- Offizieller Beitrag
geldwäsche im grossen stil oder was?
-
-
- Offizieller Beitrag
Es isch wie ich dänkt han: GC isch so schlächt dra wie damals Servette und die Glön grifed jetzt nach jedem Strohalm, es isch chum zum glaube.....
Tragisch!
-
ich habe schon vorgestern gesagt, dass der volker georg eckel nur wieder einmal warm essen wollte, möglichst in einem zürcher erstklass hotel am see.
und mit vogel hat er einen dummen gefunden, der ihm dass ermöglicht und auch noch bezahlt hat...!
jetzt han sogar ich es bitz mitleid mit dem verein...will, so gschichte, sind eigentlich immer diä letschte vor em endültige konkurs und dä verbannig id 1. liga...
gruss roli c.
-
z.T. gönd ja d'fans scho go U21 luege, e grossi umstellig wirds also nöd
-
-
tja, es gitt 3 szenarios, eis devo wird morn iitreffe:
1. GC hät morn 150 Mio. uf em Konto
2. GC hät en Investor gfunde wo s'Loch nomal stopft, Schwein gha.
3. GC hät kei Lizenz und schtiigt id erscht Liga ab.So gsehts wohl uus. Ich tippe uf s'2. Ich glaube das da no irgedeine chunnt
bevor gar nüt meh gaht. -
Am Spross sini Bankgarantie wirds wieder mal richte. Da muess nöd emal en Franke is Kässeli inecho, e Underschrift langed.
Isch echli wie früener mit em Hotz (=Defizitgarantie)
Aber de Vogel hätt ja tönt wie es frischgvöglets Eichhörnli vorem Witnerschlaaf -
- Offizieller Beitrag
Zitat von Gysinotja, es gitt 3 szenarios, eis devo wird morn iitreffe:
3. GC hät kei Lizenz und schtiigt id erscht Liga ab.So gsehts wohl uus. Ich tippe uf s'2. Ich glaube das da no irgedeine chunnt
bevor gar nüt meh gaht.Variante 3 würde ganz viele Leute aufatmen lassen, und diverse Probleme und Unanehmlichkeiten definitiv regeln ....
Wäre ein eleganter Ausstieg für:
- CS
- Spross
- Ledergerber/Stadt Zürich
- Vaduz und Luzern wären auch nicht böse
- Unser Präsident wäre traurig, weil er kein Fussballstadion bekommt, dafür könnte man sich das Trainingscamp wohl günstig aneignen .... (Und Niederhasli ist ja wirklich nur so lange schlimm, wie GC dort haust. Mit dem FCZ würde das ein ganz sympathisches Ort; gäll Snowcat ;o)) -
- Offizieller Beitrag
Zitat von Gysinotja, es gitt 3 szenarios, eis devo wird morn iitreffe:
3. GC hät kei Lizenz und schtiigt id erscht Liga ab.
So gsehts wohl uus. Ich tippe uf s'2. Ich glaube das da no irgedeine chunnt bevor gar nüt meh gaht.Tippe auch auf Punkt 2, würde mich allerdings wundern wenn das schon morgen der Fall wäre. Aber bevor GC verreckt kommt noch ein alter, reicher GC-Fan und hilft (wieder) mit Kohle.
Edit: Also Punkt 1 chasch jetzt total vergässe!!!
-
- Offizieller Beitrag
Zitat von MushuGenau! Und Favre hatte auch nie Kontakte zu Berlin ....
Voila:
-
lol, dä typ isch grossartig!!
-
Zitat von Gysino
lol, dä typ isch grossartig!!
Meine Mutter war dort wohlhabend. So wie ich die Araber kennen, hat die Frau dort nicht so viel zu sagen.
-
-
- Offizieller Beitrag
Sini Muetter.
Isch ja scho e luschtigi Gschicht. Aber was chan de Sinn si, so en Kack z'verzelle, wänn nüt dehinter isch???
-
- Offizieller Beitrag
Er will ufmerksamkeit!
Er isch de totali Loser, und für es paar Minute will er au mal im Mittelpunkt stah, isch chrank, aber das gits!
-
Das mit em arabische Name findi s'beschte am Ganze.
Ja, also es gitt 2 Szenarie:
1. Es hät dä Chole würkli
2. Er isch brutal Verhaltensgschtört -
-
http://www.20min.ch/sport/fussball/story/23145653
das wird no guet hüt, schwöre mann.
-
- Offizieller Beitrag
-
-
Jetzt mitmachen!
Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!