- Offizieller Beitrag
Würklich überzüügt hät er mich aber (i de BL-Zämefassige) au nöd.
Würklich überzüügt hät er mich aber (i de BL-Zämefassige) au nöd.
wännd 2 häsch, wo glich sind, dänn nimmsch eigentlich im Sport de Jünger (mini Meinig), aber wänn ich de Elvedi mit em (aktuelle) Senderos wür uf die glich Stufe stellä, dänn wär das scho bitz denäbed: sorry, aber so schlächt chan er nöd sie!
für mich en typische Chrigel Gross Spieler: technisch nüt, gross und ab + zue mal en Kopfball (wäg de Grössi).
Chan's doch nöd sie, dass er bi GC nöd chan bliebe, ufgrund sinere "Leistig" i de letschte Monet und de Petko setzt uf ihn?
Wie gseit, lieber en Junge meh mitneh, wo wenigstens bitz schnäller isch und erfahrig sammle chan.
Ja, das isch definitiv de Fall. Han eigentlich nur wele säge, dass ich vom Elvedi au kei Glanzleischtige erwarte.
De Elvedi isch 19i, klar chasch kei fehlerlosi Leistige vo ihm erwarte, wär au vermesse. Aber er hät sini Sach bi Gladbach im Allgemeine sehr guet gmacht, suscht het er nöd jedes Spiel gmacht i de Rückrundi. Er hät selbstverständlich no schwächene wo ganz eifach uf fehlendi Erfahrig zruggzfüehre sind. Aber ich würd ihn 100% am Senderos vorzieh wänn das d Alternative isch. De Schär hämmer ja au no, leider au absolut nöd in Form, aber sicher besser wie de Senderos.
Bin grad am grüble, öb das ernscht isch oder nöd:
http://www.focus.de/sport/fussball…id_5578084.html
De eint oder ander Punkte macht ja durchus Sinn, aber Punkt 2 zum Biischpiel isch en Witz (wänn's au wünschenswert wär - aber isch halt es Turner und mer muess sini Chräft iiteile und wie will mer das ahnde???).
Punkt 3 macht durchus Sinn und Punkt 4 tschäggi nöd.
Wämmer Änderige macht, dänn vo mir us gern no paar anderi Sache (Schwalbe härter beschtrafe z.B.).
Es isch au z'wenig übertriebe gschriebe, dass es en Witz sött si, aber so Sache wie das mit de Unterhose (?????)
Und es isch 1. Juni und nöd 1. April.
Also. Merked eu die neue Regle ;o)
Zitat von Retoaber Punkt 2 zum Biischpiel isch en Witz (wänn's au wünschenswert wär - aber isch halt es Turner und mer muess sini Chräft iiteile und wie will mer das ahnde???).
Ha ha.... wer bestimmt weles die bescht möglich Ufstellig isch?
Punkt 4 (häsch nie tschuttet Reto?): Mer häd de Anstoss immer müesse vorwärts mache, also kurz i di ander Platzhelfti bevor mer häd dörfe zrugg spiele, jetzt chasch gard zrugg spiele.
Nei, ächt jetzt?
Das isch mir NO NIE ufgfalle und das hät mir no nie öpper gseit.
Han nur im Juniorealter chli tschuttet (bis es mir verleidet isch, will all andere i de Mannschaft nur italienisch mitenand gredet händ) und au jetzt bi de Jungs wird das nanig so gmacht oder erklärt. Isch ja demfall jetzt au keis Thema meh.
Gopf. Ich weiss doch nöd alles über Fuessball ;o)
Ah doch - jetzt ja scho.
Es häd no anderi Regeländrige:
Selbstherrlich, wie er agiert, scheint Infantino das nicht zu kümmern. Die Fifa-Führung lebt offenbar weiter in einer anderen Welt; sie könnte aber bald auf dem harten Boden der Realität landen.
http://www.nzz.ch/meinung/kommen…antino-ld.86339
Blatter, Infantiono...und immer sind es Schweizer...
Sit wänn sind Walliser Schwiizer?
Die glaubed sogar nur sie seged Schwiizer....debi sinds no i de Probeziit! 1815...pfff......
Naja,Probeziit händs scho bestande. Will's aber nöd gnueg guet sind, müends zur Ziit in en "Bewährigs-Isatz". Und wie's det usgseht???? ..... Naja.....
mal luege wie's wieter gaht, mit de TV Rächt:
http://www.tagesanzeiger.ch/wirtschaft/end…/story/23249614
Krassi Ziit !
Zitat von larlfmal luege wie's wieter gaht, mit de TV Rächt:
http://www.tagesanzeiger.ch/wirtschaft/end…/story/23249614
In Deutschland hat wird es neu 2 Anbieter mit Pay TV Bundesliga geben. Neben Sky hat Eurosport noch den Zuschlag erhalten. Gespannt darf man sein was ARD und ZDF noch zeigen dürfen.
guet für d'bl teams, ob für de tv zueschauer au?
mal luege wie das mit de abo gmacht wird, ich wett schliesslich au am fr. chöne luege...
demfall muessi wohl wieder via Satellit luege in Zuekunft.
wieso über sat?
sky oder tc macht ja kein unterschied, da eurosport d'friitigsspiel hät
gemäss 1. bericht sölls au glich tüür bliebe, da sie defür mo.spiel vo de 2. liga zeiged?!?
chani nöd ernst neh + wär für mich eher en grund für d'db us em chäller zneh. isch sust scho abzocke, mit dem scheiss basis paket, wo kei sau brucht, usser will sust de sport allei nöd chasch abonniere.
sky de wär cool, will mit sky to go chasch uf mobil luege, was ja mit tc nöd möglich isch
TC Sport chasch sit em Mittwuch über Swisscom TV Air au mobil luege
Das heisst Friitigspiel sind nüme bim Teleclub debi!?!
Und Teleclub Sport gaht etz via Handy ohni namal CHF 5 pro Spiel zahle? Das isch super!
Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!