nächsten Saison bei einem nochmaligen Erfolg um einiges grösser geworden.
    Wir haben mit Anstand verloren, dem Gegner gratuliert und die Saison abgeschlossen.
    Next Season kommen neue Ziele, Viktoriacup und Meisterschaft! Auf ein neues!

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!