und bei unserer lahmen angriffsauslösung sollte er ja gut mitkommen...
Spielerbasar
-
-
Nur ein sonen Fight wie auf youtube gesehen, und mer händ meh Spektakel gseh wie die ganz Saison bis jetz!
-
- Offizieller Beitrag
-
- Offizieller Beitrag
Ich hoffe auf gute Unterhaltung!
-
mit schlägereien hilft er uns wirklich nicht, darauf folgen spielsperren
-
Also primär geht es ihm ja nur um das:
"And hopefully I'll get that phone call that an NHL team wants me."
Hoffen wir, dass die nicht gleich nach dem Rappi Match die Telefonzentrale zum glühen bringen.................
-
- Offizieller Beitrag
-
wie er im "Äffli" Scotty Hartnell uf de Ranze gitt.....isch also scho obenuse !!.......stimme zu......es bizzeli Action bruchemer !!.......hauptsache id Playoffs......;)
-
die viel wichtiger Frag wo sich mir stellt: Nimmt mer jetzt am Stoffel s'11 weg?
-
-
-
Wie lang gahts, bismer de Nolan uf de Santala aasetzt?
-
Zalapski hät au nöd würkli chöne Hockey spiele, trotzdem wird ich de Fight gäg de Grogg sicher nie vergässe.
Wämmer suscht scho en Riesedräck zämespielt, fählt ganz genau das! -
- Offizieller Beitrag
-
- Offizieller Beitrag
Zitat von zztopZalapski hät au nöd würkli chöne Hockey spiele, trotzdem wird ich de Fight gäg de Grogg sicher nie vergässe.
Wämmer suscht scho en Riesedräck zämespielt, fählt ganz genau das!Ich gang scho lang nüme nur wäg em Hockey i d'Halle!
D'Halle würd doch abtobe wänn de Nolan am Tsischtig d'Händsche flüge laht!
-
Man darf dabei aber nicht vergessen, dass Nolan kein Goon ist... der Typ kann wirklich gut Hockey spielen neben dem Prügeln..
-
-
de ZZtop...isch det nöd mal d'Bande usegheit wo er im Egge une a d'Bande checkt hät?
-
Zitat von Larry
Mir sowas von Scheissegal!!!
Als Coach würde ich so einem Spieler in den Heimspielen "Ausgang" gewähren bzw. ich würde es ab und zu fordern!
Ich will eine gute Show sehen!
super: 1. spiel show, drei spiel sperren, 2. spiel show, fünf spiel sperren, danach keine show mehr, weil ihn der trainer nicht mehr spielen lässt.
-
- Offizieller Beitrag
-
Jetzt mitmachen!
Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!