• ist das Konzert eigentlich ausverkauft?

    Ich hätte noch für So. zwei einzelne Sitzplätze (d.h. nicht direkt nebeneinander, aber glaubs im selben Sektor) zu vergeben.

    D.h. habe keine Ahnung wie's auf Ricardo etc. aussieht, falls jemand die Tix für sich oder Kollegen möchte, werde ich sie zu normalen Preisen abgeben (d.h. offiz. Kaufpreis inkl. Versandkosten)

    Falls jemand interesse haben sollte, kann er ja PM schreiben... (bin aber heute erst ab ca. 17 Uhr wieder online...)

  • Zitat von larlf

    ist das Konzert eigentlich ausverkauft?

    Ich hätte noch für So. zwei einzelne Sitzplätze (d.h. nicht direkt nebeneinander, aber glaubs im selben Sektor) zu vergeben.

    D.h. habe keine Ahnung wie's auf Ricardo etc. aussieht, falls jemand die Tix für sich oder Kollegen möchte, werde ich sie zu normalen Preisen abgeben (d.h. offiz. Kaufpreis inkl. Versandkosten)

    Falls jemand interesse haben sollte, kann er ja PM schreiben... (bin aber heute erst ab ca. 17 Uhr wieder online...)

    ja, ist ausverkauft. daher auch das zusatz-konzert am montag.

  • am mäntig wirdi au döt sie :razz:

    han mich zerscht mega gfreut, dass ich's doch gschafft han tickets für de so. überz'cho & dänn sinds mit de nachricht cho, dass es am mo. no es 2ts konzert geh wird...

  • Bin am Sonntag auch dabei, zum 2. Mal dieses Jahr nach München (Open-Air). Schön dass es diese Band nachwievor gibt und der Sound auch heute noch noch spannend und abwechslungsreich ist. Sound of the Universe fand ich die beste DM-Scheibe seit Ultra.

  • Zitat von Champs-de-Mars

    Bin am Sonntag auch dabei, zum 2. Mal dieses Jahr nach München (Open-Air). Schön dass es diese Band nachwievor gibt und der Sound auch heute noch noch spannend und abwechslungsreich ist. Sound of the Universe fand ich die beste DM-Scheibe seit Ultra.

    hammergeils konzert gsi!!
    würd am liebschte hüt au nomal gah...

  • fhsh jioerwerw hiohhioew sind au no guet gsi!

    aber ja, isch gueti show gsi, never let me down again isch sowieso s'beschte lied ev0r vo DM. und ich bin eigetli nöd würkli en "fan"

  • Öhm, chönd mir d'Konzertbsuecher bestätige, dass DM vo 21:00 bis 23:00 gspielt händ? Muess mer also nöd vor 20:30 i d'Halle? Müesst ebe evtl. no d'Chinderhüeti informiere, dass chli spöter wird;-) Mässi

  • Zitat von Schäri

    Öhm, chönd mir d'Konzertbsuecher bestätige, dass DM vo 21:00 bis 23:00 gspielt händ? Muess mer also nöd vor 20:30 i d'Halle? Müesst ebe evtl. no d'Chinderhüeti informiere, dass chli spöter wird;-) Mässi

    ich chan das beschtätige.

  • Zitat von Gysino

    fhsh jioerwerw hiohhioew sind au no guet gsi!

    aber ja, isch gueti show gsi, never let me down again isch sowieso s'beschte lied ev0r vo DM. und ich bin eigetli nöd würkli en "fan"

    bisch mitem monnet am konzert gsi? :wink:
    de hani au mal no gseh.

    ich hett i just can't get enough no gern ghört... aber s'isch ja keis wunschkonzert :mrgreen:

  • Im internationalem DM-Forum wird die Stimmung als ziemlich übel beurteilt mit Hoffnung auf Besserung heute Abend.

    Kann da leider nicht widersprechen.

    Die Songauswahl fand ich i.0., auch wenn Songmaterial für unzählige Konzertstunden hätten. mir gefallen hald die alten Sachen aus der New Wave Phase (Photographic, New Life, People are People etc.) bis "Songs of Faith..." sowie Barrell of a gun und Useless aus Ultra.

  • Zitat von Champs-de-Mars

    Im internationalem DM-Forum wird die Stimmung als ziemlich übel beurteilt mit Hoffnung auf Besserung heute Abend.

    Kann da leider nicht widersprechen.

    Die Songauswahl fand ich i.0., auch wenn Songmaterial für unzählige Konzertstunden hätten. mir gefallen hald die alten Sachen aus der New Wave Phase (Photographic, New Life, People are People etc.) bis "Songs of Faith..." sowie Barrell of a gun und Useless aus Ultra.

    das hani vom kolleg wo d'depechemode.ch siite macht, au ghört. isch halt für mich no schwer zum beurteile, bin z'vorderscht a de stage gstande und ha d'stimmig nöd eso mies gfunde. aber s'isch sicher nomal öppis anders, wännt irgendwo uf de sitzplätz bisch und dich eine zämeschisst, wil du stahsch (seg ageblich so gsi).

    hett - wie dobe scho erwähnt - just can't get enough gern ghört. photographic wär natürli au geil gsi, aber händs au uf de letschte tour nöd so oft bracht...

    mir häts jedefalls gfalle und ich bi am überlege, ob ich hüt abig nomal söll gah.

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!