Fussball allgemein

  • hoffe mer mal, dass er gnueg vorbereitet isch und nöd scho wieder uf em bänkli afangt! ich finds eini vo de beschte lösige für ihn und hoffe, dass er ändlich wieder i d'Startformation chunt.
    suscht hämmer dänn bald mal en darts wältmeischter :)

  • CH-Fussball auch international auf Tieffahrt, Tauchstation. Wir sind dort, wo wir eigentlich hingehören. Inler zu Leicester, Shaq. zu Stoke, Schär zu Hoffenheim, usw, usw. Kommt dazu, dass die Nati unter diesem IC.... einen unansehnlichen Fussball zelebriert. Ich glaube sogar, dass sich diese Truppe in den nächsten EM und WM Turnieren (NICHT QUALIFIZIEREN WIRD.!) Ja da spricht der tiefe Frust eines jahrzehntelangen FCZ Fans voll aus dem Herzen. Oh Gott, bin ich froh, gibt es noch die ZSC Lions...dann muss ich mich über diesen Buby-Sport nicht mehr allzugross ärgern.

  • Zitat von siucs

    CH-Fussball auch international auf Tieffahrt, Tauchstation. Wir sind dort, wo wir eigentlich hingehören. Inler zu Leicester, Shaq. zu Stoke, Schär zu Hoffenheim, usw, usw. Kommt dazu, dass die Nati unter diesem IC.... einen unansehnlichen Fussball zelebriert. Ich glaube sogar, dass sich diese Truppe in den nächsten EM und WM Turnieren (NICHT QUALIFIZIEREN WIRD.!) Ja da spricht der tiefe Frust eines jahrzehntelangen FCZ Fans voll aus dem Herzen. Oh Gott, bin ich froh, gibt es noch die ZSC Lions...dann muss ich mich über diesen Buby-Sport nicht mehr allzugross ärgern.


    ...es isch immer no besser bi leicester, stoke oder hoffenheim z'schpile, als bi chelsea, madrid oder bayern uf de bank z'sitze.
    ...de fuessball under em petkovic isch nöd unansehnlicher als vorher
    ...und es heisst ZSC

  • hmmm, mir wo am meiste Spieler i de BL händ, sölled es problem ha???
    am Daywalker sin Kommentar stimmt au, will am wichtigste sind die regelmässige Iisätz & nöd de Name vom Verein...
    Du häsch (momentan?) eifach es Problem mit junge Millionär, wieso au immer, aber bisch scho die ganz Wuche über sie am motze.
    Ob ächt Hockeyaner bescheidener wäred, wännd i de gliche Situation wäred?!?

    • Offizieller Beitrag

    Ich denke ich weiss was siucs meint.

    Der Schweizer Fussball / die Schweizer Fussball Nati hat ein Identifikations Problem das es beim Hockey nicht gibt.

    In einer durchaus repräsentativen Umfrage des Blick sagten 58% dass sie sich nicht mehr mit dieser Nati identifizieren können!

    Die gleiche Umfrage bei bluewin brachte 61% von Nati Müden Schweizern zu Tage - mich eingeschlossen!

    http://www.bluewin.ch/de/sport/fussb…r-national.html

    Die Schweiz belegt im UEFA Ranking Platz 11, man kann dies realistisch nennen, es ist aber ganz sicher kein Ruhmesblatt!

    http://de.uefa.com/memberassociations/uefarankings/country/

    Viele Schweizer sehen halt unterdessen lieber die Schweizer Hockey Nati spielen, bei denen jeder (!) die Nationalhymne singt als diese Ansammlung von Papierlischweizern, die die Hymne nicht mitsingen und dafür bei einem Tor den Adler machen.....sorry geht mir persönlich auch so!

    Fakt!

  • BRAVO, Larry, Du sprichst mir von der Seele. Bin 200%ig mit Dir einig. Habe eigentlich sonst nichts gegen junge Typen, solange nicht irgend ein IQ unterschritten wird. War genug lange Trainer und hab einiges an Herzblut vergossen für sie. Aber irgendwie hat sich alles zum Negativen verändert. und zum larif: hast Recht, dies war diese Woche wirklich meine Motz-Woche. Werde mich sicher wieder beruhigen.

