- Offizieller Beitrag
Mir gahts eher um de Rest:
Die halb Schwiiz isch mit Alinghi Chäppli/Shirts umegloffe, nur will es paar Neuseeländer es Boot wo en Schwiizer kauft häd zum Sieg gfüehrt händ.
Oder damals de Chines wo für d Schwiiz turnet häd.
Mir gahts eher um de Rest:
Die halb Schwiiz isch mit Alinghi Chäppli/Shirts umegloffe, nur will es paar Neuseeländer es Boot wo en Schwiizer kauft häd zum Sieg gfüehrt händ.
Oder damals de Chines wo für d Schwiiz turnet häd.
Oder wenn ein paar Shipis, Türken und Jugos uns zur Fussball-WM schiessen?
Ich glaube, ihr, oder de wo de Artikel gschriebe hät, sind da chli schief gwickled.
Zitat von RetoIch glaube, ihr, oder de wo de Artikel gschriebe hät, sind da chli schief gwickled.
Oder Du?
Bisch öppe Fan vo dene Nichtjubler, Nichthymnesinger, Trümmerländerrespektbezeuger?
Edit: Es ist genau so wie er schreibt! Den Alinghi Hype fand ich voll lächerlich! Und bei den Fussballern der "Schweizer" Nati missfällt mir zunehmend das oben angesprochene.
Was sind dänn das für Type gsi, wo Alingi-Chäppli kauft händ? Sicher rächt schief gwickleti und sicher nöd die gliche, wo bi de Nati es Problem händ, dass dete nur no 2 1/2 Schwiizer mitschpilled.
Und de Formel 1 Heini interessiert halt kei Sau, will Formel 1 genau so en komische Schport isch, wie Sägle und Pferdpausche.
E Frag!
Weiss öper vo eu womer i dä Umgäbig vo Züri (max. 1h entfernt) chan Icehockey spiele mit Usrüstig und so?
Mir wänd vom Heim us mit eusne Jungs mal gah....
Danke für eui Tipps!
Gruess
Thomi
Ja!
Eishalle Bäretswil, und die Ausrüstung im Hockey Shop in der Halle mieten:
http://www.eissporthalle-baeretswil.ch/
http://www.hockey-shop.ch/index.php?opti…id=18&Itemid=41
...und am Willy Kurz en gruess vom Larry säge
Ja, Bäretswil isch sicher ideal für dich, Thomi.
Halt kein günschtige Gschpass.
Danke vielmal!
Gruess Thomi
Also ich persönlich finde Wetzikä besser:
http://www.wetzikon.ch/Stadtleben/spo…etzikon/angebot
Under "Eisvermietung für Hobbymannschaften und Firmen" -> "Belegungskalender" chasch au grad luege, wänns no frei hät und d'Usrüschtige chasch grad bim "Tenini Sport Wetzikon" (z'underscht uf dä gliche Siite) miete. Die tüend der all Usrüschtige i dä Garderobe parat leggä.
Danke Hügli!
Gesendet von meinem GT-N7100 mit Tapatalk
Ha ha
Technische Panne bei Blick.ch
Bei Koller weiter alles offen
Der Entscheid, ob Marcel Koller neuer Schweizer Nationalcoach wird, fällt wohl heute.
Unsere Redaktion hat zwei Varianten vorbereitet. Einen Text für die Zusage zur Schweiz und einen Text für die Absage.
Aufgrund einer technischen Panne ist die Absage-Version für wenige Minuten auf blick.ch erschienen.
Die Sportredaktion der Blick-Gruppe entschuldigt sich bei allen Lesern für dieses Missgeschick.
Felix Bingesser, Sportchef der Blick-Gruppe
Jetzt häd er aber definitiv nei gseit!
Hetti jetzt nöd dänk!
Respekt, er will das zu Ende bringen wo er ahgfange häd.
Jetzt gahts den los: Landesverräter usw.. omg
Us minere Sicht het er eh numme chöne verlüre mit de Schwiez!
Guet gmacht Mäse (du elände scheiss Hopper! )
d`Erwartige i Ihn wäred RIESIG gsie, drum verstahn ichs.
Jetzt chunt zimmli sicher d Fleischchappe zum Zug...
Hm.....ich tippe uf de Pierluigi Tami.
Nöd das ich de wett, aber er isch en Verbandsheini.
Bitte alles nur nöd de Tami..
Fleischchappe (Gross) chani läbe demit, au wenni s Gfühl nöd los wird, dass de nüt chan bewürke.
Aber en Versuech isch wert, kennt ja diversi Spiller no guet.
Wer weiss, villicht isch das ja sini Beruefig!
schlaue entscheid.
Aber voll! Hets au so gmacht.
Isch nöd de Röbi Di Matteo frei?
Oder eine für dich Gysino, de Ciri Sforza hahaha
Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!