Dies und das
-
-
- Offizieller Beitrag
-
Hirnibräu? omg
Striker nöd so schlächt. Au mini Gäscht wo ich eis (oder au s'eint oder ander meh) anegstellt han, sind agnehm überrascht gsi. Aber die urteiled natürli nöd über Stammwürzi oder Hopfeghalt.
Einfache Menschen Zürich
-
- Offizieller Beitrag
Gopf, wie geil wär das dänn, wänn mit em Chare dur d'Schtadt fahrsch, und es chunnt der en Elefant entgäge...
-
HIFK, Suomi oder anderi Finnland-Känner
Fahre demnächscht mit em Auto Helsinki - Turku - Oulu - Tampere.
Gits da irgendöppis, wo mer unbedingt gseh sött, oder ane gah sötti?
Bin dankbar über jede Hiwiis -
suchst du eher was zum badmäntelen oder mehr so kulturelles?
-
Zitat von Ali Bengali
suchst du eher was zum badmäntelen oder mehr so kulturelles?
-
gueti Frag, Oschblock-Latino!
Aber da du ja dine früehnere Iträg na d'Wissheit mit dä Schöpfchellä glöffeled häsch, chasch du mir sicher säge, wo ich in Finland EI Sauna finde.
Wär schono schüüüli nett!Wottsch no en Frucht?
-
-
Freund, wie wars Kulturtechnisch?
-
Zitat von Ali Bengali
Freund, wie wars Kulturtechnisch?
Ganz guet! Finnland isch es Land, wo ich mir unbedingt wieder gäh wott.
Turku chan mer bi troscht uf de Siite lah. Die Stadt hät glaubs näbed em Hockey überhaupt nüüt z'büüte. Oulu dagäge isch absolut empfehlenswärt.
Als Freund des Fisches hät mir natürlich "d'Fischleitere" (Fishladder) für d'Lachs sehr ataa. Au die Pärk mit ihre Vegetation isch absolut empfehlenswert. Tampere isch usgangstechnisch sicher au guet, obwohl am morge am 4 alles dicht gmacht wird.As Nordkap wird ich bestimmt au mal no gah.
Alles in allem isch mir Finnland sehr es symphatisches Land, au wänns nüt möged trinke -
- Offizieller Beitrag
-
- Offizieller Beitrag
Ha, ha!
Mit der Hackfresse will niemand Fremdgehen!
http://www.20min.ch/people/schweiz…e-wert-24829194
Wundert mich ja gar nicht, aber ich frage mich immer noch wie sowas "Model" werden konnte
-
- Offizieller Beitrag
Was ich nie wird verschtah isch, dass irgend öpper die Strittmatter au nur bitzeli zum aaluege finde.
Edit: Ahhh. Sie hät kei Schtimme übercho. Ha ha. Top-Model. En Witz!
-
- Offizieller Beitrag
-
öpper interesse amene hockey nati shirt? weiss nüme vo wellere saison, aber es hät no swissair-werbig druf.
bi chli am usmischte und das bruchi glaub definitiv nüme. -
- Offizieller Beitrag
-
- Offizieller Beitrag
Bin hüt bi Summerwätter im Heereschüli gsi
Coole Anlage!
Han glau scho de Grind verbrännt....!
-
-
- Offizieller Beitrag
Hani ahgha, nütz aber im Gsicht/Ohre herzlich wenig....
-
Jetzt mitmachen!
Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!