  • ok, dann habe ich das falsch verstande: mit Adler i de Nati hani au mini Müeh!
    Entweder spielsch für es Land und verhaltisch Dich au so, Hymne isch mir persönlich no egal, oder spielsch ebe für s'Heimatland vo de Elterä.

    Easy: han kei Problem, wänn öpper motzt. Isch mir nur grad ufgfalle, dass die Wuche chli die junge Fuessballer dra gno häsch.

    Wird wahrschienlich eifach z'schnäll, z'viel Gäld usgschüttet: was evtl. gwüssi Familie dezue verleitet, nur no uf d'Fuessballkarte z'setzä.
    Sorry, wänn en 17/18 jährige 2-300k hei nimmt, dänn verstahni en Bauarbeiter wo alles defür macht, dass de Nachwuchs erfolg hät. (das wo de Larry amigs bi de [zu] früene Uslandtransfer ahspricht).
    Aber was die einzelne Spieler i de BL für Stati erreicht händ, das findi e super Entwicklig, wänn mer das mit de früenere Jahr verglicht!
    Die meischte Spieler sind Stammspieler + z.Teil no Captain und das nöd nur i de Abstiegsteams...

  • Danke Euch beiden. Hab mich vielleicht schon nur auf die Jungen fixiert, das ist sicher in einigen Fällen falsch. Ich bin z.B. irre stolz auf den kompakt und überlegt wirkenden Rodriguez beim VFL Wolfsburg. Ausnahmen bestätigen die Regel. Und lasst Euch bitte nicht unbedingt täuschen von der BL. Ich gehe ab und zu in D Fussball schauen, Stuttgart, Hoffenheim, (vorher Freiburg), wenn die grossen Kaliber wie Bayern etc antreten. Live sehen dann die Spiele gar anders aus, als im TC. Die BL wird medienwirksam sehr gut präsentiert (Stellenwert viel höher dort), aber fussballerisch werden dann auch die Limiten aufgezeigt und hab mich schon verschiedentlich beim Gähnen erwischt. Trotzdem schauen wir mal, wohin die Tendenz beim CH Fussball hingeht. Hab mich wirklich wieder beruhigt und sehe der Cup Runde (FCZ!!!?) gelassen entgegen. Come on Boys....

  • gasch mal chli in München go Spiel luege: ich finds en derbe Unterschied!
    aber isch klar: das isch au nur bi de top 4-5 Verein i de BL so, jedefalls vom spielerische (Tempo, etc) her gseh.
    Vermarktig & was alles rund um s'Spiel botte wird, find ich cool & schad, dass es bi eus nöd gmacht wird.

  • Ja klar, München oder BVB generell im Ruhrgebiet, da gang ich einig. Ueberrascht bi ni au vo Augsburg, total familiär und ä sackstarchi Stimmig. Bi öppe gschäftlich det. Lueg im Momänt TC, jetzt spiled 21 CH Spieler i de BL. Reporter sind sich einig, einzig, will sie eifach billiger und williger sind, als ev. andere....(??) Au ä Ussaag, wo z'dänke git. Oder?

  • Naja, billiger sinds bestimmt, aber das au nur, will die Meiste nonig uf de Zättel in Ängland, Spanie sind. Ich bin der Meinig, dass die Dütsche gseh händ, wie guet eusi usbildet werdet: sie händ das glaubs au vor x-Jahr agfange "kopiere".
    Wieviel sind Captain + Stammspieler? Zu dem wirsch i de BL bestimmt nöd nur, will billiger bisch...
    Zudem mached glaubs d'Östriecher s'ähnliche dure wie mir: d'Jugend isch guet usbildet + wird drum in Zuekunft i d'BL abhaue. Es sei denn, RB schaffts irgendwänn mal no i d'CL :)

  • RB mit em Coltorti? Cha sy, da reagiert numes Gäld. I ha geschert de Match BVB:BMG inezoge. Schad hät nume ei Mannschaft welle spiele. Tuchel ist momäntan en geile Siech und sini Truppe au. Bürki hät ein Ball müesse fuuschte mit einere Hand, das wars.....

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!